Dat is goed!quote:
Gewoon Sierd de Vos, aangezien die nu verbannen is dankzij Derksenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Toine v Peperstraten ook wel cool, die zou Jack moeten vervangen.
One Flew Over the Cuckoo's Nest?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is goed!
Nog een quizvraag uit de categorie film (hogere moeilijkheidsgraad):
Ooit kreeg Johan Derksen tijdens VI 'afleveringen' van een bekende film. Welke film was dit?
Ik zou de Cuil ook graag wat meer op tv zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Toine v Peperstraten ook wel cool, die zou Jack moeten vervangen.
Theo moet gewoon weer een paar keer aanschuiven bij VIquote:
Hoop dat je niet serieus bent.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou de Cuil ook graag wat meer op tv zien.
Aldus de man die huilend de Europa Cup II terug kwam brengenquote:
Ik ook, deze man heeft eigenhandig SBS groot gemaakt. Sinds hij weg is gaat het slecht met SBS en ik maak nu geen grapje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou de Cuil ook graag wat meer op tv zien.
Correct!quote:
Eerst was ook ik sceptisch maar deze site heeft mijn leven veranderd.quote:
Ook raar dat er nog geen uitgeverij bij hem heeft aangeklopt om wat van zijn prachtige gedichten uit te geven. Wat een veelzijdig talent is het ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, deze man heeft eigenhandig SBS groot gemaakt. Sinds hij weg is gaat het slecht met SBS en ik maak nu geen grapje.
Jammer dat hij gestopt is met zijn twitter account met levenslessen, dat was een grote inspiratiebron in mijn leven.
[..]
Correct!
Je kan het de Cuil niet kwalijk nemen dat hij historisch besef heeft:quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook raar dat er nog geen uitgeverij bij hem heeft aangeklopt om wat van zijn prachtige gedichten uit te geven. Wat een veelzijdig talent is het ook.
[ afbeelding ]
Ik heb geklikt, en nu ben ik droevigquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst was ook ik sceptisch maar deze site heeft mijn leven veranderd.
http://www.edwardvancuilenborg.nl/
Omdat je in een oogopslag zag dat dit de absolute top is, en je die nooit zult halen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, en nu ben ik droevig
Zeg me asjeblieft dat dit net zoals de BMI site isquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat je in een oogopslag zag dat dit de absolute top is, en je die nooit zult halen?
[ afbeelding ]
Hierbij een foto om je op te vrolijken:quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, en nu ben ik droevig
Ik nam hem vroeger serieusquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij een foto om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Edwards manier om te zeggen dat hij ontslagen is:quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat je in een oogopslag zag dat dit de absolute top is, en je die nooit zult halen?
[ afbeelding ]
Wtf manquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check ook dit serieus bedoelde filmpje:![]()
Linkin Park op het eind. Hip hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cuilquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Edwards manier om te zeggen dat hij ontslagen is:
"Ik ben SBS zeer dankbaar en weggegaan op een goed moment. Een moment waarop de prioriteit te weinig op sport kwam te liggen en teveel op het losse, op de show"
Godsammequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |