Dan komt Cinnamon het meeste in de buurt met wat je wil (http://cinnamon.linuxmint.com/).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Skunk-m het volgende:
Ik ga iig eerst even dat laatste doen wat je zei..
En dan installeer ik vanavond ofzo toch eerst xubuntu om uit te proberen want die iso had ik gister al gedownload.
Maar die tablet achtige looks heb ik echt een schijthekel aan voor een pc.. windows 8 hoef ik bijv. ook echt nooit op mn pc te hebben van wat ik heb gezien.
Ik blijf toch autistisch hangen bij de startbalk onder met een soort van startmenu links en de tijd helemaal rechts.
Er is weinig tablet-achtigs aan unity hoor. Ik denk wel dat het redelijk goed zou werken op een touch-device maar het is niet zoals W8 of Android ofzo dat het zonder touchscreen praktisch onwerkbaar is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Skunk-m het volgende:
Ik ga iig eerst even dat laatste doen wat je zei..
En dan installeer ik vanavond ofzo toch eerst xubuntu om uit te proberen want die iso had ik gister al gedownload.
Maar die tablet achtige looks heb ik echt een schijthekel aan voor een pc.. windows 8 hoef ik bijv. ook echt nooit op mn pc te hebben van wat ik heb gezien.
Ik blijf toch autistisch hangen bij de startbalk onder met een soort van startmenu links en de tijd helemaal rechts.
http://tweakers.net/revie(...)tphones-bekeken.htmlquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Ubuntu for phones
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb dhcp meuk geinstalleerd:
en van een of andere site configuratie blind overgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb dit in /etc/network/interfaces staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit alles bij elkaar werkt het perfect, op een ding na.. op de pc zelf waar het op draait heb ik geen internet mee, icoontje van internet in de balk staat ook een rood kruisje bij.. dus als ik dat laatste bestand die br0 zooi weghaal dan heb ik gewoon weer internet op de pc en kun je access point alleen nog maar vinden en bij verbinden blijft ie hangen bij ip adres ophalen..
Maar ik moet dus weten hoe krijg ik dit werkend en dat ik ook gewoon nog internet op mijn pc heb.
Ik heb overigens besloten om linux mint cinnamon edition te gaan proberen, maar eerst fix ik dit even op xubuntu zodat ik dat op mint zonder problemen kan doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skunk-m op 13-01-2013 00:47:04 ]![]()
Heb het al gefixt door deze commandoś in te voeren:
sudo ip route add default via 192.168.0.1
sudo dhclient br0![]()
Vraagje.. kan ik linux mint installeren via een oude livecd van een oude versie van ubuntu?
Ik heb geen fatsoenlijke lege dvd's liggen en geen usbstick.![]()
ehm. Nee?
Je zou Ubuntu kunnen installeren en upgraden en cinnamon installeren dan heb je iets wat redelijk op mint lijkt... Maar een USB-stick of SD-kaart zoeken/halen lijkt me toch aanzienlijk praktischer.![]()
Ok ik heb mint nu geinstalleerd, gewoon vanaf een dvd..
Maar ik ben nog steeds bezig met die access point zooi.
Die dhcp zooi was niet nodig, volgens mij gebeurt dat gewoon via de bekabelde router..
interfaces bestand ziet er nu zo uit bij mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat dat er echt toe doet denk ik..
Het komt er iig op neer dat alles werkt..
Als de usb wlan stick er bij het opstarten in zit werkt ie meteen.
Als ik de usb stick later erin doe dan moet ik eerst het volgende commando invoeren:
sudo hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf
En dan werkt het. (wel die terminal open laten)
Om dat te automatiseren heb ik nu op basis van dit het bestand /etc/init/hostapd.conf gemaakt met de volgende inhoud:
start on net-device-added INTERFACE=wlan0
exec /usr/sbin/hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf
Als ik nu de pc opstart en vervolgens een keer de usb stick erin doe dan word hij wel gevonden, waardoor je zou denken dat hostapd functioneerd, maar je kunt em dan alleen maar zien en er niet mee verbinden. als ik vervolgens gewoon weer "sudo hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf" invoer dan doet ie het weer.
Ik denk dat het probleem zo wel duidelijk is..
[ Bericht 0% gewijzigd door Skunk-m op 14-01-2013 16:18:21 ]![]()
Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar volgens mij zit je een router draaiende op mint te configureren in een ubuntu topic![]()
![]()
zoveel scheelt dat nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar volgens mij zit je een router draaiende op mint te configureren in een ubuntu topic
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
klopt maar:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef Skunk-m het volgende:
werkt toch hetzelfde. is er ook een mint topic dan?
1) wat probeer je nou in hemelsnaam precies te bereiken?
2) is dit niet veel meer stof voor het algemene linux-topic?![]()
Ik draai eigenlijk al jaren Ubuntu, sinds de 7.10 versie ofzo.
Een jaar geleden overgestapt op de Xfce environment i.p.v. Unity en Gnome-Shell - wat een verademing zeg!
Maar nu begin ik ook steeds meer te twijfelen om eens Linux Mint als dual-boot te installeren.
Zowel de cinnamon interface, als de xfce interface, intresseren mij.
Iemand ervaring met beide soorten?![]()
Ik wil vooral geen bloated DE, maar gewoon stabiel en lekker snel. Niet te veel resource-hungry, dat is voor andere processen besteed.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
1. Ik wil dat hostapd automatisch opgestart word op het moment dat mijn wlan usb stick de pc in gaat.quote:klopt maar:
1) wat probeer je nou in hemelsnaam precies te bereiken?
2) is dit niet veel meer stof voor het algemene linux-topic?
2. dat zou kunnen, ik zal eens kijken.![]()
Doe mij maar Guild Warsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. We kunnen een game uit 1998 spelen![]()
Doe mij maar Xonotic dan
Werkt echt super goed onder Ubuntu.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Hebben mensen last van vastloper van Half-Life 1(BETA)?ctrl+alt+backspace(kill the x.server) en consoles wilde niet werken,moest het helemaal handmatig rebooten.
Xonotic kan je inderdaad niet via Steam downloaden,het is een Nexuiz fork.Ik wil wel HoMM(Heroes of Might and Magic) 5/6 op mijn Kubuntuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. We kunnen een game uit 1998 spelen![]()
Doe mij maar Xonotic danHoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe mij maar Guild Wars
Werkt echt super goed onder Ubuntu.![]()
![]()
tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + Kquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hebben mensen last van vastloper van Half-Life 1(BETA)?ctrl+alt+backspace(kill the x.server) en consoles wilde niet werken,moest het helemaal handmatig rebooten.![]()
![]()
Weet je het zeker ?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + K![]()
![]()
frames... geen idee...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes?
Maar het speelt echt soepel. GW is een MMORPG. Is HoMM niet lijkt me
Beatus vir qui suffert tentationem.
HoMM is een turn based strategie en RPGquote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
frames... geen idee...
Maar het speelt echt soepel. GW is een MMORPG. Is HoMM niet lijkt me![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een leuk 13-14" ultrabookje waar ik dan vervolgens ubuntu op kan draaien. Nu "krijg" je bij veel van die dingen windows 8 erbij en dan vaak ook een touchscreen. Werken die touchscreens gewoon met ubuntu?
Ik zag ook de Samsung 5 series, een AMD radeon HD7500G. De combinatie Radeon en Ubuntu heeft ook vaak problemen opgeleverd, is dat nog steeds zo of werken nieuwe chipsets met de nieuwste binary drivers gewoon goed?![]()
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HoMM is een turn based strategie en RPG
Neuh, je bent ouder dan mij!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?
Hoe werkt Winehq,als je originele DVD's heb van Winblah spellen?![]()
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Neuh, je bent ouder dan mij!
Hoe werkt Winehq,als je originele DVD's heb van Winblah spellen?
Reuze makkelijk als het direct goed gaat
Aha,even checkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.
Reuze makkelijk als het direct goed gaat![]()
![]()
quote:
Duurt evenquote:
tskquote:
Alles-in-1 Extra
En een torrent server op mijn routerquote:
Mensen op Ubuntu Forums voelen zich al snel beledigd en code of conduct is helemaal idioot![]()
Latest Infractions Received
Date: January 28th, 2013 07:23 PM
Date Expires: February 7th, 2013 07:23 PM
Reason:Insulted Other Member(s)
Posted By: howefield
Ik heb are you blind?? geschreven,volgens hun dus een belediging.
Ik krijg TF 2 niet werkend met STEAM,zodra ik probeer te launchen.Moet dus via terminal doen,maar hoe?![]()
![]()
oh dat zal iets zijn van
wine ~/.wine/drive_c/Program\ Files/Team\ Fortress/teamfortress.exe
wel even alles vertalen naar jouw versie
Op die manier kun je out-of-the-box dingen wel testen, maar een paar drivers installeren ga je er ook niet zonder meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon naar de mediamarkt lopen met je USB-stick en en even proberen
of typenummer+ubuntu googlen.
Googlen op typenummer+ubuntu levert in het geval van de Samsung een aantal positieve reacties op dus dat valt alweer mee. Maar ik ben nog steeds erg voorzichtig vanwege hun slechte reputatie wat drivers betreft.
Ik denk er nog wel even over na, het heeft geen haast...![]()
Met samsung zal je denk ik vrij weinig te maken hebben, 't gaat vooral om de gebruikte chipsets. Maar ik heb het idee dat je je tegenwoordig niet echt meer druk hoeft te maken om ondersteuning voor invoerapparatuur, geluidskaarten en wifi-chips enzo. Alleen de videochip is nog een kritisch puntje maar daar kun je ongetwijfeld zat over vinden.![]()
Huh? Ik installeer Ubuntu via Wubi en ik kan niet inloggen met mijn gegevens?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Probeer je in te loggen met je windowsgegevens?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:29 schreef dimmak het volgende:
Huh? Ik installeer Ubuntu via Wubi en ik kan niet inloggen met mijn gegevens?జ్ఞా![]()
Ook al gedaan. Echt wazig aangezien je ook je wachtwoord moet verifiëren bij het installeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef µ het volgende:
[..]
Probeer je in te loggen met je windowsgegevens?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Lijkt me ook niet dat het je windowspass is inderdaad. Weet verder niet hoe dat wubi werkt, ik doe altijd een clean install vanaf een cd'tje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook al gedaan. Echt wazig aangezien je ook je wachtwoord moet verifiëren bij het installeren.జ్ఞా![]()
Zo, heb nu 1,5jaar een macbook pro en OSX bevalt aardig. Alleen het kan altijd beter dacht ik zo.
Vandaag dual-boot met Xubuntu 12.04 gedaan, bevalt heel goed.
Enige wat me altijd tegen houdt is om op xubuntu documenten te maken. Vrijwel altijd gaat er iets fout met de lay-out als ik deze opstuur naar een ander of in moet leveren voor studie. Heb ondertussen alles wel gehad, libreoffice, openoffice, abiword etc.
Hoe doen jullie dit, vrijwel iedereen waar ik mee samenwerk of die het document nodig heeft gebruik MS word. Op OSx gebruik ik dit overigens ook, want Pages is ook maar matig zeg.
Als iemand uberhaupt tips heeft voor xubuntu, altijd leuk
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Ja dat deed ik voorheen bij solo-projecten inderdaad. Maar bij mijn scriptie ging dat bijvoorbeeld niet goed, want correspondentie over en weer, blijkt nu zelfs dat ik het in Word moet uploaden naar de databank en dat zij er PDF van maken. Dat is ook lekker zegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor documenten die niet meer aangepast hoeven te worden gewoon versturen als PDF.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Tex live lijkt me de beste oplossing. Werkt op Windows en Unix. Als je perse met anderen in een doc moet werken kun je latex2rtf (http://sourceforge.net/projects/latex2rtf/) gebruiken. Of gewoon google docs natuurlijk....![]()
Dat ziet er best goed uit! Bedankt, ik ga dat proberen. Google docs werkt overigens wel oke, maar er zijn verschillende dingen die niet (goed) worden weergeven na aanpassen.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, in een Ubuntu topic, maar.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef T_Fuff het volgende:
Enige wat me altijd tegen houdt is om op xubuntu documenten te maken. Vrijwel altijd gaat er iets fout met de lay-out als ik deze opstuur naar een ander of in moet leveren voor studie. Heb ondertussen alles wel gehad, libreoffice, openoffice, abiword etc.
Ik gebruik Office 2007 met PlayOnLinux (gebruiksvriendelijke versie van Wine).
Je kan gewoon Service Packs installeren, zodat je Office installatie goed up-to-date is (Opslaan als PDF zit bijvoorbeeld pas in SP2, als ik me niet vergis), en je kan uiteraard alle Windows Fonts gebruiken. Als je er een mist dan zoek je 'm gewoon op, op Google, en plaats je 'm in de juiste map.
Bij mij draait alles soepel, op een paar kleine bugs na.
Hele afstudeerscriptie mee geschreven![]()
(oja, ik heb het ook zo geregeld dat alle .doc/.docx bestanden (en ppt en xls enzovoorts) automatisch geopend worden met Office. Wel zo fijn!)![]()
Excel is een topper. Outlook ben ik ook wel over te spreken. Word vind ik wat minder...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Office is gewoon een pareltje van Microsoftheitieh![]()
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg te spreken over Word, maar het office-ecosysteem is sowieso erg fijn. Onderlinge intergratie met Visio en Excel in Word bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Excel is een topper. Outlook ben ik ook wel over te spreken. Word vind ik wat minder...
Hoe Libre-office hierin is weet ik eigenlijk niet zo goed om eerlijk te zijn. Laatste keer dat ik het intensief gebruikte was in de tijd van Open Office.![]()
Probleem met Excel is dat ik altijd te weinig rijen tot mijn beschikking hadquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Excel is een topper. Outlook ben ik ook wel over te spreken. Word vind ik wat minder...
Maar ik ben het er mee eens: Office is het beste product van MS met Excel als topper. Access en MS Query kon ik niet aan wennen. Word had ik best vaak problemen mee maar dat kwam grotendeels ook zeker door mijn manier van werken.
Excel gebruik ik geregeld nog icm MySQL en soms ODBC. Maat liefst werk ik zelf met OO Calc + MySQL. Calc heeft wat leukere features als het om importeren gaat.Beatus vir qui suffert tentationem.
Waarom ga je in OSx niet met parallels werken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef T_Fuff het volgende:
Zo, heb nu 1,5jaar een macbook pro en OSX bevalt aardig. Alleen het kan altijd beter dacht ik zo.
Vandaag dual-boot met Xubuntu 12.04 gedaan, bevalt heel goed.
Hoe doen jullie dit, vrijwel iedereen waar ik mee samenwerk of die het document nodig heeft gebruik MS word. Op OSx gebruik ik dit overigens ook, want Pages is ook maar matig zeg.
Als iemand uberhaupt tips heeft voor xubuntu, altijd leukOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Heb met VMware fusion gewerkt (parallels is ongeveer hetzelfde toch, virtualiseren van OS binnen osx?), maar ik zat daar grootste gedeelte van de tijd in Ubuntu, en dat is toch een stuk minder soepel dan een niet-gevirtualiseerd OS. Daarnaast heb ik een voorliefde voor Ubuntu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom ga je in OSx niet met parallels werken?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Oke logisch.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik wil dadelijk een back up maken van mijn bestanden om daarna ubuntu uit te proberen..
Nu las ik dat je vanuit het uitproberen direct kon installeren als je dat wilt.. Ik wil Windows en alle meuk er direct afhebben. Kan dit direct of moet ik eerst een partitie maken, daar ubuntu op installeren, windows partitie verwijderen en dan weer terug samenvoegen of is het handiger om format c te doen en dan ubuntu vanaf bootcd te onstalleren..?![]()
Kan allemaal vanuit de installer. 'Use entire disk' doet het allemaal voor je. Je kunt vanuit de installer ook handmatig partitioneren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik wil dadelijk een back up maken van mijn bestanden om daarna ubuntu uit te proberen..
Nu las ik dat je vanuit het uitproberen direct kon installeren als je dat wilt.. Ik wil Windows en alle meuk er direct afhebben. Kan dit direct of moet ik eerst een partitie maken, daar ubuntu op installeren, windows partitie verwijderen en dan weer terug samenvoegen of is het handiger om format c te doen en dan ubuntu vanaf bootcd te onstalleren..?![]()
Beter dan![]()
Enige bijzondere programma wat ik wil gebruiken is Spotify en volgens mij was dat beschikbaar voor ubuntu... Is Chromium nu van dezelfde makers als Chrome of is het echt een apart project door andere ontwikkelaars?![]()
chrome is gebaseerd op chromium, maar om je alvast gerust te stellen: chrome is er ook gewoon voor ubuntu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef wc-eend het volgende:
Beter dan![]()
Enige bijzondere programma wat ik wil gebruiken is Spotify en volgens mij was dat beschikbaar voor ubuntu... Is Chromium nu van dezelfde makers als Chrome of is het echt een apart project door andere ontwikkelaars?![]()
Er is een spotify preview voor Linux he. Die werkt overigens gewoon prima, heb af en toe wel wat freezes gehad, maar dat lag meer aan mij. Overigens Ubuntu 12.10 nu, Xubuntu is leuk, maar gnome is toch stuk mooier.
Nu alleen nog die bovenste balk weg hebben (of autohide of verticaal plaatsen). Ik wil geen balken in mijn scherm.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Wat gebruiken jullie voor iTunes? Want ik zit met de thuisindeling voor Apple TV.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Je bedoelt de boven paneel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:17 schreef T_Fuff het volgende:
Er is een spotify preview voor Linux he. Die werkt overigens gewoon prima, heb af en toe wel wat freezes gehad, maar dat lag meer aan mij. Overigens Ubuntu 12.10 nu, Xubuntu is leuk, maar gnome is toch stuk mooier.
Nu alleen nog die bovenste balk weg hebben (of autohide of verticaal plaatsen). Ik wil geen balken in mijn scherm.
Die je kan helemaal aanpassen![]()
![]()
Gisteravond via USB rondgeneusd in de nieuwste versie van Ubuntu. Wireless werkt, de speciale knoppen voor mijn laptop ook en ik heb geluid.
Het enige wat me opviel was dat mijn grafische kaart (ATI Radeon Mobility 4500/5100 series) niet herkend wordt. Ik had helaas geen toegang tot internet vanwege waar ik zat dus ik ga vanmiddag na werk even op internet aansluiten en even kijken daarnaar. Ik zag dat een oudere versie van Ubuntu de kaart nog wel ondersteunde en dat er een workaround is om de kaart wel werkend te krijgen in deze laatste versie... vanmiddag even kijken..![]()
Waarschijnlijk een kwestie van de proprietary drivers installeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:09 schreef wc-eend het volgende:
Gisteravond via USB rondgeneusd in de nieuwste versie van Ubuntu. Wireless werkt, de speciale knoppen voor mijn laptop ook en ik heb geluid.
Het enige wat me opviel was dat mijn grafische kaart (ATI Radeon Mobility 4500/5100 series) niet herkend wordt. Ik had helaas geen toegang tot internet vanwege waar ik zat dus ik ga vanmiddag na werk even op internet aansluiten en even kijken daarnaar. Ik zag dat een oudere versie van Ubuntu de kaart nog wel ondersteunde en dat er een workaround is om de kaart wel werkend te krijgen in deze laatste versie... vanmiddag even kijken..![]()
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, moet wat commando's uitvoeren waardoor hij pakketjes gaat ophalen.. Eerst maar eens kijken waar je die commando's moet invoeren
Maar gaat wel goed komen, ben gewoon uber-linux/ubuntu-noob![]()
![]()
ctrl+alt+t = terminal. Daar voer je commando's inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:17 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, moet wat commando's uitvoeren waardoor hij pakketjes gaat ophalen.. Eerst maar eens kijken waar je die commando's moet invoeren
Maar gaat wel goed komen, ben gewoon uber-linux/ubuntu-noob
@Blue_Panther_Ninja. Ja dat top panel inderdaad, wil niet echt vlotten nog. Maar heb zojuist nieuwe SSD en RAM binnen gekregen dus ik moet het sowieso reinstalleren !dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: