abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120807877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 04:21 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Grub is niet je BIOS boot menu, je moet via het BIOS boot selectie menu gaan; F12 (meestal) drukken voordat grub opstart, dan usb kiezen. Of naar BIOS gaan (Del meestal) en boot volgorde aanpassen.
Weet niet of alle laptops booten vanop usb ondersteunen, anders booten vanop cd, met linux live cd of windows opstart cd. ~~~~
Ik begrijp dat Grub niet de BIOS is hoor. Heb wat zitten klooien met USB-stick, maar de CD schijnt wat beter te werken. USB zal dan wel niet door de laptop herkend worden. Alleen jammer dat de op de CD gebrandde image van Ubuntu (11.nogwat) blijkbaar te groot was waardoor de CD niet meer bruikbaar is :')

Hopen dat ik morgen een schijfje van W7 te pakken kan krijgen dan.
pi_120808279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 05:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Grub niet de BIOS is hoor. Heb wat zitten klooien met USB-stick, maar de CD schijnt wat beter te werken. USB zal dan wel niet door de laptop herkend worden. Alleen jammer dat de op de CD gebrandde image van Ubuntu (11.nogwat) blijkbaar te groot was waardoor de CD niet meer bruikbaar is :')

Welk merk en type laptop is het? Als het laptop specifiek is bestaat er hoogst waarschijnlijk een topic over ergens op het internet.
pi_120808303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 08:25 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Welk merk en type laptop is het? Als het laptop specifiek is bestaat er hoogst waarschijnlijk een topic over ergens op het internet.
Zal zostraks even meer info geven, laat hem denk ik maar door een lokale pc-boer fiksen. Heeft wat haast bij, dan maar wat knaken spenderen.
pi_120808555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 05:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Alle images t/m 12.04 passen gewoon op een CD hoor, zo niet dan heb je ofwel een slechte CD gehad ofwel iets verkeerd gedaan met branden.

Er is ook geen enkele reden waarom een CD "beter" zou zijn, ik zou zelfs pleiten dat juist een USB-stick beter is omdat die véél sneller zijn dan een CD waardoor je installatie gewoon veel sneller gaat. Bovendien bespaart het je gedoe van branden, en werkt een USB-stick gewoon op iedere computer terwijl computers met optische drive steeds zeldzamer worden.
pi_120808634
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:01 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Alle images t/m 12.04 passen gewoon op een CD hoor, zo niet dan heb je ofwel een slechte CD gehad ofwel iets verkeerd gedaan met branden.

Er is ook geen enkele reden waarom een CD "beter" zou zijn, ik zou zelfs pleiten dat juist een USB-stick beter is omdat die véél sneller zijn dan een CD waardoor je installatie gewoon veel sneller gaat. Bovendien bespaart het je gedoe van branden, en werkt een USB-stick gewoon op iedere computer terwijl computers met optische drive steeds zeldzamer worden.
Maar z'n laptop boot niet van USB. Dat is net het probleem.
pi_120808645
CD is beter in die zin dat dat beeld geeft en de USB totaal niet. Specifiek nu dus, niet in het algemeen.

Over die grootte: ik geloof je op je woord, Vraag me dan wel af wat er dan verkeerd ging.
pi_120808735
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:07 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Maar z'n laptop boot niet van USB. Dat is net het probleem.
Oh sorry dat had ik niet gezien. Even teruggelezen en idd: Zorgen dat je de boot-volgorde aan kunt passen. Dat doe je tijdens de POST (het eerste wat je computer doet, nog way voordat GRUB verschijnt).
Andere veelgebruikte toetsen zijn F10 of F11 al dan niet in combinatie met ctrl of alt. Als het goed is verschijnt dat ook (kort) in beeld.

En bij het branden kan een heleboel misgaan, buffer-underruns, corrupte CD-sporen, corrupte ISO, enz.
Als het goed is kun je op de website van Ubuntu checksums downloaden waarmee je kunt controleren of je CD in orde is.
pi_120814453
Had de bootvolgorde inderdaad aangepast. Is inmiddels opgelost, Windows zeven is terug (t.z.t. nog eens 8 van maken). Ubuntu is naar het hiernamaals. Prettig OS, maar gewoon niet mijn ding. Dank voor uw hulp~!
pi_121082410
quote:
Mooi :) Ik ben alleen bang dat als ze hier niet héél snel mee komen, ze te laat zijn.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:53:03 #61
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121082721
quote:
Eerste os voor alle hardwareplatformen? Windows 8 is toch ook pc/laptop/tablet/phone?
heitieh
pi_121082996
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Eerste os voor alle hardwareplatformen? Windows 8 is toch ook pc/laptop/tablet/phone?
Win8 phone is alleen marketing. Verder heeft de PC-versie weinig met de Phone-versie te maken volgens mij.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:00:45 #63
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_121083039
quote:
3s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:59 schreef µ het volgende:

[..]

Win8 phone is alleen marketing. Verder heeft de PC-versie weinig met de Phone-versie te maken volgens mij.
De ubuntu phone versie lijkt ook niet op de desktopversie :+

Ziet er wel mooi uit btw O+
heitieh
pi_121084126
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

De ubuntu phone versie lijkt ook niet op de desktopversie :+

Ziet er wel mooi uit btw O+
Het heeft in ieder geval dezelfde kernel.

W8 en WP8 hebben alleen dezelfde GUI.

En laat nou de GUI juist iets zijn wat je beter gewoon kunt optimaliseren voor het apparaat waar het op draait.
pi_121084574
Ziet er mooi uit.

Op het gebied van zoekresultaten werkt Ubuntu al samen met Amazon. Dit OS iets voor Amazon om op hun eigen smartphone te draaien?
pi_121088234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Ziet er mooi uit.

Op het gebied van zoekresultaten werkt Ubuntu al samen met Amazon. Dit OS iets voor Amazon om op hun eigen smartphone te draaien?
In dat geval koop ik het zeker niet. Anders wil ik er nog wel over nadenken. Zeker als hij standaard rooted is en hij goed aanpasbaar is.

En anders wacht ik op de Sailfishtelefoons :s). DIG / Sailfish OS . Die komen eerder uit volgens de planning.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:06:39 #67
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_121089035
quote:
Dit is zeker de toekomst

Weg met die gare apps en gewoon wat je op je desktop hebt ook op je phone
pi_121089290
Ik ben benieuwd wat voor community erbij komt, want er zit er dik in dat men dit gaat porten naar andere toestellen dan de toestellen die Canonical gaat leveren. Ik zag al wat specs voorbij komen die en niet echt schokkend uitzagen, dat kan natuurlijk betekenen dat het erg licht draait maar op het gebied van gaming wil je toch wat meer power.
Powered by Janetje®
pi_121089384
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval dezelfde kernel.

W8 en WP8 hebben alleen dezelfde GUI.

En laat nou de GUI juist iets zijn wat je beter gewoon kunt optimaliseren voor het apparaat waar het op draait.
Nope, niet dezelfde kernel. Ubuntu phone draait op een Android kernel, het wiel opnieuw uitvinden is iets wat je niet wil natuurlijk. Zeker als je nagaat dat de Android kernel al een geruime tijd in ontwikkeling is, dat zou ze alleen maar vertragen.
Powered by Janetje®
pi_121090098
Android kernel is ook een linux kernel.
pi_121133975
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Android kernel is ook een linux kernel.
Dat is toch jaren bekend?? :P

Gisteren van Kubuntu 11.10 naar 12.10 geupgrade(ik heb een aparte /home partitie),blijkt echter dat ik niet 1 maar 2 home mappen heb.Verborgen bestanden zijn helemaal verspreid _O-
pi_121438684
Paar vraagjes:

Ik heb windows 7 die ik nooit gebruik (toen geinstalleerd om uit te proberen, maar omdat mn wireless stick abandoned was kon ik geen access point ervan maken en ik ben sowieso meer fan van XP) en windows xp op mn pc staan... windows 7 wil ik eraf gooien en ubuntu wil ik erop.

Volgens mij krijg ik nou het boot.ini menu van windows 7 dus ik neem aan dat als ik de windows 7 partitie verwijder windows xp niet op zal starten

Maar als ik dan op die vrije ruimte ubuntu installeer zal grub dan wel automatisch windows xp meenemen?

----------------------------------------------------------------------

Oja en ubuntu gebruikt tegenwoordig unity toch? ik lees overal dat dat zwaar traag is vergeleken met gnome, kde, xfce etc.
En de laatste keer dat ik ubuntu had geinstalleerd voor even toen had ik ook voor het eerst dat unity erop en volgens mij was ik daar geen fan van.

Raden jullie mij ubuntu of xubuntu aan?

Misschien dat de specificaties van mn pc een rol spelen..

AMD Athlon 64 X2 Dual core 3800+ (1.99GHz)
2GB geheugen
Geforce 6600 (zit er nu in heb ook nog een 7300GS, ik vermoed dat die beter is, dat weet ook vast wel iemand.. Die 6600 komt overigens uit een targa pc, ik meende dat die toen aangegeven stond als 6850 of misschien 6650 dan, maar bij het opstarten en in dxdiag zegt ie 6600, die is passief gekoeld, de 7300 gewoon met een molentje.)

----------------------------------------------------------------------

En is er een fatsoenlijk alternatief voor bluestacks? ik zie alleen maar zooi over die developer meuk maar ik hoef al die troep niet met die toetsen erlangs enzo ik wil gewoon 1 groot android scherm hebben.

volgens de wineHQ appDB werkt bluestacks als garbage op wine, maar een wine oplossing beschouw ik sowieso over het algemeen als krakkemikkig..

EDIT: Of kan het ook gewoon perfect door android te installeren in virtual box? En dan kan ik gewoon whatsapp en alle spelletjes draaien die ik ook in bluestacks draai?

[ Bericht 9% gewijzigd door Skunk-m op 11-01-2013 16:51:45 ]
pi_121439398
Je kunt met de Ubuntu installer gewoon je windows-7 partitie verwijderen, en in die ruimte de linux-partities aanmaken (kies voor handmatig partities instellen). Je hebt een Swap-partitie nodig van 3GB, en een EXT4 partitie, aangehecht op /.

XP blijft dan staan en komt netjes in het GRUB-menu, maar waarschijnlijk zul je dit nu niet meer kunnen opstarten. Daarvoor moet je eerst de windows-CD opstarten en fixmbr doen. Daarna werkt GRUB weer niet, wat je weer kunt repareren door Ubuntu weer vanaf de USB-stick op te starten, hierin grub-rescue te installeren en te draaien.

Unity is heel erg verbeterd, ik zou je adviseren gewoon voor een standaard ubuntu te gaan en eerst maar eens te kijken hoe het bevalt. Heb geen idee wat bluestacks is dus geen idee of daar een alternatief voor is.
pi_121439857
Bedankt voor de reactie,

Gaat wel goed komen wat betreft dat booten, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ie em automatisch zou pakken net als dat een windows installatie cd em ook gewoon zou pakken, maarja.

Enige dilemma wat ik nog heb voor ik kan gaan installeren is ubuntu vs xubuntu.
enige verschil is voor zover ik weet unity/gnome vs xfce..

Dat unity staat me echt niet aan, ook al zou ik zo niet precies weten wat het inhoud maar de vorige keer heb ik ubuntu volgens mij om die reden verwijdert (icm gebrek aan DRM in moonlight) volgens mij heb ik mezelf er iig een hoop aan geergert.
xfce heb ik eigenlijk nooit echt gebruikt, heb een keer xubuntu op een oude pc gehad maar die had ik alleen maar eventjes als webserver er staan daar deed ik voor de rest niks mee.

EDIT: als ik zo screenshots bekijk en dingen lees als "It is designed to make more efficient use of space given the limited screen size of netbooks, including, for example, a vertical application switcher[3] called the launcher."
Komt het op mij over dat het puur een cover is die handig is voor tablets etc. mijn bedoeling is gewoon om een simpele startbalk erneer te plempen ala windows xp.
pi_121440527
Ik vind Unity pas echt geniaal werken met twee 24-inch1920x1200 schermen dus dat valt wel mee hoor :D

Ik weet niet wanneer je Ubuntu "vorige keer" hebt geprobeerd maar als dat begin 2011 of eerder was, heb je Unity nog helemaal niet gezien. Heb je het niet lang daarna geprobeerd dan zou ik het ook nog eens proberen, want zoals Unity nu werkt is al 10x beter dan hoe de eerste twee versies werkten. Ik ben zelf niet zo'n fan van XFCE dus als je echt geen Unity wil zou ik je eerder aanraden gewoon gnome-panels te installeren.

En windows vind het nodig om een deel van het bootproces hardcoded in het MBR te zetten (zeg ik het goed zo?) waardoor het gewoon technisch onmogelijk is je laatst geinstalleerde windows-installatie te verwijderen, zonder alle andere windows-installaties te slopen.
Wat je ook kunt doen is eerst W7 verwijderen, en dan gelijk met je XP-cd windows herstellen. Dan kun je daarna Ubuntu zonder problemen installeren en krijg je gewoon een werkende dualboot installatie.
pi_121441274
Ik ga iig eerst even dat laatste doen wat je zei..

En dan installeer ik vanavond ofzo toch eerst xubuntu om uit te proberen want die iso had ik gister al gedownload.

Maar die tablet achtige looks heb ik echt een schijthekel aan voor een pc.. windows 8 hoef ik bijv. ook echt nooit op mn pc te hebben van wat ik heb gezien.

Ik blijf toch autistisch hangen bij de startbalk onder met een soort van startmenu links en de tijd helemaal rechts.
pi_121443023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Skunk-m het volgende:

En dan installeer ik vanavond ofzo toch eerst xubuntu om uit te proberen want die iso had ik gister al gedownload.

Maar die tablet achtige looks heb ik echt een schijthekel aan voor een pc.. windows 8 hoef ik bijv. ook echt nooit op mn pc te hebben van wat ik heb gezien.

Ik blijf toch autistisch hangen bij de startbalk onder met een soort van startmenu links en de tijd helemaal rechts.
Dan komt Cinnamon het meeste in de buurt met wat je wil (http://cinnamon.linuxmint.com/).
Je kan dan gewoon Ubuntu installeren, en dan los (zie site) Cinnamon installeren.

Werkt bij mij erg snel en soepel!
pi_121443324
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Skunk-m het volgende:

Er is weinig tablet-achtigs aan unity hoor. Ik denk wel dat het redelijk goed zou werken op een touch-device maar het is niet zoals W8 of Android ofzo dat het zonder touchscreen praktisch onwerkbaar is.
Ik blijf er wel bij dat de oude vertrouwde Gnome-interface efficienter was, maar och Unity heeft ook wel wat.

-edit- Cinnamon werkt ook erg goed inderdaad, al zou ik dan adviseren gewoon linux Mint te installeren.
pi_121444377
Ik heb heel wat gefixt.

Probleem: Hoe de fuck zorg ik ervoor dat mijn /home partitie auto mounted is bij het aanzetten??Ik kan alleen inloggen,als ik in gast account juist die partitie zelf mount!Aangezien er een nieuwe home directory is aangemaakt in ROOT partitie! _O-

Met 11.10 was er helemaal niks aan de hand 8)7
pi_121444488
/home toevoegen aan /etc/fstab
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:19:01 #81
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_121474854
quote:
http://tweakers.net/revie(...)tphones-bekeken.html

In tegenstelling tot de desktopversie van Ubuntu vind ik de smartphoneversie er wél goed uitzien. Het "invegen" van toolbars is iets dat bij uitstek geschikt is voor kleine schermen. Nu maar hopen dat een breed aantal telefoons ondersteund gaat worden, de custom rom die voor mijn telefoon beschikbaar is, is leuk, maar wordt verder niet meer bijgewerkt, dan is een echt phone-OS toch beter.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_121490327
Ik zit nou te kloten met access point meuk..

Ik heb hostapd geinstalleerd.

configuratie bestand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb dhcp meuk geinstalleerd:
en van een of andere site configuratie blind overgenomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb dit in /etc/network/interfaces staan

SPOILER
Met dit alles bij elkaar werkt het perfect, op een ding na.. op de pc zelf waar het op draait heb ik geen internet mee, icoontje van internet in de balk staat ook een rood kruisje bij.. dus als ik dat laatste bestand die br0 zooi weghaal dan heb ik gewoon weer internet op de pc en kun je access point alleen nog maar vinden en bij verbinden blijft ie hangen bij ip adres ophalen..

Maar ik moet dus weten hoe krijg ik dit werkend en dat ik ook gewoon nog internet op mijn pc heb.

Ik heb overigens besloten om linux mint cinnamon edition te gaan proberen, maar eerst fix ik dit even op xubuntu zodat ik dat op mint zonder problemen kan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skunk-m op 13-01-2013 00:47:04 ]
pi_121494197
Heb het al gefixt door deze commandoś in te voeren:

sudo ip route add default via 192.168.0.1
sudo dhclient br0
pi_121525896
Vraagje.. kan ik linux mint installeren via een oude livecd van een oude versie van ubuntu?

Ik heb geen fatsoenlijke lege dvd's liggen en geen usbstick.
pi_121526714
ehm. Nee?

Je zou Ubuntu kunnen installeren en upgraden en cinnamon installeren dan heb je iets wat redelijk op mint lijkt... Maar een USB-stick of SD-kaart zoeken/halen lijkt me toch aanzienlijk praktischer.
pi_121550489
Ok ik heb mint nu geinstalleerd, gewoon vanaf een dvd..

Maar ik ben nog steeds bezig met die access point zooi.

Die dhcp zooi was niet nodig, volgens mij gebeurt dat gewoon via de bekabelde router..

interfaces bestand ziet er nu zo uit bij mij..

SPOILER
Niet dat dat er echt toe doet denk ik..

Het komt er iig op neer dat alles werkt..
Als de usb wlan stick er bij het opstarten in zit werkt ie meteen.

Als ik de usb stick later erin doe dan moet ik eerst het volgende commando invoeren:

sudo hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf

En dan werkt het. (wel die terminal open laten)

Om dat te automatiseren heb ik nu op basis van dit het bestand /etc/init/hostapd.conf gemaakt met de volgende inhoud:

start on net-device-added INTERFACE=wlan0
exec /usr/sbin/hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf

Als ik nu de pc opstart en vervolgens een keer de usb stick erin doe dan word hij wel gevonden, waardoor je zou denken dat hostapd functioneerd, maar je kunt em dan alleen maar zien en er niet mee verbinden. als ik vervolgens gewoon weer "sudo hostapd /etc/hostapd/hostapd.conf" invoer dan doet ie het weer.

Ik denk dat het probleem zo wel duidelijk is..

[ Bericht 0% gewijzigd door Skunk-m op 14-01-2013 16:18:21 ]
pi_121555139
Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar volgens mij zit je een router draaiende op mint te configureren in een ubuntu topic :?
pi_121561212
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar volgens mij zit je een router draaiende op mint te configureren in een ubuntu topic :?
zoveel scheelt dat niet :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_121576242
werkt toch hetzelfde. is er ook een mint topic dan?
pi_121585024
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:18 schreef Skunk-m het volgende:
werkt toch hetzelfde. is er ook een mint topic dan?
klopt maar:
1) wat probeer je nou in hemelsnaam precies te bereiken?
2) is dit niet veel meer stof voor het algemene linux-topic?
pi_121585624
Ik draai eigenlijk al jaren Ubuntu, sinds de 7.10 versie ofzo.

Een jaar geleden overgestapt op de Xfce environment i.p.v. Unity en Gnome-Shell - wat een verademing zeg!

Maar nu begin ik ook steeds meer te twijfelen om eens Linux Mint als dual-boot te installeren.
Zowel de cinnamon interface, als de xfce interface, intresseren mij.

Iemand ervaring met beide soorten? :)
Ik wil vooral geen bloated DE, maar gewoon stabiel en lekker snel. Niet te veel resource-hungry, dat is voor andere processen besteed. O+
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_121588703
quote:
klopt maar:
1) wat probeer je nou in hemelsnaam precies te bereiken?
2) is dit niet veel meer stof voor het algemene linux-topic?
1. Ik wil dat hostapd automatisch opgestart word op het moment dat mijn wlan usb stick de pc in gaat.

2. dat zou kunnen, ik zal eens kijken.
pi_122021235
Ik kom er net achter dat je ook kunt middelklikken en scrollen op je volume-knopje! :D Keihendig!
pi_122025167
Jeuj. We kunnen een game uit 1998 spelen :D

Doe mij maar Xonotic dan :P
pi_122026469
Red alert :+.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:05:29 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_122046484
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:

Doe mij maar Guild Wars ;)

Werkt echt super goed onder Ubuntu.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_122141053
Hebben mensen last van vastloper van Half-Life 1(BETA)?ctrl+alt+backspace(kill the x.server) en consoles wilde niet werken,moest het helemaal handmatig rebooten. :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:

Xonotic kan je inderdaad niet via Steam downloaden,het is een Nexuiz fork.Ik wil wel HoMM(Heroes of Might and Magic) 5/6 op mijn Kubuntu :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Doe mij maar Guild Wars ;)

Werkt echt super goed onder Ubuntu.
Hoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes? :P
pi_122159962
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hebben mensen last van vastloper van Half-Life 1(BETA)?ctrl+alt+backspace(kill the x.server) en consoles wilde niet werken,moest het helemaal handmatig rebooten. :')

tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + K
:)
pi_122168455
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef erikkll het volgende:

[..]

tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + K
:)
Weet je het zeker ? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: