Voor android moet je een topic verder zijnquote:Op maandag 3 december 2012 09:58 schreef Roellie80 het volgende:
Ik wacht nog wel ff op versie 10 van de Cyanogenmod
Vanuit welk oogpunt? Die gasten van Jolla willen geld verdienen, dat zal hun reden zijnquote:
Ik denk dat er een paar dingen echt belangrijk zijn voor de consument,quote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef µ het volgende:
[..]
Vanuit welk oogpunt? Die gasten van Jolla willen geld verdienen, dat zal hun reden zijn. En als gebruiker kan het interessant zijn wat anders te proberen, misschien is/wordt het wel 'beter' dan het vorige.
Technologie wordt snel vervangen. Wie weet is er over vijf jaar wel bijna geen android- of iphonegebruiker meer.
True. Het is een lastige markt. Het wil Microsoft (ondanks de miljardeninvesteringen) ook niet lukken, dus makkelijk wordt het niet. Als het al luktquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar dingen echt belangrijk zijn voor de consument,
- Gewenning en Apps.
Mensen hebben op hun nieuwe toestel graag dezelfde functionaliteit onder dezefde knop.
Hier moet je dus een nieuwe OS gaan leren, en ook missen ze de eerste periode de meeste apps.
Waarom lukt Ms het niet?quote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef µ het volgende:
[..]
True. Het is een lastige markt. Het wil Microsoft (ondanks de miljardeninvesteringen) ook niet lukken, dus makkelijk wordt het niet. Als het al lukt.
Maar goed, Android en iOS hebben we ook mee moeten leren omgaan.
Dus eigenlijk was het gewoon een loze kreet.quote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef µ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mij daar niet zo in verdiept.
Ik weet dat het niet zo succesvol is. Niet waarom.quote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het gewoon een loze kreet.
Gebaseerd op meego/mer/tizen jaquote:Dit is toch gemaakt op Meego?
Heb er wat over gelezen op Tweakers vorige week geloof ik...
quote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar dingen echt belangrijk zijn voor de consument,
- Gewenning en Apps.
Mensen hebben op hun nieuwe toestel graag dezelfde functionaliteit onder dezefde knop.
Hier moet je dus een nieuwe OS gaan leren, en ook missen ze de eerste periode de meeste apps.
De makers claimen dat Android-apps werken op dit OS.quote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik vind het er best wel cool uitzien, alleen lijken me de shortcuts wel vrij lastig. En idd wat µ hierboven al zegt technologie wordt snel vervangen, maar wat nog belangrijker is, mensen willen ook snel iets anders.
Het enige wat ik me dan toch afvraag is waarom ik het android logo in het eerste filmpje heel eventjes voorbij zie komen bij 50 seconde.
Je weet dat het pas nieuw is, dus dat het zich nog moet bewijzen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:35 schreef µ het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo succesvol is. Niet waarom.
[..]
Gebaseerd op meego/mer/tizen ja.
Je weet dat Windows 8 niet de eerste poging is van Microsoft om met een compleet nieuw mobiel OS te komen? De reden dat het wederom op de schop is genomen, is dat het met Windows phone 7 niet zo wilde lukken, terwijl dat toch het OS was dat Microsoft met iOS en Android moest laten concurreren.quote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet dat het pas nieuw is, dus dat het zich nog moet bewijzen.
Dus hoe kan je nu al weten dat het niet succesvol is?
Aanname dus.
Maar goed, daar gaat het niet over in dit topic.
Ben benieuwd of ze het kunnen verkopen aan de mensen.
Als ze inderdaad android apps op kunnen laten werken hebben ze al een verkooppuntje.
De rest zal moeten komen uit wat je er allemaal mee kan.
Je weet dat juist om dat men iets geheel nieuw ging proberen dat men met een achterstand zou gaan beginnen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je weet dat Windows 8 niet de eerste poging is van Microsoft om met een compleet nieuw mobiel OS te komen? De reden dat het wederom op de schop is genomen, is dat het met Windows phone 7 niet zo wilde lukken, terwijl dat toch het OS was dat Microsoft met iOS en Android moest laten concurreren.
Dus, nee, die opmerking was niet uit de lucht gegrepen.
Android had ook weinig gebruikers voor het op de markt wasquote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef Dimens het volgende:
Net als Maemo en Meego, is het al dood voordat het op de markt is.
Dat had tenminste potentie. Hier zie je een UI waar de UX waarschijnlijk belabberd is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef µ het volgende:
[..]
Android had ook weinig gebruikers voor het op de markt was.
Als dit ook androidapps draait heeft het potentiequote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat had tenminste potentie. Hier zie je een UI waar de UX waarschijnlijk belabberd is.
Wat is dan de rede om geen Android maar Sailfish aan te schaffen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef µ het volgende:
[..]
Als dit ook androidapps draait heeft het potentie.
Dat het niet van google is zou voor mij een goede reden zijnquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dan de rede om geen Android maar Sailfish aan te schaffen?
Dat werd dan ook niet gezegd; er werd gezegd dat Microsoft ook niet echt door wil breken, ondanks de miljarden die erin gepompt worden. En dat staat gewoon, ongeacht waardoor het komt, en ongeacht of het nu met W8 wel gaat lukken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet dat juist om dat men iets geheel nieuw ging proberen dat men met een achterstand zou gaan beginnen?
Daarbij zou je dan ook moeten weten dat het nieuwe os lovende reviews kregen.
Ook zou je moeten weten dat Ms na een korte tijd, anderhalf jaar geloof ik, de nieuwe versie aankondigde, 8 dus.
Dan weet je ook dat iedereen daar op gaat zitten wachten, niet slim van Ms gedaan, dat ben ik met je eens.
Maar om dan te zeggen dat het niks geworden is, is complete onzin.
Het gebruikgemak. Als Android-apps draaien op de Blackberry Playbook een beetje knap had gewerkt, was dat ook een bijzonder mooie tablet geweest. Interessanter dan een nexus 7, gezien het fantastische multitasken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dan de rede om geen Android maar Sailfish aan te schaffen?
Ik moest opeens aan webOS denken. Boh, als webOS Android-apps kon draaien...quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gebruikgemak. Als Android-apps draaien op de Blackberry Playbook een beetje knap had gewerkt, was dat ook een bijzonder mooie tablet geweest. Interessanter dan een nexus 7, gezien het fantastische multitasken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |