Cyclisch fonds om in te spelen op een mogelijke sterkere economisch herstel dan verwacht. Bovendien vind ik het echt een fonds wat flink achter is gebleven tov de rest en staat het imo te laag.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mij intrigeert de keuze voor Arcelor Mittal wat is de ged8e hier8er?
De ticker code voor Rukapul "TLI" moet "TLI.L" zijn op Yahoo Finance.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:44 schreef raptorix het volgende:
Sheet tot hier geupdated, check aub even of je ticker goed staat, dan kunnen we dit corrigeren.
https://docs.google.com/s(...)fMnlWWlE&output=html
Thanks fixedquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Rukapul het volgende:
[..]
De ticker code voor Rukapul "TLI" moet "TLI.L" zijn op Yahoo Finance.
Bij een van mijn keuzes gaat het niet helemaal lekker bij de Yahoo-ticker. En als er toch wat anders moet, dan wil ik sowieso mijn keuzes nog wel even bijstellen en bijv. ook de staatsobligaties eruit gooien en vervangen door iets wat handiger is om bij te houden. Dus:quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:44 schreef raptorix het volgende:
Sheet tot hier geupdated, check aub even of je ticker goed staat, dan kunnen we dit corrigeren.
Bij Shispeed moet je volgens mij EDP.LS ook even in EDPR.LS veranderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Igen het volgende:
- KPN
- Portucel (PTI.LS)
- Portugese 10-jarige staatsobligaties EDP Renováveis (EDPR.LS))
- United Phosphorus (UNIPHOS) (UNIPHOS.NS)
- Anheuser-Busch InBev (ABI.BR)
- Hankyu Hanshin Holdings (TYO:9042) Hochtief (HOT.F)
Digi2 heeft hemquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef Dr.Cooper het volgende:
Niemand overigens voor ARM Holdings?
De P/E van 70 is hoog, maar de marges zijn goed. Daarnaast zie ik de vraag naar ARM processoren eerder stijgen dan dalen.
Link: http://www.google.com/fin(...)=U3XdUNG-GumWwQPMwAE
Ik heb ARM holdings in mijn lijstje. O.a. vanwege de introduktie van de nieuwe CortexA15 core en omdat Windows 8 nu ook op ARM platforms draait.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef Dr.Cooper het volgende:
Niemand overigens voor ARM Holdings?
De P/E van 70 is hoog, maar de marges zijn goed. Daarnaast zie ik de vraag naar ARM processoren eerder stijgen dan dalen.
Link: http://www.google.com/fin(...)=U3XdUNG-GumWwQPMwAE
De koers is aanzienlijk gedaald over de laatste paar maanden. Ik verwacht dat een hoop mensen gokken op herstel over de komende jaren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:21 schreef BMI het volgende:
Veel mensen kiezen hier KPN als favo aandeel voor 2013. Waar is dat op gebaseerd?
Dus het is alleen gebaseerd op de lage koers?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:23 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
De koers is aanzienlijk gedaald over de laatste paar maanden. Ik verwacht dat een hoop mensen gokken op herstel over de komende jaren.
52 week
3.59 - 9.35
AEG moet AGN.AS zijn voor mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:44 schreef raptorix het volgende:
Persoonlijk (maar ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken) lijkt het daar wel op. Met een hogere koersprijs kan ik geen reden bedenken om KPN te kopen momenteel. Ze waren aantrekkelijk door hun dividend beleid, maar dat is voorlopig sterk verlaagd. De kans dat KPN omvalt lijkt me overigens vrij klein.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef BMI het volgende:
[..]
Dus het is alleen gebaseerd op de lage koers?
Heb je nog een zesde?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef Taciho het volgende:
1. Africa Oil Corp (AOI)
2. Wal-Mart Stores Inc( WMT)
3. KPN (KPN)
4.Kulicke and Soffa Industries Inc (KLIC)
5.Freeport-McMoRan Copper & Gold Inc( FCX)
Je staat erbij, overigens opvallend dat Nokia veruit meest gekozen aandeel isquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:47 schreef Japie_Tepel het volgende:
1. ING
2. Nokia
3. Aegon
4. TomTom
5. KPN
6. Arcelor Mittal
Yep, dat en KPN. Misschien een gevalletje harder vallen dan dit kan niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je staat erbij, overigens opvallend dat Nokia veruit meest gekozen aandeel is
Tjah, KPN kan ik nog wel inkomen, maar Nokia vind ik lastiger verhaal, wel beetje spijt dit jaar dat ik niet in ING ben gestapt, ik heb nog nooit aandelen gekocht, maar was eigenlijk van plan om op 4 euro in te stappen, ik werk veel voor ING en weet dat ze de boel wel weer aardig op de rails hebben op het moment, ik denk dat ze volgend jaar wel doorzetten qua koers, zelf heb ik vooral gekozen op basis van aandelen waarvan ik weet dat de bedrijven het goed doen en mooie producten hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Yep, dat en KPN. Misschien een gevalletje harder vallen dan dit kan niet?
In KPN zie ik persoonlijk weinig. Nokia kan wel eens op de weg terug zijn, maar dan moet de nieuwe Lumia-reeks wel aanslaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Yep, dat en KPN. Misschien een gevalletje harder vallen dan dit kan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |