Het staat inderdaad fout in de sheet, de sheet is 90 af, het meeste werk gaat zitten in de juiste tickers vinden, en dan met name van commodities, ik zal straks even linkje naar de sheet plaatsen.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:55 schreef Digi2 het volgende:
Volgens mij heb ik IBM toch ook 3x voorbij zien komen?
Ik waarder je inzet en ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het staat inderdaad fout in de sheet, de sheet is 90 af, het meeste werk gaat zitten in de juiste tickers vinden, en dan met name van commodities, ik zal straks even linkje naar de sheet plaatsen.
Ik ben nu bezig de sheet automatisch te updaten via de Yahoo Finance API. Het is namelijk best een grote klus als dat handmatig moet gebeuren, leuke is dat de stand nu dagelijks geupdate kan worden.
Dank, ik zal sowieso enkele van webpages moeten fetchen, is deze correct voor jouw investering?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:00 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik waarder je inzet en ben benieuwd naar het resultaat.
Denk dat ik de enige ben met Neodymiumdat is misschien wel een lastige. Het is echter een element dat essentieel is voor de produktie van zuinige/sterke/compacte elektromotoren/generatoren. Zoals Hybride autos, elektrische fietsen, geavanceerde robots. En ultramoderne laserwapens in de vorm van Neodymium glass.
Ja, ik denk van wel China is de grootste producent alhoewel men nu naarstig op zoek is naar alternatieve landen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dank, ik zal sowieso enkele van webpages moeten fetchen, is deze correct voor jouw investering?
http://www.bloomberg.com/quote/SHRANDOX:IND
$, UK Pound, euro ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:45 schreef sitting_elfling het volgende:
We zitten al zo rond de 25 lijstjes! SeLang zit overigens 100% cash
Meteen shorten zou ik denkenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef Piger het volgende:
Ik hoop dat Fok geen representatieve groep is, anders is de interesse in Nokia me te groot en dat schept natuurlijk hoge verwachtingen.
Korte verklaringen:quote:
Dr. Faberquote:Op donderdag 27 december 2012 19:30 schreef Digi2 het volgende:
Als de boel crash zoals Dr Faber denkt dan is IBM hetgeen ik ook daadwerklijk zou kopen. Ze hebben een giga portefeuille aan essentiele patenten en kennis. Er is geen enkel apparaat waar hun patenten niet inzitten denk ik. Van harddisk tot wasmachine en koffieapparaat. Hun laatste uitvinding Watson zie ik op middellange termijn een kaskraker worden. Zelfs intel moest eraan geloven toen ze wel SOI moesten gebruiken
Vermakelijk vind ik hem zwzquote:Op donderdag 27 december 2012 19:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dr. Faber
OMG
God, Jezus en Nostradamus inéén
ja, die marketingpraat is er in tegenwoordigquote:
Doom en gloom sells en als je mis zit als guru, dan schuif je je "voorspellingen" gewoon een paar maanden vooruit. Dan krijg je op een gegeven moment wel gelijk. 50% market meltdowns zijn super standaard en gebeuren eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ja, die marketingpraat is er in tegenwoordig
1. Maken mooie fietsen (en stabiele winsten)quote:
Mij intrigeert de keuze voor Arcelor Mittal wat is de ged8e hier8er?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Skywalker88 het volgende:
Ik doe ook maar mee. Mijn lijstje voor 2013:
1. ArcelorMittal
2. SBM Offshore
3. PostNL
4. Philips
5. KPN
6. Eurocommercial Properties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |