Zou je er nog 3 bij kunnen doen!quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Droefheid het volgende:
Nou, leuker topic draadje dan:
geen AEX, maar USA
HZNP
SCON
DVAX
High risk allemaal , dat wel
Kun je niet de datum van posten als startdatum nemen ipv 1 januari? SBM is wat vroeger uit de startblokken geschoten dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:02 schreef Bananenman het volgende:
In willekeurige volgorde:
- BIDU
- AAPL
- GM
- BAC
- NOK
- SBM Offshore (om er toch nog een AEX-fondsje in te stoppen)
En de 6e?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
GDX goudmijnen
USG
RDS
NSI
SBM
Pharming?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef BasEnAad het volgende:
Grontmij
Imtech
Pharming
Nokia
ArcelorMittal
Wereldhave
Haha ja. Er wordt veel over geluld en ik hou wel van een gokje. Er valt percentueel veel te winnen (en te verliezenquote:
klopt maar ik dacht dat Pharming praktisch failliet was, ik wist niet dat er überhaupt nog activiteiten zijn? Ik ben er ook wel niet echt in thuis hoorquote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja. Er wordt veel over geluld en ik hou wel van een gokje. Er valt percentueel veel te winnen (en te verliezen)
Op welke koers gekocht?quote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zit al sinds december vol op Nokia, en blijf er voorlopig in
Bij nader inzien gooi ik Nokia eruit.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:22 schreef fedsingularity het volgende:
Laat ik ook eens aan het lijstje meedoen, absoluut niet onderbouwd maar gewoon om eens te zien hoe dat beweegt over een jaar op Icandy®.
Nokia
Brent
Goud
Live cattle
TBT
LVMH
Boeit niet, dit is zo'n obvious 'hidden brag' dat 't me annoyed. Ook omdat hij verder niet met nog 5 andere shares komt.quote:
PostNL? Vertel?quote:Op zondag 16 december 2012 14:55 schreef bonus25euro.nl het volgende:
Leuk topic! Hierbij mijn keuzes. Ik heb deze zelf overigens ook in porto.
1. PostNL
2. Wessanen
3. TomTom
4. KPN
5. USG People
6. SBM Offshore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |