Je kunt ook op buitenlandse beursen handelen. Helaas zijn veel opties niet beschikbaar via ING, zo kun je o.a. niet handelen in PSX, AFL en NSC.quote:Op maandag 31 december 2012 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stel ik wil deze aandelen kopen omdat aapje vorig jaar zo goed was; hoe doe ik dat? ik heb via de ing wel eens wat gekocht maar dacht dat dat alleen aex was wat je ter beschikking had?
CMG had ik willen vervangen door Rio Tintoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:03 schreef raptorix het volgende:
Eventuele foutjes graag per PM melden dan pas ik het aan.
Aangepastquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:03 schreef raptorix het volgende:
De sheet is compleet, soms heb ik beetje creatief moeten zijn
Neodyium was lastig te vinden qua prijs, je komt met name bij groothandels uit, kortom daarom heb ik deze vervangen voor Chinese Rare Earth Metals ltd.
En die gene die zaden had heb ik Monsanto gekozen
Mocht je dat willen wijzigen dan kan dat uiteraard nog
Voor duidelijkheid, de sheet staat hier: https://docs.google.com/s(...)fMnlWWlE&output=html
PM ook verstuurd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Griekenland één jaar kon ik niet vinden, dus daar maak ik tien jaar van: GGGB10YR:IND
Ierland wil ik vervangen voor Portugal dertig jaar: GSPT30YR:IND
Tickers van Bloomberg.
6, het magische getal is 6 voor dit jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:00 schreef Emu het volgende:
Om er 4 te noemen binnen AEX en BEL20 die bovengemiddeld zullen presteren.
Maiden, maiden, maidenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
6, het magische getal is 6 voor dit jaar
Misschien kijk ik niet goed, maar ik zie mezelf er niet tussen staan? (Zit in het buitenland en veel websites openen niet fatsoenlijk, dus mss ligt het aan mij)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:03 schreef raptorix het volgende:
De sheet is compleet, soms heb ik beetje creatief moeten zijn
Neodyium was lastig te vinden qua prijs, je komt met name bij groothandels uit, kortom daarom heb ik deze vervangen voor Chinese Rare Earth Metals ltd.
En die gene die zaden had heb ik Monsanto gekozen
Mocht je dat willen wijzigen dan kan dat uiteraard nog
Voor duidelijkheid, de sheet staat hier: https://docs.google.com/s(...)fMnlWWlE&output=html
Ik heb even voor je gecontroleerd. En je staat er inderdaad niet bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Physics het volgende:
Misschien kijk ik niet goed, maar ik zie mz
[..]
Misschien kijk ik niet goed, maar ik zie mezelf er niet tussen staan? (Zit in het buitenland en veel websites openen niet fatsoenlijk, dus mss ligt het aan mij)
Je opent hier een beleggersrekening: http://www.binck.nl/quote:Op maandag 31 december 2012 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stel ik wil deze aandelen kopen omdat aapje vorig jaar zo goed was; hoe doe ik dat? ik heb via de ing wel eens wat gekocht maar dacht dat dat alleen aex was wat je ter beschikking had?
En geen gezeik als het verkeerd afloopt, he, ook niet onder 2013quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef monkyyy het volgende:
Happy investing meneer foktweakersgeenstijltweeduizendtwaalf! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je bent vanaf nu mijn sexy beleggingsmascottequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je opent hier een beleggersrekening: http://www.binck.nl/
Vervolgens boek je wat geld naar die rekening. (Je mag maar 1 tegenrekening hebben)
Vervolgens tik je hier de tickers in + hoeveel aandelen + de prijs.
[ afbeelding ]
Happy investing meneer foktweakersgeenstijltweeduizendtwaalf! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom zou antonov een goede investering zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PostNL? Vertel?
Het verbaast me wel dat niemand Antonov heeft gekozen.
omdat er altijd wel een of andere slimmerik hier denkt dat er geld mee valt te verdienen ''omdat het zo laag staat". kan alleen maar omhoog gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:49 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Waarom zou antonov een goede investering zijn?
Ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:29 schreef VeX- het volgende:
Welke fokker is de vorige keer als winnaar uit de eindstrijd gekomen?
Wat een belachelijke onzin van ING, zeg. Ze moeten toch op zijn minst alle S&P500-aandelen aanbieden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:44 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ik heb ook nog even contact gezocht met ING betreffende Phillips 66 en andere aandelen. Zij hebben aangegeven dat ze geen toegang tot de hele NYSE bieden, maar enkel die aandelen waarvan zij verwachten dat er 'een markt voor is'. De volumes voor o.a. Phillips 66 liggen voor hen te laag. Jammer. Gelukkig heb ik ook nog een Binck rekening. ING is overigens, voor de NYSE, wel goedkoper dan Binck.
Sarcasmequote:Op donderdag 3 januari 2013 08:49 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Waarom zou antonov een goede investering zijn?
Hoe gaat KPN geld verdienen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
KPN kan best wel stijgen. Ook met die 4G investeringen.
Gaat niet een groot deel van de winst naar mexico nu?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
KPN kan best wel stijgen. Ook met die 4G investeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |