quote:
Wel een leuke EPSquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]best een duur aandeel om aan te schaffen.
En wie weet hoe lang WB nog blijft werken ?
Ik bedoel het a aandeel http://finance.yahoo.com/q?s=BRK-A&reco=1
$ 133,000.00 per stuk jammer dat ik geen pluk daar van kan kopensterker nog 1 lukt helaas al niet
![]()
Inderdaadquote:
Nou ja opvallend, die zitten al op hun top denk ik en de aandelen dalen al een tijdje.quote:Op zondag 30 december 2012 11:55 schreef fedsingularity het volgende:
Opvallend dat 0 mensen Apple hebben...
Als het echt zo'n waardeaandeel is zoals mensen jarenlang hebben geroepen krijgen ze de stukjes nu met een flinke discount. Op 650 of 700 was het niet interessant maar ik heb toch het gevoel dat ze nu wat te vroeg aan de kant getrapt worden.quote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja opvallend, die zitten al op hun top denk ik en de aandelen dalen al een tijdje.
Ik vind het meer opvallend dat jij blijkbaar niet goed kan lezenquote:Op zondag 30 december 2012 11:55 schreef fedsingularity het volgende:
Opvallend dat 0 mensen Apple hebben...
Tijd voor SBUX!quote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het meer opvallend dat jij blijkbaar niet goed kan lezen
Stijgende omzetten, sterke balans en cash flows. Daarnaast genoeg cash om eventueel eigen aandelen in te kopenquote:Op maandag 31 december 2012 01:59 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je zin om die laatste keuze toe te lichten?
Ik zal wel weer aan een bak koffie toe zijn maar ik tel er maar 5?quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef flyguy het volgende:
Mijn zes:
Microsoft
Duro Felguera
Bed Bath Beyond
Intel
Dragon Oil
stel ik wil deze aandelen kopen omdat aapje vorig jaar zo goed was; hoe doe ik dat? ik heb via de ing wel eens wat gekocht maar dacht dat dat alleen aex was wat je ter beschikking had?quote:
Ik ben een sukkel...quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ik zal wel weer aan een bak koffie toe zijn maar ik tel er maar 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |