Beetje jammer.quote:
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.quote:
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die filmquote:Op maandag 3 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.
Hallo!quote:
Dan is het gooooeeeewdquote:Op maandag 3 december 2012 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah johh... Dat kan ik toch hebbenVond het wel grappig!
Zo fijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Er is hier gewoon 50 kilo af sinds mei, bizar
Wat goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar je moet wel doen alsof je hem snapt, dat doet bijna iedereen!quote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik, een week geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zoveelquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |