Nee, alleen de gevolgen verschillen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit gaat wel iets verder dan respectloos
In het vorige topic was een lijst gepost van spelers in het bewuste team (inmiddels helaas verwijderd door de moderators). Op drie na waren het allemaal Marokkaanse namen dus de kans is groot dat onder de daders zich spelers bevinden met een Marokkaanse achtergrond.quote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat? Ik lees dat hier overal maar ik zie het verder nergens in de media?
Allright! Thanks voor het antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In het vorige topic was een lijst gepost van spelers in het bewuste team (inmiddels helaas verwijderd door de moderators). Op drie na waren het allemaal Marokkaanse namen dus de kans is groot dat onder de daders zich spelers bevinden met een Marokkaanse achtergrond.
Het zou een incidentje zijn als het niet zo wasquote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat? Ik lees dat hier overal maar ik zie het verder nergens in de media?
Zoals ik al zei; dit wordt zelden toegepast. Het hangt van de ernst van de zaak en omstandigheden af. Zware mishandeling in vereniging, met de dood tot gevolg, subsidiair doodslag is in beginsel niet toereikend genoeg om tot het volwassenenrecht over te gaan. Mede gelet op het gegeven dat er in de jurisprudentie genoeg zaken te vinden zijn waarbij zelfs bij ernstigere delicten (zoals moord) het jeugdstrafrecht van toepassing wordt verklaard op een minderjarige.quote:Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechtspraak doet het op dit moment niet, anders had ik het voor je nagekeken. In 2006 of 2007 is er een soortgelijke zaak geweest alleen dan met een bewaker die uiteindelijk overleed (niet direct na het incident, ook enkele uren later). Ook daar is toen 77b toegepast op minderjarigen.
Tja, dan maar geweld gebruiken hè.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef theunderdog het volgende:
Dit is natuurlijk een kwalijke zaak. Alleen grensrechters kunnen soms gewoon hele hinderlijke en partijdige mensen zijn.
Ze kunnen samen met de scheids, een complete wedstrijd kapot maken.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In het vorige topic was een lijst gepost van spelers in het bewuste team (inmiddels helaas verwijderd door de moderators). Op drie na waren het allemaal Marokkaanse namen dus de kans is groot dat onder de daders zich spelers bevinden met een Marokkaanse achtergrond.
Fysiek geweld en verbaal geweld staan inderdaad op een zelfde niveau.quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, alleen de gevolgen verschillen.
Hersendood , dus doodquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef Eenskijken het volgende:
Leeft ie nog? Ieder bericht wordt tegengesproken.
Hoi voetballert.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef theunderdog het volgende:
Dit is natuurlijk een kwalijke zaak. Alleen grensrechters kunnen soms gewoon hele hinderlijke en partijdige mensen zijn.
Nee, gewoon nee. De enige die wedstrijden kapot maken zijn die achterlijke voetballers.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef theunderdog het volgende:
¤100 boete voor een bedreiging?quote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Maja het volgende:
Dit team is eerder dit seizoen ook al in de fout gegaan en zaten in hun proeftijd:
[ afbeelding ]
dus moet hij ook kapotquote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. De enige die wedstrijden kapot maken zijn die achterlijke voetballers.
twitter:Buitenboys twitterde op maandag 03-12-2012 om 17:45:28Met groot verdriet geven wij kennis van het overlijden van onze @Buitenboys grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Familie heel veel sterkte. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |