abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119883967

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Europese topniveau
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119884005
Serero matig vinden :N
Hooguit slordig en druistig maar een heerlijke technische middenvelder met diepgang en iemand die in de bal kan spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119884023
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef tammepiet het volgende:
Waar is die Toivomalki dude gebleven? Heimwee?
oh ja :')
  maandag 3 december 2012 @ 16:32:34 #4
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119884067
Als 40 keer balverlies per wedstrijd voor lief neemt kun je hem opstellen
pi_119884260
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
:D
pi_119884272
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.
Maar is tenminste wel een middenvelder die perfect druk weet te zetten en altijd naar voren wil spelen. Een echte Ajax speler.
  maandag 3 december 2012 @ 16:43:11 #7
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119884562
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.
Maar is tenminste wel een middenvelder die perfect druk weet te zetten en altijd naar voren wil spelen. Een echte Ajax speler.
Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengen
pi_119884669
Hoe zit het eigenlijk met Ebecillio?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119884683
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengen
Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.
Het is dat Hoesen zich goed manifesteert want anders zou ik nog steeds opperen voor een middenveld met Eriksen-Serero en daarachter van mij part Schone (Al komt hij ook handelingssnelheid net als Poulsen te kort) Maar Schone durft tenminste wel naar voren te passen.
pi_119884791
De Jong speelde ook prima op het middenveld.
  maandag 3 december 2012 @ 16:49:24 #11
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119884814
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.
Het is dat Hoesen zich goed manifesteert want anders zou ik nog steeds opperen voor een middenveld met Eriksen-Serero en daarachter van mij part Schone (Al komt hij ook handelingssnelheid net als Poulsen te kort) Maar Schone durft tenminste wel naar voren te passen.
Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zeg
pi_119884827
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:48 schreef Tyron het volgende:
De Jong speelde ook prima op het middenveld.
Klopt. Ondanks dat ik een De Jong fan ben zie ik meer in Serero op het middenveld.
pi_119884848
Eriksen de jong serero op het middenveld. De jong uiteraard als vm
pi_119884862
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zeg
Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.
  maandag 3 december 2012 @ 16:53:31 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_119884956
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.
Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.
pi_119885131
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
  maandag 3 december 2012 @ 16:59:03 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119885204
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119885359
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.
Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.
  maandag 3 december 2012 @ 17:02:38 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119885368
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens, verdedigend heeft hij wel vaker goed gespeeld, alleen opbouwend is hij een ramp, wel met je eens dat dit een zwakke plek blijft
  maandag 3 december 2012 @ 17:03:07 #20
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_119885387
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
Binnie noe helemoale van god los
  maandag 3 december 2012 @ 17:03:44 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119885411
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.
Denk dat het ook deels opdracht is. Eerste paar wedstrijden strooide hij nog met goeie passes naar de buitenspelers, nu is dat bijna weg, op zaterdag na.
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2012 @ 17:03:59 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119885418
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Lubbert het volgende:
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
Het is ook niet serieus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 3 december 2012 @ 17:05:30 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119885477
quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het is ook niet serieus
niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischer :7.
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2012 @ 17:05:58 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119885499
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischer :7.
Leuk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119886023
Nog 5 kwartier Jong Jaxi - Kakkie's.

Is het in de Arena? Anders sowieso afgelasting lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')