De onwetendheid, wat schattigquote:
Wat moet ik meer weten dan dat ik met mijn camera gewoon toffe foto's kan maken?quote:
Niets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat moet ik meer weten dan dat ik met mijn camera gewoon toffe foto's kan maken?
Jij zal wel flink aan het photoshoppen/lightroomen zijn voor half janquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat moet ik meer weten dan dat ik met mijn camera gewoon toffe foto's kan maken?
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef freud het volgende:
[..]
Jij zal wel flink aan het photoshoppen/lightroomen zijn voor half jan.
Heb hetzelfde, maar dan met 2x 2TB. Qnap en Synology zit eigenlijk weinig tot geen verschil in, ook niet qua prijs. Beide uitstekende prijs. Kost je eenmalig iets van ¤60 meer maar dat ben je snel vergeten als je de mogelijkheden ziet en gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:18 schreef freud het volgende:
Mja, eigenlijk zijn alleen qnap en synology een optie in mijn ogen. Goedkoper is ruk qua software, support en snelheid, en duurder is meer voor soho. Heb zelf oa een ts212 van 150 met een 2tb erin van 90. Controleer wel of je schijf compatible is met de nas, scheelt erg veel kopzorgen.
Mja, het gaat niet om wat ze aanbieden, maar hoe. Support is erg belangrijk, zeker met een apple die soms alles omgooit met itunes (zeker in 2013). Ook qua snelheid lezen & schrijven maakt het uit. Deze nerd heeft zich er in verdiept, en trust me, Qnap of Synologyquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:09 schreef Doodkapje het volgende:
D-link... Ftp, itunes, bittorrent... Meer heb je niet nodig toch?
Ik ga het proberen, vanaf een flat!quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Xilantof het volgende:
Gaan mensen nog pogingen wagen om het vuurwerk op de foto te zetten dit jaar? Het weer zal iig niet meezitten.
Vriend van me. Ik zelf niet. Heb uitgelegd wat hij moet doen. En hij heeft meteen een SD met wifi gekocht zodat je de foto's live kan zienquote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Xilantof het volgende:
Gaan mensen nog pogingen wagen om het vuurwerk op de foto te zetten dit jaar? Het weer zal iig niet meezitten.
Is dit dat wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, het gaat niet om wat ze aanbieden, maar hoe. Support is erg belangrijk, zeker met een apple die soms alles omgooit met itunes (zeker in 2013). Ook qua snelheid lezen & schrijven maakt het uit. Deze nerd heeft zich er in verdiept, en trust me, Qnap of Synology. Is idd iets duurder, maar je kan er veel langer mee doen. Ik ben echt afgestapt van alle B-merken zoals d-link, buffalo, WD, etc.
Ik wil m idd raid1 gebruiken... Mocht er eentje crashen, dan ben ik niet alle foto's kwijt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, maar dan met 2x 2TB. Qnap en Synology zit eigenlijk weinig tot geen verschil in, ook niet qua prijs. Beide uitstekende prijs. Kost je eenmalig iets van ¤60 meer maar dat ben je snel vergeten als je de mogelijkheden ziet en gaat gebruiken.
Kan je mij ook een kleine uitleg gevenquote:Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me. Ik zelf niet. Heb uitgelegd wat hij moet doen. En hij heeft meteen een SD met wifi gekocht zodat je de foto's live kan zien
Euh,quote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef Jethee het volgende:
[..]
Kan je mij ook een kleine uitleg geven
Tips and tricks om vuurwerk te fotograferen.....
Focus op oneindig dus lijkt mequote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh,
Camera op zolder zetten. Automatisch foto's laten maken vanaf 5 voor 12 tot half 1. Lange sluitertijd, maar niet te lang. Ik denk iets van 3 tot 5 seconden? (echt geen idee). Focus op M, en focussen op waar je denkt dat het vuurwerk zal zijn.
Ondertussen zelf beneden champagne drinken.
Uit de hand kan natuurlijk ook, maar dat is wel lastiger.
Ik heb 2 jaar terug een paar die een beetje gelukt was.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Focus op oneindig dus lijkt meUit de hand is erg lastig hoor, weet ik uit ervaring.
Wat bedoel je met focus op oneindig? f/22?quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Focus op oneindig dus lijkt meUit de hand is erg lastig hoor, weet ik uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |