Dan komt het zeker goed!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef taxibabe het volgende:
Dat was eigenlijk ook wel de reden dat ik gewoon die presentatie ging doen. Iets in mij zei me 'doe het niet'. Maar mijn eigenwijsheid was sterker dat ik het wel deed.
Als je een paar keer echt met de camera op pad gaat, dan zou ik hem meenemen. Anders lekker thuis laten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeilijk. Ik zit deze winter ook nog in Oostenrijk, camera gaat mee, maar ga ik de 70-200/2.8 meenemen of laat ik hem thuis... Nu al een dilemma.
Waarom zou je 'm niet meenemen? Ik neem als ik ergens heen ga, zeker als het voor meerdere dagen is, gewoon alles mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeilijk. Ik zit deze winter ook nog in Oostenrijk, camera gaat mee, maar ga ik de 70-200/2.8 meenemen of laat ik hem thuis... Nu al een dilemma.
Meer sneeuwhappen...quote:
Ik ga niet speciaal met de camera op pad. Er is een paar keer dat ik hem waarschijnlijk zal gebruiken, maar die keren zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je een paar keer echt met de camera op pad gaat, dan zou ik hem meenemen. Anders lekker thuis laten.
Omdat ik hem nog niet eens hier in Nederland heb kunnen inwijden...quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet meenemen? Ik neem als ik ergens heen ga, zeker als het voor meerdere dagen is, gewoon alles mee.
Als jij mijn werkzaamheden over neemt, kan ik hem mooi gaan gebruiken... Vanochtend ook: Half 9 opstaan en pas over 4en weer thuis... Welkom in mijn weekend, door de weeks is nog even erger.quote:Op zondag 23 december 2012 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, leg hem dan maar in de kast.
Heb je 'm nou om te gebruiken of niet?
Ja, want ik heb niets te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als jij mijn werkzaamheden over neemt, kan ik hem mooi gaan gebruiken... Vanochtend ook: Half 9 opstaan en pas over 4en weer thuis... Welkom in mijn weekend, door de weeks is nog even erger.
Nou, blijkbaar niet, zoals je het doet voorkomen.quote:
Jonge, ik heb het uiterst druk met huishoudelijke perikelen. Zo wilde ik een blik openmaken maar bleek ik geen goede blikopener te hebben. En ik was vanmiddag naar Zaandam gereden om hand/theedoeken te halen. Blijken die dus ook bij de blokker te liggenquote:Op zondag 23 december 2012 16:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, zoals je het doet voorkomen.
De oplossing voor de huishoudelijke perikelen: actionquote:Op zondag 23 december 2012 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jonge, ik heb het uiterst druk met huishoudelijke perikelen. Zo wilde ik een blik openmaken maar bleek ik geen goede blikopener te hebben. En ik was vanmiddag naar Zaandam gereden om hand/theedoeken te halen. Blijken die dus ook bij de blokker te liggen
Ach, het houd een mens bezig. Nu maar eens kijken of er nog was ligt oid
Leven uit dozen is gelukkig hier geen feit meer. Heb nu een fraaie gekocht bij de Blokker en had uiteindelijk mijn blik wel opengekregenquote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
De oplossing voor de huishoudelijke perikelen: action![]()
Maar herkenbaarVerhuizen betekend leven uit dozen en niet meer weten waar iets ligt
Jeej jijquote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leven uit dozen is gelukkig hier geen feit meer. Heb nu een fraaie gekocht bij de Blokker en had uiteindelijk mijn blik wel opengekregen
Hou op, ben een half jaar geleden verhuisd er staan nog steeds veel dozen in de kelderquote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
De oplossing voor de huishoudelijke perikelen: action![]()
Maar herkenbaarVerhuizen betekend leven uit dozen en niet meer weten waar iets ligt
Ik hoop dat dat niet herkenbaar gaat zijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hou op, ben een half jaar geleden verhuisd er staan nog steeds veel dozen in de kelder
Moet dat ook nog naar je nieuwe stek toe?quote:Op zondag 23 december 2012 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, er ligt nog een heleboel bij mijn ouders thuis en wat er niet in dozen ligt, ligt los in de kast gegooid
Uiteindelijk wel ja. Een deel zal blijven staan in een kast.quote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet herkenbaar gaat zijnIk word nu al gillend gek
[..]
Moet dat ook nog naar je nieuwe stek toe?
Bevalt het op jezelf wonen wel?quote:Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Een deel zal blijven staan in een kast.
Yep. Al is het nu wel een beetje saai, ben niet helemaal lekker dus nog niet naar vrienden enzo geweest deze week/weekend. Maar het is wel ideaal, doen wat je wilt wanneer je wilt. En het koken/schoonmaken gaat me ook wel goed af.quote:
Je rust pakken is dan wel zo verstandig. Maar fijn dat het goed bevaltquote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep. Al is het nu wel een beetje saai, ben niet helemaal lekker dus nog niet naar vrienden enzo geweest deze week/weekend. Maar het is wel ideaal, doen wat je wilt wanneer je wilt. En het koken/schoonmaken gaat me ook wel goed af.
Wassen is ook wel heel moeilijkquote:En nog geen wasblunders voor zover ik weet
De enige is, is dat ik een theedoek en handdoek van mijn ouders meegenomen had (en er nog 1 van mijn werk meehad) en die net niet meegewassen heb terwijl ik al mijn andere handdoeken enzo wel in de was had zittenquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Je rust pakken is dan wel zo verstandig. Maar fijn dat het goed bevalt
[..]
Wassen is ook wel heel moeilijk![]()
* Puala heeft er nog geen gehad zover ze heeft onthouden
Als dat al blunderen is dan ben ik koningin blunderenquote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De enige is, is dat ik een theedoek en handdoek van mijn ouders meegenomen had (en er nog 1 van mijn werk meehad) en die net niet meegewassen heb terwijl ik al mijn andere handdoeken enzo wel in de was had zitten
Waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Happy Christmas!
Adapter voor m'n analoge lenzen gehaald die nu op mijn digitale kunnen
Foto Fransen hier in oost, speciaal zaakje.quote:
Analoge lenzen??quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Happy Christmas!
Adapter voor m'n analoge lenzen gehaald die nu op mijn digitale kunnen
schroefdraad, je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
D_A is ook slachtoffer van de digitale revolutie binnen fotografie
Oh. M42quote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
schroefdraad, je snapt wat ik bedoel
Ik zag die eerder dan hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Laten we daar verder gaan idd
Ik ben heel trots op mijn Nikonquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
BrrrrrrDaar wil je toch niet dood gevonden worden?
![]()
/heelflauw
Ik zag hem ook voorbij komen, ik denk dat het is voor iedereen die ooit ook Pro is geweest daar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gratis 3 maanden flickr pro. Volgens mij alleen voor mensen die al pro zijn: http://www.flickr.com/holidaygift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |