Als dat al blunderen is dan ben ik koningin blunderenquote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De enige is, is dat ik een theedoek en handdoek van mijn ouders meegenomen had (en er nog 1 van mijn werk meehad) en die net niet meegewassen heb terwijl ik al mijn andere handdoeken enzo wel in de was had zitten
Waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Happy Christmas!
Adapter voor m'n analoge lenzen gehaald die nu op mijn digitale kunnen
Foto Fransen hier in oost, speciaal zaakje.quote:
Analoge lenzen??quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Happy Christmas!
Adapter voor m'n analoge lenzen gehaald die nu op mijn digitale kunnen
schroefdraad, je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
D_A is ook slachtoffer van de digitale revolutie binnen fotografie
Oh. M42quote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
schroefdraad, je snapt wat ik bedoel
Ik zag die eerder dan hierquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Laten we daar verder gaan idd
Ik ben heel trots op mijn Nikonquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
BrrrrrrDaar wil je toch niet dood gevonden worden?
![]()
/heelflauw
Ik zag hem ook voorbij komen, ik denk dat het is voor iedereen die ooit ook Pro is geweest daar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gratis 3 maanden flickr pro. Volgens mij alleen voor mensen die al pro zijn: http://www.flickr.com/holidaygift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |