Don't go therequote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb dus echt geen problemen met iTunes
De upgrade werkte ook niet op jouw macje trouwensquote:
Ik heb geen last, jij hebt pechquote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef freud het volgende:
[..]
De upgrade werkte ook niet op jouw macje trouwens. Naast het feit dat de functie van upgraden op het device zelf ook niet werkte.
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 3 december 2012 20:39 schreef Doodkapje het volgende:
Ps iOS6 kan nog ff de boom in wmb totdat Google een app voor Maps en YouTube heeft uitgebracht.
Same here, geen enkel probleem. Maakt volgens mij wel uit of je het op een mac of onder windows gebruikt, de windows versie is wel bagger.quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb dus echt geen problemen met iTunes
als spotify 100% dekking voor mijn muzieksmaak heeft, pas dan ga ik weer terug....quote:
Noem eens een dienst welke wel 100% dekking heeft en offline bruikbaar is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
als spotify 100% dekking voor mijn muzieksmaak heeft, pas dan ga ik weer terug....
Mijn verzamelde muziek collectiequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:43 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Noem eens een dienst welke wel 100% dekking heeft en offline bruikbaar is.
Is dat een dienst?quote:
nee, maar was dat een vereiste om als alternatief te dienen?quote:
Wel in mijn vraagquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
nee, maar was dat een vereiste om als alternatief te dienen?
die ken ik dan weer niet... (niet dat dat zo verrassend is. maar goed.)quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:23 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Wel in mijn vraag
Maar dan heb ik ook genoeg aan what.cd
Mja, heeft geen livesets en remixes helaas.quote:
Goed hard EN zuiver?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, TV aangesloten, surround set aangesloten. Hij kan goed hard.
Nu alleen nog even TV aansluiting regelen
Mediacentertje aan je TV hangenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, TV aangesloten, surround set aangesloten. Hij kan goed hard.
Nu alleen nog even TV aansluiting regelen
De 2e keer is minder gevaarlijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:17 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen..
Damn 1e keer rijden in sneeuw is gevaarlijk.
Nee hoor. Spikebanden en gaan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:17 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen..
Damn 1e keer rijden in sneeuw is gevaarlijk.
Nou.. de 1e keer gaf ik meer gas dan op weg naar huis...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:05 schreef Isdatzo het volgende:
Wat doe je als het buiten te koud is om te sleutelen? Precies. Dan doe je het binnen.
Nu is dat ding bijna helemaal gedemonteerd (op de voorvork en achterbrug na).
Overwinning:
[ afbeelding ]
Blok eruit:
[ afbeelding ]
De bende:
[ afbeelding ]
Sfeerfoto:
[ afbeelding ]
De schade:
- 1 torxbitje (opgeofferd om een brakke bout eruit te krijgen)
- 1 lang inbusbitje (gebruikt om die verdomde blokbevestigingsbout eruit te tikken)
- griptang beetje ontzet
- waterpomptang beetje ontzet
- pvc-buis die ik als verlengstuk gebruikte gebroken![]()
- mijn vingers (100 wondjes, dikke duim.. duimen vinden het niet leuk om tussen een motorblok en het frame te komen blijkbaar)
- boze buren (wat, als jullie om 8u 's ochtends gaan klussen als ik net een uur in bed lig, kan ik toch ook om middernacht een motor demonteren als jullie net een uur in bed liggen?)
Visa was leuk, jammer dat ik niet mee kanquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:29 schreef freud het volgende:
Twee dames in de visa & een wachtende mega grote studio. Workshop time!!
En de resultaten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:29 schreef freud het volgende:
Twee dames in de visa & een wachtende mega grote studio. Workshop time!!
ik heb hoofdzakelijk begeleid, dus geen grote aantallen foto's. heb een paar shots die zeker erg tof zijn geworden, zal kijken of ik hier kan posten. Was iig wel een geslaagde middag. Visa van An was erg geslaagd, en iedereen vond het erg tof en leerzaam. Men had het werken in een studio echt onderschatquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 9 december 2012 16:05 schreef freud het volgende:
[..]
ik heb hoofdzakelijk begeleid, dus geen grote aantallen foto's. heb een paar shots die zeker erg tof zijn geworden, zal kijken of ik hier kan posten. Was iig wel een geslaagde middag. Visa van An was erg geslaagd, en iedereen vond het erg tof en leerzaam. Men had het werken in een studio echt onderschat.
Is in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |