Ik halverwegequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laura is echt een aangenaam en sterk personage begin seizoen 7.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Hoe haar personage tussen seizoen 1 en seizoen 7 heeft gegroeid, ongelooflijk goed! Laura is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laura is echt een aangenaam en sterk personage begin seizoen 7.!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Na Lotjes dood en dat Karma avontuur was ze al stukken evenwichtiger en minder labiel. Na Roberts affaire met Linda en haar eigen affaire met Tessel kreeg ze een stuk meer eigenwaarde en zelfrespect en na Stan wist ze dat ze geen opgebrande huisvrouw was.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe haar personage tussen seizoen 1 en seizoen 7 heeft gegroeid, ongelooflijk goed! Laura is echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na Lotjes dood en dat Karma avontuur was ze al stukken evenwichtiger en minder labiel. Na Robert affaire met Linda en haar eigen affaire met Tessel kreeg ze een stuk meer eigenwaarde en zelfrespect en na Stan wist ze dat ze geen opgebrande huisvrouw was.
Kon het niet beter verwoorden dan jij zoals gewoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nou bedankt, maar zo hoogstaand literair is het allemaal niet hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Kon het niet beter verwoorden dan jij zoals gewoonlijk![]()
Vind hem leuk gecast. Kan zo een zoon zijn van Joep.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Wat een lelijk mens is die Tim trouwens. Whats in the name
Ja dat stoort mij ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef IMShuuul het volgende:
Irriteer me aan de domheid van lorena
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Wat een lelijk mens is die Tim trouwens. Whats in the name
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Hmm ik zou nu weer beginnen met kijken, hier was ik gisteren geëindigd, dan lopen we min of meer gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Ik zag seizoen 7 net nog staan op een willekeurige downloadsite. Ik denk dat ik hem eens ga binnenhalen. Word genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
Shortie:Laten we dat dan maar hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |