quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah come on!
Nee, maar om een serieus antwoord op je vraag te geven: ik heb de box (nog) niet. Ergens zit ik gewoon te twijfelen of ik het ding zal aanschaffen of niet. Ik vrees namelijk dat ik het lang niet zo leuk zal vinden als de eerdere seizoenen, mede door de (kleine) leegloop en de nieuwe generatie die opkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik zeggen dat ik óók zo stellig was bij seizoen 3 en 4 van Goudkust; op basis van wat ik er van had gelezen over de verhalen etc. vond ik het te ver gezocht, te "Amerikaans", te nep. Maar ik heb ze toch gekocht en er veel plezier aan beleefd. Dus ik zeg nooit "nooit", maar voorlopig denk ik niet dat ik de box aanschaf![]()
Dit zal voor mij gelden bij de box van seizoen 10. Je merkt wel dat begin seizoen 7(dit ga ik niet een spoiler zetten, want het is niet echt een geheime verhaallijn met een plot) dat het bij AA&F snel leeg gaat lopen en dat van iedereen die er ooit werkten Robert, Jef en Daniël overblijven.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar om een serieus antwoord op je vraag te geven: ik heb de box (nog) niet. Ergens zit ik gewoon te twijfelen of ik het ding zal aanschaffen of niet. Ik vrees namelijk dat ik het lang niet zo leuk zal vinden als de eerdere seizoenen, mede door de (kleine) leegloop en de nieuwe generatie die opkomt.
Nu moet ik zeggen dat ik óók zo stellig was bij seizoen 3 en 4 van Goudkust; op basis van wat ik er van had gelezen over de verhalen etc. vond ik het te ver gezocht, te "Amerikaans", te nep. Maar ik heb ze toch gekocht en er veel plezier aan beleefd. Dus ik zeg nooit "nooit", maar voorlopig denk ik niet dat ik de box aanschaf
Daniël was al weg in seizoen 10 volgens mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zal voor mij gelden bij de box van seizoen 10. Je merkt wel (dit ga ik niet een spoiler zetten, want het is niet echt een geheime verhaallijn met een plot) dat het bij AA&F snel leeg gaat lopen en dat van iedereen die er ooit werkten Robert, Jef en Daniël overblijven.
Oh ik zal die post veranderen, want zo schept het verwarring.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Daniël was al weg in seizoen 10 volgens mij.
Kijk, en dát zijn dus beweegredenen om de box niet aan te schaffen. AA&F loopt leeg, het verhaal rond Daniël wordt steeds debieler, er komt een nieuwe generatie die een stempel drukt op de serie, de familie Alberts krijgt nog een kleine revival met Kim en Julian maar is eigenlijk al niet meer de familie zoals het eerder was, sommige personages hebben geen zak meer te doen (zoals Helen) en favoriete personages vertrekken.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zal voor mij gelden bij de box van seizoen 10. Je merkt wel (dit ga ik niet een spoiler zetten, want het is niet echt een geheime verhaallijn met een plot) dat het bij AA&F snel leeg gaat lopen en dat van iedereen die er ooit werkten Robert, Jef en Daniël overblijven.
Koop seizoen 7 en kijk tot de exit van Arnie.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, en dát zijn dus beweegredenen om de box niet aan te schaffen. AA&F loopt leeg, het verhaal rond Daniël wordt steeds debieler, er komt een nieuwe generatie die een stempel drukt op de serie, de familie Alberts krijgt nog een kleine revival met Kim en Julian maar is eigenlijk al niet meer de familie zoals het eerder was, sommige personages hebben geen zak meer te doen (zoals Helen) en favoriete personages vertrekken.
Daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Dan houd ik het liever bij seizoen 1 t/m 6, waar het voor mijn gevoel nog klopt. Maar zoals ik al zei: ik zeg nooit "nooit"
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Koop seizoen 7 en kijk tot de exit van Arnie.
In seizoen 6 eindig je wel met een debiele Arnie, die alleen de eerste maanden van dat seizoen nog een beetje zichzelf was. Begin seizoen 7 wordt ie weer helemaal de oude en wil je Alberts scenes niet missen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, en dát zijn dus beweegredenen om de box niet aan te schaffen. AA&F loopt leeg, het verhaal rond Daniël wordt steeds debieler, er komt een nieuwe generatie die een stempel drukt op de serie, de familie Alberts krijgt nog een kleine revival met Kim en Julian maar is eigenlijk al niet meer de familie zoals het eerder was, sommige personages hebben geen zak meer te doen (zoals Helen) en favoriete personages vertrekken.
Daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Dan houd ik het liever bij seizoen 1 t/m 6, waar het voor mijn gevoel nog klopt. Maar zoals ik al zei: ik zeg nooit "nooit"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 6 eindig je wel met een debiele Arnie, die alleen de eerste maanden van dat seizoen nog een beetje zichzelf was. Begin seizoen 7 wordt ie weer helemaal de oude en wil je Alberts scenes niet missen.Ach, we zien het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens vind ik het wel relaxed dat ik de box niet heb besteld; zat ik ook niet in spanning wanneer die geleverd zou worden enzo![]()
Die momenten zijn ook inderdaad de meest onverdraaglijke momenten in mijn leven geweestquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, we zien het wel
Ergens vind ik het wel relaxed dat ik de box niet heb besteld; zat ik ook niet in spanning wanneer die geleverd zou worden enzo
Nou ja, zó dramatisch is het (voor mij) niet geweest, maar ik baalde wel als jij, Frey of LetsGame de box al had en ik nog een paar dagen moest wachten (zoals bij seizoen 6, of ten tijde van seizoen 3)quote:Op woensdag 5 december 2012 17:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die momenten zijn ook inderdaad de meest onverdraaglijke momenten in mijn leven geweest
het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, zó dramatisch is het (voor mij) niet geweest, maar ik baalde wel als jij, Frey of LetsGame de box al had en ik nog een paar dagen moest wachten (zoals bij seizoen 6, of ten tijde van seizoen 3)
Dit had ik dus zelfs met seizoen 20quote:Op woensdag 5 december 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
Ik spoel nooit. Ook niet wat ik vanaf nu al gezien heb.
Veel weet ik ook niet meer precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die quote van Mimi kan ik me nog bijvoorbeeld als de dag van gisteren herrineren, vooral omdat we er een half uur van in een deuk lagen:quote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef LetsGame het volgende:
Best grappig dat Kim een hele pot knakworstjes eet bij Mimi en een hotdog buiten, terwijl ze later zwaar vegetarisch wordt!
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
Kennismaking metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die quote van Mimi kan ik me nog bijvoorbeeld als de dag van gisteren herrineren, vooral omdat we er een half uur van in een deuk lagen:
"Zit niet zo VIES te eten zeg"
![]()
(Ach ja alles is hilarisch op die leeftijd hè)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk al uit naar het fragment op het huwelijk van Ludo en Janine, waarbij Julian Ludo feliciteert en Ludo net doet of Julian naar hem uithaalt, vooral die kop van Ludo die zich zogenaamd steeds herstelt van een klap is echt meesterlijk![]()
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat betreft Jessica en LudoSommige dingen verdient Ludo dus echt vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk al uit naar het fragment op het huwelijk van Ludo en Janine, waarbij Julian Ludo feliciteert en Ludo net doet of Julian naar hem uithaalt, vooral die kop van Ludo die zich zogenaamd steeds herstelt van een klap is echt meesterlijk![]()
Er was toch ook iets met een slang die Janine vindt in haar huis en ze aan Ludo teruggeeft?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |