Ludo was vandaag echt weer de oude. Hopelijk duurt dat nou eens langer dan 1 aflevering.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen is soort van bang voor Ludo, dat is het mooie.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef vencodark het volgende:
Wacht, ik heb het gemist. Zei Ludo nu dat Mike is ontslagen?
Mike, Maarten en Maxime blijven alledrie nog streken uithalen. Als Ludo er achter komt... Er is iig heel veel potentie op het moment. Hopelijk verknoeien ze het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo was vandaag echt weer de oude. Hopelijk duurt dat nou eens langer dan 1 aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Denk aan de making of ten tijde van dit seizoen en de extra scene-opnames op de blauwe compilatie-DVD, evenals het feit dat een aflevering ineens random 29 minuten duurde, maar er nu reclame bijkwam; Scènes en daarmee ook de aflevering moesten worden ingekort.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef LetsGame het volgende:
Valt me op dat in seizoen 7 veel scènes random worden afgebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Man, het uiterste van het decor! Díe had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
GTST is de beroerdste niet om aan wat "nostalgie" te doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis alleen de geluidshengel en andere camera in beeld
In seizoen 3 speelde hij een klant van Flash die in de zeik werd genomenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
En Jan Nonhof weer in seizoen 5 als Remco's baas die wist van de vergiftigde grond
Dubbelrol, na in seizoen 1 al klant van Stenders te hebben gespeeld
Haven't seen that one yetquote:Op woensdag 5 december 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 3 speelde hij een klant van Flash die in de zeik werd genomen
Okéquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Hoe ver ben jij nu? Ik zit ergens halverwege DVD 3, maar saaie scenes, spoel ik doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het plant wel de wortels voor de vriendschap tussen Janine en Suzanne, hiervoor kenden ze elkaar niet echt.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OkéVeel bijzonders is het trouwens ook niet, echt zo'n "tussendoor"-verhaaltje van 1 of 2 weken
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij nu? Ik zit ergens halverwege DVD 3, maar saaie scenes, spoel ik doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ben jij nu overigens?
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij nu? Ik zit ergens halverwege DVD 3, maar saaie scenes, spoel ik doorMooi verwoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas halverwege dvd 2, maar spoel niets door
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Daar zat ik ook al aan te denken, maar deze afleveringen hebben nog geen reclame halverwege. Ook gebeurt het bij afleveringen die 23 minuten duren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Denk aan de making of ten tijde van dit seizoen en de extra scene-opnames op de blauwe compilatie-DVD, evenals het feit dat een aflevering ineens random 29 minuten duurde, maar er nu reclame bijkwam; Scènes en daarmee ook de aflevering moesten worden ingekort.
De bonje tussen Jef en Robert is hier zojuist begonnen. Laat flessengooiende Jef maar komen, met daarbij de geniale blooper: "Moet ik je helpen, Sylvia?"
Groot gelijk al je dit voor het eerst ziet, maar ik ken het allemaal nog tamelijk goed, zelfs sommige dialogen herriner ik me nog gewoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mooi verwoord!
Ik ben pas halverwege dvd 2, maar spoel niets door
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Denk aan de making of ten tijde van dit seizoen en de extra scene-opnames op de blauwe compilatie-DVD, evenals het feit dat een aflevering ineens random 29 minuten duurde, maar er nu reclame bijkwam; Scènes en daarmee ook de aflevering moesten worden ingekort.
De bonje tussen Jef en Robert is hier zojuist begonnen. Laat flessengooiende Jef maar komen, met daarbij de geniale blooper: "Moet ik je helpen, Sylvia?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thuisquote:Waar ben jij nu overigens?![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ah come on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ja, pas vanaf seizoen 8 komen meer dingen naar voren die ik ken. Al had ik ooit een scène gezien datquote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Groot gelijk al je dit voor het eerst ziet, maar ik ken het allemaal nog tamelijk goed, zelfs sommige dialogen herriner ik me nog gewoon.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thuis![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |