Ja wanneer gaan we weer lekkere mannen kijken?quote:
Ik heb besloten hem te laten staanquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Tem het volgende:
[..]
En een snor, misschien nog een overeenkomst met Yvonne.
Post uit 1999quote:Op donderdag 6 december 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb besloten hem te laten staan
Nu jij nog.quote:
Dit zijn natuurlijk niet de meest fatsoenlijke opmerkingen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor de normale Nederlander was dat waarschijnlijk ook een stuk prettiger dan nu, waar die lui gewoon los op straat mogen lopen helaas.
aggossie...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk niet de meest fatsoenlijke opmerkingen.
Tja, je hebt echt een hart van goud als je hardwerkende, onschuldige mensen zo weet weg te zetten. Kudos man. Toppie.quote:
Ik heb het niet over hardwerkende mensen, maar over hun werkloze neefjes Achmed en Mohammed die lekker staan te sissen en mijn vrouw nu en dochter straks voor hoer uitmaken terwijl ze in het weekend even een grensrechter doodtrappen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, je hebt echt een hart van goud als je hardwerkende, onschuldige mensen zo weet weg te zetten. Kudos man. Toppie.
Je had het wel degelijk over de hardwerkende mensen die in de pensions werden gestopt in de jaren 60. De 1e generatie. Doe maar niet alsof je neus bloedt, het blijkt overduidelijk uit de context.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hardwerkende mensen, maar over hun werkloze neefjes Achmed en Mohammed die lekker staan te sissen en mijn vrouw nu en dochter straks voor hoer uitmaken terwijl ze in het weekend even een grensrechter doodtrappen.
Okee whatever Joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had het wel degelijk over de hardwerkende mensen die in de pensions werden gestopt in de jaren 60. De 1e generatie. Doe maar niet alsof je neus bloedt, het blijkt overduidelijk uit de context.
Je bent een held jongen.
Neem ik mee naar achterquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Naar mijn weten gaat de dood van de grensrechter niet alleen maar over het "Marokanenprobleem" in Nederland. Kan hier niks aan gedaan worden, ik erger me dood aan dat offtopic geleuter.
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Naar mijn weten gaat de dood van de grensrechter niet alleen maar over het "Marokanenprobleem" in Nederland. Kan hier niks aan gedaan worden, ik erger me dood aan dat offtopic geleuter.
Waarom beticht je mensen die gewoon netjes gebruik maken van nieuwsberichten en statistieken over de criminele activiteiten van Marokkanen als racisten? Ten eerste kan dat helemaal niet (Marokkaans is geen ras) en ten tweede is het een zeer relevantie discussie die je nu stopt, puur en alleen omdat een paar zieltjes zoals Robijn48 en ElviraFuckmuts er niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
Heb 'm gesloten, het is genoeg geweest.
En waarom zou je niet mogen praten over de achterliggende oorzaak van het probleem?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Jongen, ga toch weg met je extremistische gedachtengoed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom beticht je mensen die gewoon netjes gebruik maken van nieuwsberichten en statistieken over de criminele activiteiten van Marokkanen als racisten? Ten eerste kan dat helemaal niet (Marokkaans is geen ras) en ten tweede is het een zeer relevantie discussie die je nu stopt, puur en alleen omdat een paar zieltjes zoals Robijn48 er niet tegen kunnen.
Vergeet Ziba niet, die nog nooit iets heeft meegemaakt en niet wil geloven dat andere Nederlanders wel negatieve ervaringen hebben met Marokkanen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Boldface het volgende:
Wat is dit nou weer voor waanzin? Een lopend discussietopic over hét belangrijkste nieuwsfeit van de week dichtgooien. De discussie is volop gaande, er zijn kersverse nieuwsfeiten (zoals de arrestatie van een vierde verdachte en het filmpje op de school van de daders) en dan wordt een topic dichtgegooid.
Waarom precies? Omdat ElviraKlapmuts in haar eentje vindt dat het "Marokkanenprobleem" niet relevant is in de discussie? Omdat zij niet met dat gegeven kan omgaan en zich "ergert" moet de rest van alle NWS-users een discussie worden ontnomen?
Het enige wat Nederland geen goed doet (en de hardwerkende Marokkaan die er wel iets van wil maken ook niet) is het van tafel vegen van het probleem dat er bestaat met een groot gedeelte (meerderheid) van de mannelijke Marokkanen onder 23 jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, ga toch weg met je extremistische gedachtengoed.
Dat doet niemand en Nederland echt geen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |