Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan? Ben ik een racist omdat ik kijk naar de statistieken en die benoem. Ben ik een racist omdat ik nieuwsberichten aanhaal en daar schande van spreek? Ben ik een racist omdat ik mijn negatieve ervaringen met onze kansenjeugd deel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.
Waarom gebeurt dat niet dan?
Omdat hier aardig wat extremistische lui zitten, dat zijn ook de lui die voortdurend aanwezig zijn in dat topic.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.
You're kidding right?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan?
Pak eens een spiegel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan?
Ja en jij springt er vrolijk bovenop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat hier aardig wat extremistische lui zitten, dat zijn ook de lui die voortdurend aanwezig zijn in dat topic.
Pffff. Racisme is VERBODEN.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en jij springt er vrolijk bovenop.
Gewoon niet doen.
Mag er ook niet gepraat worden over het feit dat veel Marokkanen zelf racistisch zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, want dan ben je haatdragend...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mag er ook niet gepraat worden over het feit dat veel Marokkanen zelf racistisch zijn?
Meeste deleten we.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, laat het maar zien in een aantal quotes.
Ga je gang, maar dat kan ook prima zonder te zeggen dat ze al onze moeders hoeren noemen en onze zusjes bespugen. Hetgeen gewoonweg niet waar is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mag er ook niet gepraat worden over het feit dat veel Marokkanen zelf racistisch zijn?
Daar kun jij als mod vast nog wel bij. Laat ze maar zien. Jij claimt dat mensen racistisch bezig zijn, geef daar dan ook eens bewijs van jongen. Wat zie jij als racistisch? Je kan niet zomaar beweren dat mensen racisten zijn zonder daar ook iets onderbouwens bij te geven.quote:
Oh, het is gewoon niet waar.... Tsja, zo is het makkelijk discussieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je gang, maar dat kan ook prima zonder te zeggen dat ze al onze moeders hoeren noemen en onze zusjes bespugen. Hetgeen gewoonweg niet waar is.
Oftewel, je hebt niets...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:01 schreef sp3c het volgende:
hij hoeft dat helemaal niet te onderbouwen en we gaan geen verwijderde posts hier plaatsen om jou een lolletje te doen want dan hadden we ze net zo goed kunnen laten staan
nee dat staat er nietquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar kun jij als mod vast nog wel bij. Laat ze maar zien. Jij claimt dat mensen racistisch bezig zijn, geef daar dan ook eens bewijs van jongen. Wat zie jij als racistisch? Je kan niet zomaar beweren dat mensen racisten zijn zonder daar ook iets onderbouwens bij te geven.
Ga weg. Gewoon weg.quote:
Waar heb je het over man, echt te gek voor woorden zo'n opmerking, echt! Overal in het nieuws worden discussies gevoerd of er nu sprake is van incidenten, voetbalproblematiek, een Marokkanenprobleem etc. En jij gaat even zeggen dat een eventueel Marokkanenprobleem niet besproken mag worden op Fok omdat het niet gerelateerd zou zijn aan dit nieuws!? Waar haal je het in godsnaam vandaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat over het nieuws, en als dat aangegrepen wordt om hele topics lang vol te posten over de marokkanenproblemen, heeft het niks meer met het nieuws te maken.
Nee, maar dat is mijn conclusie. Het is natuurlijk wel frappant dat een topic dicht moet vanwege racisme maar dat de mods dan niet kunnen aangeven waar dat racisme nu precies staat. Sowieso bedoel je waarschijnlijk discriminatie, maar dat terzijde.quote:
Staak je pogingen, is mijn advies. Het is duidelijk dat je hier in NWS niet mag discussiëren over het Marokkanenprobleem, de machocultuur en samenhangende problematiek, in relatie tot het doodtrappen van die grensrechter. Ook al verwijs je naar artikelen van deskundigen over dit onderwerp, er zijn tere zieltjes als ElviraKlapmuts die zich "ergeren", dus wordt de volledige discussie om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar kun jij als mod vast nog wel bij. Laat ze maar zien. Jij claimt dat mensen racistisch bezig zijn, geef daar dan ook eens bewijs van jongen. Wat zie jij als racistisch? Je kan niet zomaar beweren dat mensen racisten zijn zonder daar ook iets onderbouwens bij te geven.
Wat dan ook de enige reden is dt je dat topic gepost hebt, dat had ik al door toen ik hem zag staan. Een nare, nare user ben je.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef gnaeus het volgende:
Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat als een dader blank is er waarempel wel over het onderdwerp gepraat kan worden getuige de 3 topics die ik net geopend heb. Ondanks dat bepaalde figuren het een bepaalde kant op proberen te drukken. Dezelfde figuren die ook het topic over de scheidsrechter laten ontsporen.
Maar dat zegt Lavenderr ook, mod en voorbeeldfunctie dus op zich is dat die users niet eens te verwijten, vind ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je gang, maar dat kan ook prima zonder te zeggen dat ze al onze moeders hoeren noemen en onze zusjes bespugen. Hetgeen gewoonweg niet waar is.
niet kunnen en niet willen zijn twee compleet verschillende dingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mijn conclusie. Het is natuurlijk wel frappant dat een topic dicht moet vanwege racisme maar dat de mods dan niet kunnen aangeven waar dat racisme nu precies staat. Sowieso bedoel je waarschijnlijk discriminatie, maar dat terzijde.
Niet de enige reden hoor, de lust vergaat je een beetje om in NWS te posten. En wat je van mij vindt mag je in een plek schuiven waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat dan ook de enige reden is dt je dat topic gepost hebt, dat had ik al door toen ik hem zag staan. Een nare, nare user ben je.
Mag ik dat zeggen, dt mag ik zeggen
Mooie post. Helemaal waar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Staak je pogingen, is mijn advies. Het is duidelijk dat je hier in NWS niet mag discussiëren over het Marokkanenprobleem, de machocultuur en samenhangende problematiek, in relatie tot het doodtrappen van die grensrechter. Ook al verwijs je naar artikelen van deskundigen over dit onderwerp, er zijn tere zieltjes als ElviraKlapmuts die zich "ergeren", dus wordt de volledige discussie om zeep geholpen.
De geschiedenis herhaalt zich gewoon; het is niks nieuws onder de zon. Leer er maar mee leven dat doorgeslagen politieke correctheid hier de voorrang heeft op relevante feiten benoemen.
Misschien moet je eens proberen mijn naam er buiten te laten. Het ging alleen nog maar over Marokkanen, het was geen nieuws. Het feit dat er een Antiliaan en iemand waarvan de identiteit nog niet bekend zijn gemaakt, deed er niks aan af.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Staak je pogingen, is mijn advies. Het is duidelijk dat je hier in NWS niet mag discussiëren over het Marokkanenprobleem, de machocultuur en samenhangende problematiek, in relatie tot het doodtrappen van die grensrechter. Ook al verwijs je naar artikelen van deskundigen over dit onderwerp, er zijn tere zieltjes als ElviraKlapmuts die zich "ergeren", dus wordt de volledige discussie om zeep geholpen.
De geschiedenis herhaalt zich gewoon; het is niks nieuws onder de zon. Leer er maar mee leven dat doorgeslagen politieke correctheid hier de voorrang heeft op relevante feiten benoemen.
What the fuck? Hoezo is het niet waar? Hiervan breekt mijn spreekwoordelijke klomp. Dit filmpje van dat meisje in de straten van Brussel is zeker ook in scene gezet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat zegt Lavenderr ook, mod en voorbeeldfunctie dus op zich is dat die users niet eens te verwijten, vind ik.
Maargoed, het is inderdaad niet waar. Ik vind het maar een vreemde discussie met mensen die zo bozig en bang zijn.
Gaat 'ie weer open of blijft 't zo?
Duidelijk, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor iedereen, niet alleen voor blanke Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef Robijn48 het volgende:
Hoe dan ook, Racisme en Discriminatie is verboden.
Klaar.
Ja maar blanke Nederlanders stellen zich aan want het is gewoon niet waar dat zij worden uitgescholden voor kankerhollander en kankerhoer, toch Ziba?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor iedereen, niet alleen voor blanke Nederlanders.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef Ziba het volgende:
Maargoed, het is inderdaad niet waar. Ik vind het maar een vreemde discussie met mensen die zo bozig en bang zijn.
Dat geldt voor iedereen ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor iedereen, niet alleen voor blanke Nederlanders.
jij moet je ook niet aanstellenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij HEN laten, en je niet alles persoonlijk aantrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja maar blanke Nederlanders stellen zich aan want het is gewoon niet waar dat zij worden uitgescholden voor kankerhollander en kankerhoer, toch Ziba?
Bron: user Ziba, die het nog nooit meegemaakt heeft.
[..]
Schei uit Nielsch, je hebt het hier echt over betonnen platen die zo dik zijn dat je er met een sloophamer nog niet doorheen komt, laat gaan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
What the fuck? Hoezo is het niet waar? Hiervan breekt mijn spreekwoordelijke klomp. Dit filmpje van dat meisje in de straten van Brussel is zeker ook in scene gezet?
Tja we worden ouder, de discussies niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij moet je ook niet aanstellen
het die onderwerpen worden dag in, dag uit door heel NWS heen besproken, geen idee hoevaak je hier komt maar als het regelmatig is dan moet het je zijn opgevallen de afgelopen dagen, weken, maanden, jaren
maar op een gegeven moment is het voor ons ook even klaar ja
dan gaat het op slot en we hoeven daar bij Nielsch geen verantwoording voor af te leggen
Je doet alsof Marokkanen gruwelijk zijn, alle vrouwen bespugen/uitschelden/beroven en weet ik veel wat. Onwaar. Je hebt echt angst. Je ontwijkt Marokkanen zelfs bewust. Maarja, is geen discussie voor hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
What the fuck? Hoezo is het niet waar? Hiervan breekt mijn spreekwoordelijke klomp. Dit filmpje van dat meisje in de straten van Brussel is zeker ook in scene gezet?
Precies. Dit is de kern van het hele verhaal. Overal worden die discussies gevoerd. Van Volkskrant tot GeenStijl, van Joop tot Elsevier, van Telegraaf tot NRC.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, echt te gek voor woorden zo'n opmerking, echt! Overal in het nieuws worden discussies gevoerd of er nu sprake is van incidenten, voetbalproblematiek, een Marokkanenprobleem etc. En jij gaat even zeggen dat een eventueel Marokkanenprobleem niet besproken mag worden op Fok omdat het niet gerelateerd zou zijn aan dit nieuws!? Waar haal je het in godsnaam vandaan?
Het treurige van goedbedoelende users die het probleem wegwuiven is dat het straks echt een keer uit de hand gaat lopen en dat dan ook de hardwerkende Marokkanen die er wel iets van willen maken keihard gepakt gaan worden door een extreem boze meute. Helaas zien ze dat zelf niet in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit Nielsch, je hebt het hier echt over betonnen platen die zo dik zijn dat je er met een sloophamer nog niet doorheen komt, laat gaan!
Bovendien heeft het ook nog iets van een troll.
Als iets mij niet bevalt kom ik er niet....quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Niet de enige reden hoor, de lust vergaat je een beetje om in NWS te posten. En wat je van mij vindt mag je in een plek schuiven waar de zon niet schijnt.
Er is geen racisme en discriminatie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef Robijn48 het volgende:
Hoe dan ook, Racisme en Discriminatie is verboden.
Klaar.
Volgens mij Timmmm, staat er bij de Info van NWS dat racisme en generaliseren niet op prijs gesteld worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Jullie gaan de discussie hier niet voortzetten.
Problemen benoemen is geen racisme. 5 topics problemen benoemen is geen NWS. Generaliserende en racistische opmerkingen zijn wel langs gekomen, waar ik vooral over val is het constante persoonlijke aanvallen, waar jullie hier ook weer mee doorgaan.
Verdere opmerkingen over al dan niet racisme ed gaan weg.
Het wordt ook niet op prijs gesteld, goed gezien. En daar modden we dan op. posts als van Nielsch, die met cijfers komt, zijn niet racistisch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij Timmmm, staat er bij de Info van NWS dat racisme en generaliseren niet op prijs gesteld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |