Hmm, dat weet ik niet zeker. Tijd geleden dat ik dat arrest gelezen heb hoor, maar zou je niet eerder zeggen dat het te maken heeft met het doel van de overtreden bepaling (rust voor omwonenden) ten opzichte van het doel van de overtreding?quote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Bij subsidiariteit dacht ik aan het feit dat de opticien geen andere mogelijkheid had om hetzelfde doel, namelijk de klant helpen, te bereiken.
SIS is gek genoeg een verademing t.o.v. Studiewebquote:
Heb ook nog één jaar Studieweb gehad, vond dat best te pruimen. SIS daarentegenquote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
SIS is gek genoeg een verademing t.o.v. Studieweb
Studieweb
Beterschap.quote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef Maharbal het volgende:
Ik zit ziek thuis, meh. Loop al tijden te kwakkelen.
Straks maar eens vitamine C inslaan (altijd lekker, vitamine C inslaan als je al ziek bent) en dan maar eens een serie kijken ofzo.
Dat is inderdaad het voordeel van de Master. Er wordt voor elk vaak toch vaak maar één college gegeven dus hoef je niet meer 's ochtends op te staan voor SIS.quote:Op maandag 3 december 2012 13:56 schreef Ryon het volgende:
Hopelijk is SIS over een uurtje wel weer afgekoeld. Hoewel het voor mastervakken wat minder uitmaakt.
Beterschap. Paracetamol doet ook vaak wonderenquote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef Maharbal het volgende:
Ik zit ziek thuis, meh. Loop al tijden te kwakkelen.
Straks maar eens vitamine C inslaan (altijd lekker, vitamine C inslaan als je al ziek bent) en dan maar eens een serie kijken ofzo.
Bij mij zijn er dan wel enkele werkgroepen op soms, voor mij, irritante tijden. Dus dan moet je welquote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voordeel van de Master. Er wordt voor elk vaak toch vaak maar één college gegeven dus hoef je niet meer 's ochtends op te staan voor SIS.
Ik heb gelukkig haast geen werkgroepen(werkgroepen zijn bahquote:Op maandag 3 december 2012 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij zijn er dan wel enkele werkgroepen op soms, voor mij, irritante tijden. Dus dan moet je wel
kan, in de zin dat je ook zonder bachelor kan gaan werken.quote:Op maandag 3 december 2012 14:40 schreef Studeur het volgende:
Weet iemand of je een master MOET doen na je bachelor? Een docent zei net dat de studie rechten minstens 4 jaar duurt maar ik dacht dat je na je bachelor gewoon kunt gaan werken.
Storm is over hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |