Dat kanquote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jij woont in Deventer toch? 15 km noordelijker sneeuwt het wel nog
die houdt geen rekening met sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er klopt trouwens niets van de drukte indicator in de app van NS.
Er stond 1 poppetje voor deze trein maar het is toch echt druk.
Dit is een interessante vraag.quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Trouwens..... dit kan jij mij vast wel uitleggen. Wanneer ik met TRDL NCBG en TRDL Groningen te maken krijg snap ik, maar waar liggen de grenzen van bv TRDL Integro en TRDL Oost-Groningen? Dat zijn volgens mij alle TRDL's van Grunn' am I right?
Plus de drie poppetjes van de daarvoor "preventief" opgeheven treinen he, die krijg je er gewoon gratis bijquote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er klopt trouwens niets van de drukte indicator in de app van NS.
Er stond 1 poppetje voor deze trein maar het is toch echt druk.
Klasgenoot van mequote:Op maandag 3 december 2012 13:42 schreef MTL het volgende:
Toevallig vandaag dienst, Monopoly? Volgens mij zag ik net iemand van het STC in de cabine van de DM'90 naar Tiel zitten, kan dat kloppen (@ Arnhem, 13:37)?
Nee man, dan moet je eerst zelf weten waar al je ijzer uithangt. Dat weet NS niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd dat de NS ook zoiets invoert.
handig voor op Somda :pquote:Op maandag 3 december 2012 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt zelfs zien wel stelnummer het betreft
Geen 42 hoor, hooguit 30quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
buiten de spitsen staan genoeg schommelboten in Alkmaar. Meer dan waar dan ook in Nederland
twitter:Thommeh91 twitterde op maandag 03-12-2012 om 14:40:06@NS_online waarom heb ik vanochtend geen NS Alert gehad? reageer retweet
WTF!twitter:NS_online twitterde op maandag 03-12-2012 om 14:47:25@Thommeh91 Door een verandering in de weersverwachting, konden we pas laat de aanpassing doorvoeren. Alert geven we alleen ruim van te voren reageer retweet
Reisinformatie: Daar doen we alleen aan als we daar gisteren over na hebben kunnen denken.quote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef b2py het volgende:
twitter:Thommeh91 twitterde op maandag 03-12-2012 om 14:40:06@NS_online waarom heb ik vanochtend geen NS Alert gehad? reageer retweet
WTF!twitter:NS_online twitterde op maandag 03-12-2012 om 14:47:25@Thommeh91 Door een verandering in de weersverwachting, konden we pas laat de aanpassing doorvoeren. Alert geven we alleen ruim van te voren reageer retweet
Gisteren was het toch ook "begin december"? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Reisinformatie: Daar doen we alleen aan als we daar gisteren over na hebben kunnen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |