Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat heeft Irak hier mee te maken, knul?
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen al in Marokko waren er al 1.000.000 Marokkaanse-Joden die al 2.000 jaar daar hebben geleefd voordat ze naar ten tijde van de oprichting van de staat Israël naar het M-O trokken. De sultan weigerde om ze uit te leveren aan de moffen.
En wat verwacht je van de Palestijnen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.
Zonder relevante waarde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee links zonder enige relevante waarde.
Ter compensatie zal ik een foto van de ware helden laten zien.
[ afbeelding ]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal eens een keer tijd worden dat Westerse normen en waarden weer #1 worden op deze planeet en die zelfhaat het onderspit delft aan de wapens oppakken en vechten waar we voor staan. Zwichten voor een stel barbaren met stokken en stenen die 't liefste alles waar we voor staan afbreken, nooit.
Ben je Joods van afkomst, Paro? Kan bijna niet anders als ik je posts zie.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zijn de Joden niet vergeten en ze zijn evenmin vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ik ben niet pro-Saddamquote:
En daarmee is de discussie gesloten. Hoe oud ben je? Heb je al groep8 voltooid?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.
Nee, gewoon vechten waar we voor staan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!
Nu is dat land in rep en roer, waardoor ik weer een stukje vreugde oppikquote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.
Zoals ik al zei geen relevante waarde want bullshit haha maar dat zal jij gehersenspoeld dat je bent toch niet snel begrijpen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zonder relevante waarde.Volgens mij hadden wij het over barbaren... En volgens mij linkte ik jou naar bronnen over barbaarse activiteiten door barbaren.
Zoals ik het al zei, als je geen inhoudelijke reactie wilt geven op mijn reacties dan kun je het gewoon zeggen.Ik vind het jammer dat je er niet op in gaat.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.
Sinds waneer vecht jij waar je voor staatquote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon vechten waar we voor staan.
Dat jij je graag anaal laat nemen door Ayatollahs is jouw probleem, niet de mijne.
Maar voor de duidelijkheid, jij hebt vertrouwen in de capaciteiten van een Palestijnse staat?quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |