Wat heeft Irak hier mee te maken, knul?quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Toen waren het moslims, ja. Toen was de tolerantie en gedrag naar Joden heel anders dan nu. Wat ben ik toch blij dat Irak zo'n puinhoop is geworden, Rest niet in peace Saddam![]()
![]()
Thanks voor het uploaden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef C_S het volgende:
Hier wat foto's van de 8 dagen oorlog met de hamas
wat zoal klaar stond , En denk bij het zien van de fotos NIET in 10 tallen denk aan in de honderd tallen ..8 dagen lang aanvoer met honderden trucks en diepladers .om je eenig idee te geven .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil je er nog meer ik heb er een paar honderd :-)
In Marokko wel hoorquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kregen ja.
Tegenwoordig kan je als Jood niet meer fatsoenlijk zeggen dat je Jood bent in de nabijheid van moslims.
Pleiten voor het platgooien van "Palestina".quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw. Wat doe jij in dit topic?
Twee links zonder enige relevante waarde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Geef dan reactie op mijn hele post ipv zelf te gaan concluderen dat ik gehersenspoeld ben, want dat geef ik niet toe. Het enige wat ik aan de Palestijnse medemens doe is sympatie tonen.Als je het niet wilt of kunt, dan kun je dat gerust zeggen hoor. Ik neem het je niet kwalijk dat je dan geen antwoord kunt geven op wat ik zei.
Oh, btw barbaarse praktijken etc door barbaren:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3255396.stm
En lees deze website maar eens goed door om het verborgen barbaarse geschiedenis van Israel te leren. http://egyptianpows.net
Ah, ok. Duidelijk.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pleiten voor het platgooien van "Palestina".
Klopt. Dat spreekt niet tegen wat ik zeg.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens. Er wonen vele moslims in Israël en hebben het daar vele malen beter dan in een willekeurig ander land in het Midden Oosten.
Dat zijn de Joden niet vergeten en ze zijn evenmin vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jammer dat de joden vergeten zijn dat het de moslims waren van wie zij bescherming kregen.
Heldenquote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee links zonder enige relevante waarde.
Ter compensatie zal ik een foto van de ware helden laten zien.
[ afbeelding ]
Zal eens een keer tijd worden dat Westerse normen en waarden weer #1 worden op deze planeet en die zelfhaat het onderspit delft aan de wapens oppakken en vechten waar we voor staan. Zwichten voor een stel barbaren met stokken en stenen die 't liefste alles waar we voor staan afbreken, nooit.quote:
Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat heeft Irak hier mee te maken, knul?
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen al in Marokko waren er al 1.000.000 Marokkaanse-Joden die al 2.000 jaar daar hebben geleefd voordat ze naar ten tijde van de oprichting van de staat Israël naar het M-O trokken. De sultan weigerde om ze uit te leveren aan de moffen.
En wat verwacht je van de Palestijnen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.
Zonder relevante waarde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee links zonder enige relevante waarde.
Ter compensatie zal ik een foto van de ware helden laten zien.
[ afbeelding ]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal eens een keer tijd worden dat Westerse normen en waarden weer #1 worden op deze planeet en die zelfhaat het onderspit delft aan de wapens oppakken en vechten waar we voor staan. Zwichten voor een stel barbaren met stokken en stenen die 't liefste alles waar we voor staan afbreken, nooit.
Ben je Joods van afkomst, Paro? Kan bijna niet anders als ik je posts zie.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zijn de Joden niet vergeten en ze zijn evenmin vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ik ben niet pro-Saddamquote:
En daarmee is de discussie gesloten. Hoe oud ben je? Heb je al groep8 voltooid?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.
Nee, gewoon vechten waar we voor staan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!
Nu is dat land in rep en roer, waardoor ik weer een stukje vreugde oppikquote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |