Wat heeft Irak hier mee te maken, knul?quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Toen waren het moslims, ja. Toen was de tolerantie en gedrag naar Joden heel anders dan nu. Wat ben ik toch blij dat Irak zo'n puinhoop is geworden, Rest niet in peace Saddam![]()
![]()
Thanks voor het uploaden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef C_S het volgende:
Hier wat foto's van de 8 dagen oorlog met de hamas
wat zoal klaar stond , En denk bij het zien van de fotos NIET in 10 tallen denk aan in de honderd tallen ..8 dagen lang aanvoer met honderden trucks en diepladers .om je eenig idee te geven .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil je er nog meer ik heb er een paar honderd :-)
In Marokko wel hoorquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kregen ja.
Tegenwoordig kan je als Jood niet meer fatsoenlijk zeggen dat je Jood bent in de nabijheid van moslims.
Pleiten voor het platgooien van "Palestina".quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw. Wat doe jij in dit topic?
Twee links zonder enige relevante waarde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Geef dan reactie op mijn hele post ipv zelf te gaan concluderen dat ik gehersenspoeld ben, want dat geef ik niet toe. Het enige wat ik aan de Palestijnse medemens doe is sympatie tonen.Als je het niet wilt of kunt, dan kun je dat gerust zeggen hoor. Ik neem het je niet kwalijk dat je dan geen antwoord kunt geven op wat ik zei.
Oh, btw barbaarse praktijken etc door barbaren:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3255396.stm
En lees deze website maar eens goed door om het verborgen barbaarse geschiedenis van Israel te leren. http://egyptianpows.net
Ah, ok. Duidelijk.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pleiten voor het platgooien van "Palestina".
Klopt. Dat spreekt niet tegen wat ik zeg.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens. Er wonen vele moslims in Israël en hebben het daar vele malen beter dan in een willekeurig ander land in het Midden Oosten.
Dat zijn de Joden niet vergeten en ze zijn evenmin vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jammer dat de joden vergeten zijn dat het de moslims waren van wie zij bescherming kregen.
Heldenquote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee links zonder enige relevante waarde.
Ter compensatie zal ik een foto van de ware helden laten zien.
[ afbeelding ]
Zal eens een keer tijd worden dat Westerse normen en waarden weer #1 worden op deze planeet en die zelfhaat het onderspit delft aan de wapens oppakken en vechten waar we voor staan. Zwichten voor een stel barbaren met stokken en stenen die 't liefste alles waar we voor staan afbreken, nooit.quote:
Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat heeft Irak hier mee te maken, knul?
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Alleen al in Marokko waren er al 1.000.000 Marokkaanse-Joden die al 2.000 jaar daar hebben geleefd voordat ze naar ten tijde van de oprichting van de staat Israël naar het M-O trokken. De sultan weigerde om ze uit te leveren aan de moffen.
En wat verwacht je van de Palestijnen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden zijn niet vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vreselijk was dat. En toch bleven ze honderden jaren. Geen holocaust. Geen vervolging.
Zonder relevante waarde.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee links zonder enige relevante waarde.
Ter compensatie zal ik een foto van de ware helden laten zien.
[ afbeelding ]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ook een vijand van Israel. Ook kapot gemaakt. Al die moslimstaten gaan langzaam aan de grond in. Dat komt omdat mensen hun ogen openen.
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal eens een keer tijd worden dat Westerse normen en waarden weer #1 worden op deze planeet en die zelfhaat het onderspit delft aan de wapens oppakken en vechten waar we voor staan. Zwichten voor een stel barbaren met stokken en stenen die 't liefste alles waar we voor staan afbreken, nooit.
Ben je Joods van afkomst, Paro? Kan bijna niet anders als ik je posts zie.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zijn de Joden niet vergeten en ze zijn evenmin vergeten eeuwenlang als dhimmi te zijn behandeld.
Ik ben niet pro-Saddamquote:
En daarmee is de discussie gesloten. Hoe oud ben je? Heb je al groep8 voltooid?quote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, maar Marokko moet sowieso verder de mond houden over Israël aangezien ze zelf ook een veel grotere apartheidsmuur hebben en illegale bezetting van de Westelijke Sahara.
Nee, gewoon vechten waar we voor staan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan een groot sterk rijk maken. Laten we het het 3de rijk noemen!
Nu is dat land in rep en roer, waardoor ik weer een stukje vreugde oppikquote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
"Seculier" Irak was kapot gemaakt door de Verenigde Staten inderdaad. En nu?
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was vreselijk ja, tal van voorbeelden waar Joden zijn vervolgd door moslims, trouwens.
Zoals ik al zei geen relevante waarde want bullshit haha maar dat zal jij gehersenspoeld dat je bent toch niet snel begrijpen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zonder relevante waarde.Volgens mij hadden wij het over barbaren... En volgens mij linkte ik jou naar bronnen over barbaarse activiteiten door barbaren.
Zoals ik het al zei, als je geen inhoudelijke reactie wilt geven op mijn reacties dan kun je het gewoon zeggen.Ik vind het jammer dat je er niet op in gaat.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.
Sinds waneer vecht jij waar je voor staatquote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon vechten waar we voor staan.
Dat jij je graag anaal laat nemen door Ayatollahs is jouw probleem, niet de mijne.
Maar voor de duidelijkheid, jij hebt vertrouwen in de capaciteiten van een Palestijnse staat?quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat was niet vreselijk. Die 'vervolgingen' zijn later pas ontstaan, direct gerelateerd aan Israel.
Jij bent zo grappig he.quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik betaal netjes m'n belasting om bommen te betalen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sinds waneer vecht jij waar je voor staat
Jij hebt het de hele tijd over 'recht van de sterkste'.
Zolang de formulering hem maar uitkomt. Er is geen andere manier om een schurkenstaat te verdedigen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sinds waneer vecht jij waar je voor staat
Jij hebt het de hele tijd over 'recht van de sterkste'.
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef gohan16 het volgende:
[..]
En daarmee is de discussie gesloten. Hoe oud ben je? Heb je al groep8 voltooid?
Er is weinig voor nodig om Israel niet in veiligheid te laten leven hoor, alleen Hamas doet dat al jaren namelijk. Een kleine club internationaal gezien met wat bivakmutsen op en kleine wapens, of zelfgemaakt. En slechts steun (militair) van Iran. Hizbullah zit gebeiteld in Zuid-Libanon. En verdere veranderingen in de Arabische wereld leidt alleen maar tot meer politieke steun. Zelfs de meest seculieren of communisten zijn heel duidelijk wanneer Palestina ter sprake komt in welk Arabisch land dan ook. Geduld en tijd is niet aan de zijde van Israel, maar de vele Palestijnen en andere Arabieren die eromheen wonen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Tegenover de VS en Europa, en Israel. Ik denk dat dat wel wat meer is dan die zielige Zandarabieren.
Tuurlijk lopen Arabische landen nu erg achter, hoef je mij niet te vertellen. Ik heb het ook niet over de politieke leiders maar het volk. Ga maar een poll houden in welk Arabisch land dan ook en je komt een heel eenduidig antwoord tegen wanneer Israel/Palestina ter sprake komt: het leeft, nog steeds nu we 60 jaar verder zijn. Onder welke politieke kleur dan ook.quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij weet dat dat hele sprookjesleger van Arabische landen in een paar bommen weggeveegd kunnen worden? Jij weet ook dat niet alle Arabische landen de Palestijnen steunen uit eigen belang?
Je snapt mijn punt duidelijk niet. Had Israel zich in een ander werelddeel gevestigd ten koste van 1 klein miezerig volkje dan was het een kwestie geweest van dat volk verdrijven en de jaren uitzitten. En opgelost. Nu heb je het probleem dat Palestijnen Arabieren zijn, en direct in de omgeving tientallen miljoenen andere Arabieren wonen. En hoeveel jaren je het dus ook uitzit zolang het onrecht niet recht gezet wordt met vrede zal de tijd in deze geen wonden helen of het leed doen vergeten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij leeft echt in een andere wereld.
Jij doet 't beter met Palestina inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 00:02 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zolang de formulering hem maar uitkomt. Er is geen andere manier om een schurkenstaat te verdedigen.
Weet ik niet. Ligt aan veel meer dingen dan aan hun capaciteiten. Nee, ze zijn niet geweldig in organisatie, dat weet ik. Maar een Palestijnse staat is niet onmogelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 00:01 schreef waht het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid, jij hebt vertrouwen in de capaciteiten van een Palestijnse staat?
Waarom zouden we zo'n oorlog willen, kost ons alleen maar geld en moeite, inmaken doen we ze toch wel. We kunnen beter de dictators aan de macht houden en ze koest houden.quote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een topic en een stress. Dat mensen hier uren posten. Hoe houd je het vol. Alles wordt afgekraakt. Als er ooit een oorlog komt op zo'n grote schaal tussen het Westen en de Arabische staten dan is het een zekere derde wereldoorlog. Het zijn maar een zestal/zevental Arabische landen die zich echt bezighouden met het conflict in Israël. De overige 14 Arabische landen knikken hoofdschuddend, maar meer ook niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Allahdad_incidentquote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat Marokko nu doet, doet er niet toe. Het is een ander conflict. Had Marokko dan de joden moeten uitleveren en dan niet de Sahara claimen? Kies maar...quote:Op maandag 3 december 2012 00:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt?
[ afbeelding ]
Wat een eer. Palestina schurkenstaatquote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij doet 't beter met Palestina inderdaad.
De gemiddelde Israëliër heeft een veel veiliger dagelijks leven dan de gemiddelde Libanees, Egyptenaar of Syriër. Op de lange termijn hebben ze allemaal een onzeker bestaan.quote:Op maandag 3 december 2012 00:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er is weinig voor nodig om Israel niet in veiligheid te laten leven hoor, alleen Hamas doet dat al jaren namelijk. Een kleine club internationaal gezien met wat bivakmutsen op en kleine wapens, of zelfgemaakt. En slechts steun (militair) van Iran. Hizbullah zit gebeiteld in Zuid-Libanon. En verdere veranderingen in de Arabische wereld leidt alleen maar tot meer politieke steun. Zelfs de meest seculieren of communisten zijn heel duidelijk wanneer Palestina ter sprake komt in welk Arabisch land dan ook. Geduld en tijd is niet aan de zijde van Israel, maar de vele Palestijnen en andere Arabieren die eromheen wonen.
Marokko hoort zich net zo goed aan VN resoluties te houden. De Westelijk Sahara is niet van hen. Verder is het helemaal hypocriet dat ze wel voor een Palestijnse Staat hebben gestemd.quote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat Marokko nu doet, doet er niet toe. Het is een ander conflict. Had Marokko dan de joden moeten uitleveren en dan niet de Sahara claimen? Kies maar...
Niemand zal dat winnen op zo'n schaal. De enige verliezers zijn de ongekende verliezen aan beide kanten.quote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden we zo'n oorlog willen, kost ons alleen maar geld en moeite, inmaken doen we ze toch wel. We kunnen beter de dictators aan de macht houden en ze koest houden.
Dat zijn dus incidenten. In Hebron was dit tijdens een oorlog. En de Joden van Hebron zijn toen gevlucht naar, jawel, een ander Islamitisch land/gebied(Libanon).quote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Allahdad_incident
http://en.wikipedia.org/wiki/1517_Hebron_pogrom
Dit zijn twee voorbeelden. Ik zeg niet dat het zo erg was als wat de Christenen hebben gedaan maar je onderschat het probleem.
Meer dan 158 staten hebben gestemd voor een Palestijnse staat. China houdt Tibet en andere minderheidsgroepen ook onder de duim en hebben ook voor gestemd. Rusland idem dito. Alleen tussen de Westelijke Sahara en Marokko is veel minder te doen dan Palestina en Israëliers die elkaar in de haren vliegen. Laatste conflict 170 doden. Dat gebeurt Marokko en Sahara niet. Groot verschil.quote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Marokko hoort zich net zo goed aan VN resoluties te houden. De Westelijk Sahara is niet van hen. Verder is het helemaal hypocriet dat ze wel voor een Palestijnse Staat hebben gestemd.
Je kunt best sterke twijfels hebben hoor, de Palestijnen hebben dezelfde moeilijkheden als ze in omringende landen hebben. Dat is geen toeval, dat hoort bij de mate van ontwikkeling, cultuur en dergelijke.quote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ligt aan veel meer dingen dan aan hun capaciteiten. Nee, ze zijn niet geweldig in organisatie, dat weet ik. Maar een Palestijnse staat is niet onmogelijk.
Wat ik al zei: het is een ander conflict. Ik vind dat alle staten zich aan VNresoluties moeten houden.quote:Op maandag 3 december 2012 00:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Marokko hoort zich net zo goed aan VN resoluties te houden. De Westelijk Sahara is niet van hen. Verder is het helemaal hypocriet dat ze wel voor een Palestijnse Staat hebben gestemd.
Wat Hamas doet is zich verstoppen, dat is geen leger-vs-leger gevecht, dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 3 december 2012 00:02 schreef Aloulou het volgende:
Er is weinig voor nodig om Israel niet in veiligheid te laten leven hoor, alleen Hamas doet dat al jaren namelijk.
Het probleem is niet eens WIE tegen Israel is, maar wat met de tegenstanders gebeurt zodra zij een oorlog beginnen. Je raadt het al.quote:Een kleine club internationaal gezien met wat bivakmutsen op en kleine wapens, of zelfgemaakt. En slechts steun (militair) van Iran. Hizbullah zit gebeiteld in Zuid-Libanon. En verdere veranderingen in de Arabische wereld leidt alleen maar tot meer politieke steun. Zelfs de meest seculieren of communisten zijn heel duidelijk wanneer Palestina ter sprake komt in welk Arabisch land dan ook. Geduld en tijd is niet aan de zijde van Israel, maar de vele Palestijnen en andere Arabieren die eromheen wonen.
Gelukkig zijn de leiders zo slim om niet te handelen naar emotie, maar naar waarheid en eigen belang.quote:Tuurlijk lopen Arabische landen nu erg achter, hoef je mij niet te vertellen. Ik heb het ook niet over de politieke leiders maar het volk. Ga maar een poll houden in welk Arabisch land dan ook en je komt een heel eenduidig antwoord tegen wanneer Israel/Palestina ter sprake komt: het leeft, nog steeds nu we 60 jaar verder zijn. Onder welke politieke kleur dan ook.
Voor Arabieren is 't nooit gerechtigd totdat Israel volledig wordt opgeheven. Het echte probleem zit 'm niet eens in Israel, maar in Jordanie. Niemand die iets zegt van Jordanie, maar omdat het Joden zijn is Israel wel fout.quote:Je snapt mijn punt duidelijk niet. Had Israel zich in een ander werelddeel gevestigd ten koste van 1 klein miezerig volkje dan was het een kwestie geweest van dat volk verdrijven en de jaren uitzitten. En opgelost. Nu heb je het probleem dat Palestijnen Arabieren zijn, en direct in de omgeving tientallen miljoenen andere Arabieren wonen. En hoeveel jaren je het dus ook uitzit zolang het onrecht niet recht gezet wordt met vrede zal de tijd in deze geen wonden helen of het leed doen vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |