Jawel, alleen niet wat je wil horen.quote:
Zo prima gaat dat dus niet met Egypte. Sinds de revolutie begon is het aantal incidenten in de Sinaï fors toegenomen. De Egyptische veiligheidsdiensten verzaken daar simpelweg.quote:Op zondag 2 december 2012 23:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Israel kan/moet zijn grenzen blijven bewaken. (Dat gaat met egypte toch ook prima). Dan wel graag een een militaire strip van 1 km op hun eigen gebied en niet in het land van de palestijnse boeren, die al zo weinig hebben.
Israel wil heelJeruzalem. Ze willen delen van de Westbank. Ik weet niet wat daar strategisch aan is, maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om te weten dat geen enkel volk hier tevreden mee zal zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn naar normaal strategisch inzicht getrokken.
Helemaal de Golanhoogten. Die horen wat mij betreft officieel bij Israël gezien de situatie in Syrië. De Westoever is nu een heel ander verhaal geworden, maar ook daar zal controle nog lang blijven aangezien je in de bergen wil zitten als krijgsmacht. Tot slot is er het drinkwater-vraagstuk.
Voor het eerst in decennia noemen de Egyptenaren en Turken de Palestijnen ook weer "broeders".quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zo prima gaat dat dus niet met Egypte. Sinds de revolutie begon is het aantal incidenten in de Sinaï fors toegenomen. De Egyptische veiligheidsdiensten verzaken daar simpelweg.
Jij wil een vrij, democratisch, welvarend land opofferen aan een stel barbaren met Sharia wetgeving die alles verbieden, vrouwen in hokken stoppen, aanslagen als oplossing zien en iedere economische vooruitgang dwarsliggen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Israel wil heelJeruzalem. Ze willen delen van de Westbank. Ik weet niet wat daar strategisch aan is, maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om te weten dat geen enkel volk hier tevreden mee zal zijn.
Nederland autonoom in WO2.quote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer is Nederland tijdens WO2 autonoom geweest dan?
Dat zal je toch verbazen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor het eerst in decennia noemen de Egyptenaren en Turken de Palestijnen ook weer "broeders".
Ja, dat is precies wat ik wilquote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij wil een vrij, democratisch, welvarend land opofferen aan een stel barbaren met Sharia wetgeving die alles verbieden, vrouwen in hokken stoppen, aanslagen als oplossing zien en iedere economische vooruitgang dwarsliggen.
Ja, jij hebt het goed op met volkeren inderdaad.
Zijn ze wel. Klaar.quote:Op zondag 2 december 2012 23:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik wil
Oost-Jeruzalem en de Westbank zijn niet van dat land. Klaar.
Uh.....jawel!quote:Je weet best wat ik bedoel. Oost-Jeruzalem is niet van Israel.
quote:Willen jullie na jullie illegaal gestichte staat voortgebracht met terreur ook dit stukje van de cake toe-eigenen zal er nooit vrede zijn
Ah, inderdaad. Want als we luisteren naar wat de Arabieren (Totaal oneerlijk) willen, dan komt er wel vredequote:Let maar op. En dat betekent ook dat Israeliers geen veiligheid zullen kennen, nu niet en nooit niet
Tegenover de VS en Europa, en Israel. Ik denk dat dat wel wat meer is dan die zielige Zandarabieren.quote:Ik heb al eerder gezegd dat de pech van Israel is dat er achter Palestijnen circa 160 miljoen Arabieren staan waardoor hun leed nooit vergeten wordt.
Jij weet dat dat hele sprookjesleger van Arabische landen in een paar bommen weggeveegd kunnen worden? Jij weet ook dat niet alle Arabische landen de Palestijnen steunen uit eigen belang?quote:Het zijn geen Tibetanen die behalve het stukje Tibet in China nergens bloedbroeders hebben zitten die hun strijd hoog houdt. En dus ten dode zijn opgeschreven.
Dan moet je niet janken als mensen raketten gaan schieten en bussen opblazen. Dat is het andere zwaard, want ze hebben geen F16's.quote:Op zondag 2 december 2012 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze wel. Klaar.
En anders maar via 't zwaard.
Jammer dat de joden vergeten zijn dat het de moslims waren van wie zij bescherming kregen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nederland autonoom in WO2.Die leverden de Joden levend aan de moffen. Terwijl Afrikaanse landen weigerden om hun Joodse onderdanen uit te leveren.
Prima, dan moet je ook niet janken over een Gaza strook dat maankraters resembleert.quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken als mensen raketten gaan schieten en bussen opblazen. Dat is het andere zwaard, want ze hebben geen F16's.
Jeruzalem wel, Westbank is te discussieren.quote:Op zondag 2 december 2012 23:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik wil
Oost-Jeruzalem en de Westbank zijn niet van dat land. Klaar.
Jawel. Jij begon met het zwaard. Dus wat ik ook doe, ik ga dood.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, dan moet je ook niet janken over een Gaza strook dat maankraters resembleert.
Kregen ja.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jammer dat de joden vergeten zijn dat het de moslims waren van wie zij bescherming kregen.
Jeruzalem is weer meer van religieuze aard maar de waarde van de Westoever was vrij duidelijk toen er een leger vanuit Jordanië de rivier de Jordaan overtrok. Die dreiging is er nu niet meer. Blijft enkel nog terreurbestrijding in de Westbank over, hetgeen pas verdwijnt na economische ontwikkeling.quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Israel wil heelJeruzalem. Ze willen delen van de Westbank. Ik weet niet wat daar strategisch aan is, maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om te weten dat geen enkel volk hier tevreden mee zal zijn.
De Egyptenaren hebben de Palestijnen altijd als broeders gezien, dat weet je best. Alleen Mubarak, de verloren strategische schat "Aldus Israel", was altijd met Israel voor eigen interesse... En je weet heel goed hoe het Egyptische volk en Mubarak op een lijn stonden...quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor het eerst in decennia noemen de Egyptenaren en Turken de Palestijnen ook weer "broeders".
Gaat sowieso fout daar in die regio.
Toen waren het moslims, ja. Toen was de tolerantie en gedrag naar Joden heel anders dan nu. Wat ben ik toch blij dat Irak zo'n puinhoop is geworden, Rest niet in peace Saddamquote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jammer dat de joden vergeten zijn dat het de moslims waren van wie zij bescherming kregen.
Maakt mij geen reet uit hoor, van mijn part duurt die oorlog nog eeuwen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel. Jij begon met het zwaard. Dus wat ik ook doe, ik ga dood.
Klopt. Alleen al in Marokko waren er al 1.000.000 Marokkaanse-Joden die al 2.000 jaar daar hebben geleefd voordat ze ten tijde van de oprichting van de staat Israël naar het M-O trokken. De sultan weigerde om ze uit te leveren aan de moffen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw. Wat doe jij in dit topic?quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit hoor, van mijn part duurt die oorlog nog eeuwen.
Klopt, nu is er Morsi de Dictator.quote:Op zondag 2 december 2012 23:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
De Egyptenaren hebben de Palestijnen altijd als broeders gezien, dat weet je best. Alleen Mubarak, de verloren strategische schat "Aldus Israel", was altijd met Israel voor eigen interesse... En je weet heel goed hoe het Egyptische volk en Mubarak op een lijn stonden...
Nonsens. Er wonen vele moslims in Israël en hebben het daar vele malen beter dan in een willekeurig ander land in het Midden Oosten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |