Vraag je eens af waarom zoiets verboden is? Misschien omdat het volkomen immoreel is om iemand af te luisteren of te bespieden? Ik zou je ter plekke dumpen als ik daar als vriendin zijnde achterkwam, ook al was er verder niets aan de hand.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet dat ik dit elke week wil doen maar wel extra ziek als je op een kennelijk voor de wet verboden manier achter dingen moet komen
Een keylogger gaat sowieso al bijzonder ver. Dan heb je niet alleen de msn gesprekken, maar ook alle inloggegevens, dingen als bankgegevens en dergelijken.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet dat ik dit elke week wil doen maar wel extra ziek als je op een kennelijk voor de wet verboden manier achter dingen moet komen
quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom zoiets verboden is? Misschien omdat het volkomen immoreel is om iemand af te luisteren of te bespieden? Ik zou je ter plekke dumpen als ik daar als vriendin zijnde achterkwam, ook al was er verder niets aan de hand.
Nou ja, hij geeft hier al aan dat hij het deed om haar te controlerenquote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een keylogger gaat sowieso al bijzonder ver. Dan heb je niet alleen de msn gesprekken, maar ook alle inloggegevens, dingen als bankgegevens en dergelijken.
Er is een reden dat die shit verboden is, en ja. Jij bent strafbaar. Of je zou moeten kunnen bewijzen dat ze je vroeg om een keylogger te installeren.
Alsof wat je hier zegt je dat ook tegen de politie zou gaan zeggen mocht het überhaupt zover komenquote:Op maandag 3 december 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
De rechter toont niks aan. Dat doet de aanklager, de beklaagde verdedigt.
Aangezien je hier al aangaf dat je die keylogger gebruikte om je ex te checken heb je in een proces geen poot om op te staan. Echter zal het zo'n vaart niet lopen. Tenzij je ex meeleest, je usernaam weet en rancuneus is.
Maar goed. Niet ter zake. Ik vind dat je te ver bent gegaan.
Ja, lees de rest anders ook evenquote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Alsof wat je hier zegt je dat ook tegen de politie zou gaan zeggen mocht het überhaupt zover komenx10000
Tja jammer dan he, ik zocht bevestiging voor haar gedragen die heb ik gevonden. Mission accomplished achievement "Ditch the bitch" unlockedquote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom zoiets verboden is? Misschien omdat het volkomen immoreel is om iemand af te luisteren of te bespieden? Ik zou je ter plekke dumpen als ik daar als vriendin zijnde achterkwam, ook al was er verder niets aan de hand.
Maar denk even na, waarom heb je haar niet gelijk gedumpt, als je tot dat bizarre punt kwam dat je een keylogger wilde installeren?quote:Op maandag 3 december 2012 00:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tja jammer dan he, ik zocht bevestiging voor haar gedragen die heb ik gevonden. Mission accomplished achievement "Ditch the bitch" unlocked
Ik heb een keylogger als zijnde back-up. Op MIJN pc in MIJN huis op MIJN aansluiting, MIJN harde schijf etc.quote:
Dan is het een ander verhaal, en niets aan de hand denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Op MIJN pc in MIJN huis op MIJN aansluiting, MIJN harde schijf etc.
Waarom besloot je in godsnaam tot een keylogger, anyway?quote:Op maandag 3 december 2012 00:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tja jammer dan he, ik zocht bevestiging voor haar gedragen die heb ik gevonden. Mission accomplished achievement "Ditch the bitch" unlocked
Eerlijk?quote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar denk even na, waarom heb je haar niet gelijk gedumpt, als je tot dat bizarre punt kwam dat je een keylogger wilde installeren?
quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Eerlijk?
Omdat ik een onzekere kneus was. Nu zou het niet eens meer in me opkomen. Als het gevoel zo verneukt zou zijn in mijn huidige relatie was ik liever vrijgezel
Dat staat niet in de OP. Maar je leest alsnog niet wat ik zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb een keylogger als zijnde back-up. Op MIJN pc in MIJN huis op MIJN aansluiting, MIJN harde schijf etc.
Succes bij de rechter. Je hebt geen schijn van kans
Waarschijnlijk heeft ze dat ook niet gedaan, maar heeft ze wel eens ingelogd via TS zijn PC. Op die manier heeft hij haar login/pw achterhaald, en vervolgens is hij haar facebook account gaan lezen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal, en niets aan de hand denk ik.
Ze is ook wel erg dom als ze dat op jouw pc gaat doen.
quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
dan ga ik een cursus computerhacken volgen.
Neuh gewoon een keylogger geinstalleerd die alle feitelijke aanslagen bewaarde.quote:Op maandag 3 december 2012 00:40 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat ook niet gedaan, maar heeft ze wel eens ingelogd via TS zijn PC. Op die manier heeft hij haar login/pw achterhaald, en vervolgens is hij haar facebook account gaan lezen.
Maar dat verteld TS er natuurlijk niet bij
Dan is het weer een ander verhaal.quote:Op maandag 3 december 2012 00:40 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat ook niet gedaan, maar heeft ze wel eens ingelogd via TS zijn PC. Op die manier heeft hij haar login/pw achterhaald, en vervolgens is hij haar facebook account gaan lezen.
Maar dat verteld TS er natuurlijk niet bij
Dan ontkende ze doodleuk maar ging de volgende dag wel weer tennissen terwijl haar sporttas nog in de gang stondquote:Op maandag 3 december 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
Nou goed. Als je de behoefte voelt je vriend/vriendin te controleren, dan is het tijd voor een goed gesprek.
Ermee confronteren en het uitmaken. Easier said than done, I know. Ik kan alleen geen enkel excuus bedenken om een keylogger te gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ontkende ze doodleuk maar ging de volgende dag wel weer tennissen terwijl haar sporttas nog in de gang stond
Dat msn stukje wou je erbij vermelden om het enigszins goed te praten ?quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je inlogt op zijn Facebook is het niet minder erg, tenzij jij bedoelt dat je een beetje rondkijkt.
Het enige dat erg is aan een keylogger is dat het bepaalde privéshit opslaat. Maar als je vroeger op msn gewoon de chatlogs weer inschakelde kon je ook alles meelezen, pas later kreeg je daarover een berichtje of je chats wilde opslaan of niet per gesprek.
Als het om vertrouwen gaat kun je toch ook open zijn over je facebook en telefoon activiteiten. Mijn ex mocht altijd in mijn telefoon kijken of socialmedia. Maar omdat ik daar open in was had hij nooit die interesse om dat te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geheimzinnig? Het gaat gewoon om vertrouwen.
Als je de ander niet vertrouwd en dus facebook wil checken om zijn berichten te lezen, dan is de relatie geen fuck waard. Dan is er blijkbaar zoveel jaloezie of angst dat je zijn integriteit zodanig wil aantasten, dat de relatie net zo goed gelijk gestopt kan worden.
IMHO
Jij en ik weten beide (zeker jij als vrouw zijnde) dat het op de man vragen bij een vrouw (of je nou wel of geen gelijk hebt) een slecht idee isquote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel eens het gevoel had dat mn ex vreemd ging, en dat ik toen ook op het punt stond om dr telefoon te controleren. Toch niet gedaan omdat ik zelf ook wel eens vreemd deed zonder reden en ik vind het heel vervelend als mensen me gaan controleren.
Jij had dat wantrouwen, dan had je dat gewoon recht op de man af moeten vragen aan haar.
Onzin.quote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij en ik weten beide (zeker jij als vrouw zijnde) dat het op de man vragen bij een vrouw (of je nou wel of geen gelijk hebt) een slecht idee is
Je facebook oid open laten staan lijkt me vertrouwen genoeg, als je dan wacht tot hij weg is om te gaan zoeken is het een ander verhaal.quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef HiddenResponse het volgende:
Als het om vertrouwen gaat kun je toch ook open zijn over je facebook en telefoon activiteiten. Mijn ex mocht altijd in mijn telefoon kijken of socialmedia. Maar omdat ik daar open in was had hij nooit die interesse om dat te doen.
Als ik jou serieus moet uitleggen dat vrouwen gaan ""flippen" zodra je ze confronteerd met wat dan ook, dan klopt er iets niet..quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat van jezelf inziet
Dan heb jij gewoon verkeerde vrouwen in je omgeving. Stel je dus niet zo aan en zoek een echte vrouw.quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als ik jou serieus moet uitleggen dat vrouwen gaan ""flippen" zodra je ze confronteerd met wat dan ook, dan klopt er iets niet..
Dan zijn er heel weinig vrouwen in Nederlandquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon verkeerde vrouwen in je omgeving. Stel je dus niet zo aan en zoek een echte vrouw.
Oogjes opendoen kan ook helpenquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan zijn er heel weinig vrouwen in Nederland
Doe ik genoeg, vrouwen die in Nederland wonen zijn dus schijnbaar grotendeel zo. Ken ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oogjes opendoen kan ook helpen
Hoeveel vrouwen van de ongeveer 8 miljoen ken jij?quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe ik genoeg, vrouwen die in Nederland wonen zijn dus schijnbaar grotendeel zo. Ken ik ook niks aan doen.
2,5quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen van de ongeveer 8 miljoen ken jij?
Denken dat ik serieus inga op zo'n vraagquote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Klinkt als een gedegen onderzoek
Denken dat ik denkquote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus inga op zo'n vraag
Nee ik hoef niets goed te praten, ik ben niet degene die vreemd ging. Je steekt je ziel en zaligheid niet in een relatie om vervolgens belazerd te worden lijkt mij.quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat msn stukje wou je erbij vermelden om het enigszins goed te praten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |