Ermee confronteren en het uitmaken. Easier said than done, I know. Ik kan alleen geen enkel excuus bedenken om een keylogger te gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ontkende ze doodleuk maar ging de volgende dag wel weer tennissen terwijl haar sporttas nog in de gang stond
Dat msn stukje wou je erbij vermelden om het enigszins goed te praten ?quote:Op zondag 2 december 2012 23:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je inlogt op zijn Facebook is het niet minder erg, tenzij jij bedoelt dat je een beetje rondkijkt.
Het enige dat erg is aan een keylogger is dat het bepaalde privéshit opslaat. Maar als je vroeger op msn gewoon de chatlogs weer inschakelde kon je ook alles meelezen, pas later kreeg je daarover een berichtje of je chats wilde opslaan of niet per gesprek.
Als het om vertrouwen gaat kun je toch ook open zijn over je facebook en telefoon activiteiten. Mijn ex mocht altijd in mijn telefoon kijken of socialmedia. Maar omdat ik daar open in was had hij nooit die interesse om dat te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geheimzinnig? Het gaat gewoon om vertrouwen.
Als je de ander niet vertrouwd en dus facebook wil checken om zijn berichten te lezen, dan is de relatie geen fuck waard. Dan is er blijkbaar zoveel jaloezie of angst dat je zijn integriteit zodanig wil aantasten, dat de relatie net zo goed gelijk gestopt kan worden.
IMHO
Jij en ik weten beide (zeker jij als vrouw zijnde) dat het op de man vragen bij een vrouw (of je nou wel of geen gelijk hebt) een slecht idee isquote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel eens het gevoel had dat mn ex vreemd ging, en dat ik toen ook op het punt stond om dr telefoon te controleren. Toch niet gedaan omdat ik zelf ook wel eens vreemd deed zonder reden en ik vind het heel vervelend als mensen me gaan controleren.
Jij had dat wantrouwen, dan had je dat gewoon recht op de man af moeten vragen aan haar.
Onzin.quote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij en ik weten beide (zeker jij als vrouw zijnde) dat het op de man vragen bij een vrouw (of je nou wel of geen gelijk hebt) een slecht idee is
Je facebook oid open laten staan lijkt me vertrouwen genoeg, als je dan wacht tot hij weg is om te gaan zoeken is het een ander verhaal.quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef HiddenResponse het volgende:
Als het om vertrouwen gaat kun je toch ook open zijn over je facebook en telefoon activiteiten. Mijn ex mocht altijd in mijn telefoon kijken of socialmedia. Maar omdat ik daar open in was had hij nooit die interesse om dat te doen.
Als ik jou serieus moet uitleggen dat vrouwen gaan ""flippen" zodra je ze confronteerd met wat dan ook, dan klopt er iets niet..quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat van jezelf inziet
Dan heb jij gewoon verkeerde vrouwen in je omgeving. Stel je dus niet zo aan en zoek een echte vrouw.quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als ik jou serieus moet uitleggen dat vrouwen gaan ""flippen" zodra je ze confronteerd met wat dan ook, dan klopt er iets niet..
Dan zijn er heel weinig vrouwen in Nederlandquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon verkeerde vrouwen in je omgeving. Stel je dus niet zo aan en zoek een echte vrouw.
Oogjes opendoen kan ook helpenquote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan zijn er heel weinig vrouwen in Nederland
Doe ik genoeg, vrouwen die in Nederland wonen zijn dus schijnbaar grotendeel zo. Ken ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oogjes opendoen kan ook helpen
Hoeveel vrouwen van de ongeveer 8 miljoen ken jij?quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Doe ik genoeg, vrouwen die in Nederland wonen zijn dus schijnbaar grotendeel zo. Ken ik ook niks aan doen.
2,5quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen van de ongeveer 8 miljoen ken jij?
Denken dat ik serieus inga op zo'n vraagquote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Klinkt als een gedegen onderzoek
Denken dat ik denkquote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus inga op zo'n vraag
Nee ik hoef niets goed te praten, ik ben niet degene die vreemd ging. Je steekt je ziel en zaligheid niet in een relatie om vervolgens belazerd te worden lijkt mij.quote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat msn stukje wou je erbij vermelden om het enigszins goed te praten ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |