SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zittenquote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ja, het had ook erger kunnen zijn.![]()
![]()
Ik doelde eigenlijk op iets anders, maar jij hebt ook een goed punt.quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zitten
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ey Vin, nog lol gehad in de mensenmassa die op de bus stond te wachten, zaterdagnacht?quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zittenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, dan heb ik jouw punt even gemistquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iets anders, maar jij hebt ook een goed punt..
Hehe, ik was via mijn neef. Die heeft de auto in de wijk daar achter geparkeerd, hoefde maar 200 meter te lopenquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ey Vin, nog lol gehad in de mensenmassa die op de bus stond te wachten, zaterdagnacht?.
Maar wat was het fucking awesomeWaar zat jij ergens?
![]()
In het midden van de "lange kant", 2e rij, op de tribune, aan de kant waar de "stoeltjes" op het veld stonden.
Dus prima uitzicht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar heb je wel goed uitzicht ja. Ik zat wat hoger, op relaxte stoelenquote:Op zondag 2 december 2012 21:18 schreef fietsie het volgende:
In het midden van de "lange kant", 2e rij, op de tribune, aan de kant waar de "stoeltjes" op het veld stonden.
Dus prima uitzicht.
![]()
Ik had wel medelijden met de mensen die aan de "verre kant" op het veld op de stoeltjes een kaart hadden; daar bleef dat hele vak de hele shop OP hun stoel staan....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh dat is me niet opgevallen eigenlijk. Maar dat is wel een naaistreekquote:Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik had wel medelijden met de mensen die aan de "verre kant" op het veld op de stoeltjes een kaart hadden; daar bleef dat hele vak de hele shop OP hun stoel staan....![]()
![]()
Jooooooooooooof.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oeh, is er eindelijk een vaste datum voor de botorkoekorgiemeet?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alles goed?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Uhuh,. verdomd moe alleen, deels m'n eigen schuld welquote:
Vandaag maar op tijd slapen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Correct.quote:Op zondag 2 december 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, is er eindelijk een vaste datum voor de botorkoekorgiemeet?![]()
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed idee inderdaad, zal ik ook maar eens doen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh,. verdomd moe alleen, deels m'n eigen schuld wel
Vandaag maar op tijd slapenMeestal lukt het niet als ik dit zeg.
Ga jij slikken dan?quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?![]()
![]()
Nee, je begrijpt het verkeerd..quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjes
Ik heb m'n antwoord eigenlijm wat betreft de meet, dus ik heb niks meer te doenquote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad, zal ik ook maar eens doen.Meestal lukt het niet als ik dit zeg.
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en orgie-bereidwilligheid?quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd..
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu wil je zeker ook komen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en orgie-bereidwilligheid?![]()
Fixedquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en met orgie-bereidwilligheid?
Ja, precies!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
In Antarctica is het koud.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wtf ?quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd..
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjes![]()
Mijn excuses.quote:
Je hebt toch een shawl? En handschoenen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och och, moet je haar nu horen!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hahaha, wat dan?quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het vanavond nog over je met Fera![]()
![]()
Sappige roddels enz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, maar ik mis een warmtebron.quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch een shawl? En handschoenen?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Als ik "wil komen" dan zoek ik wel een gelegenheid met een lieve dame...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, gaan we toch wél een echte orgie houden?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: