SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zittenquote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ja, het had ook erger kunnen zijn.![]()
![]()
Ik doelde eigenlijk op iets anders, maar jij hebt ook een goed punt.quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zitten
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ey Vin, nog lol gehad in de mensenmassa die op de bus stond te wachten, zaterdagnacht?quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, true. Beter hierdoor als een zombie met het OV reizen, dan geen zombie zijn en thuis zittenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, dan heb ik jouw punt even gemistquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iets anders, maar jij hebt ook een goed punt..
Hehe, ik was via mijn neef. Die heeft de auto in de wijk daar achter geparkeerd, hoefde maar 200 meter te lopenquote:Op zondag 2 december 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ey Vin, nog lol gehad in de mensenmassa die op de bus stond te wachten, zaterdagnacht?.
Maar wat was het fucking awesomeWaar zat jij ergens?
![]()
In het midden van de "lange kant", 2e rij, op de tribune, aan de kant waar de "stoeltjes" op het veld stonden.
Dus prima uitzicht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar heb je wel goed uitzicht ja. Ik zat wat hoger, op relaxte stoelenquote:Op zondag 2 december 2012 21:18 schreef fietsie het volgende:
In het midden van de "lange kant", 2e rij, op de tribune, aan de kant waar de "stoeltjes" op het veld stonden.
Dus prima uitzicht.
![]()
Ik had wel medelijden met de mensen die aan de "verre kant" op het veld op de stoeltjes een kaart hadden; daar bleef dat hele vak de hele shop OP hun stoel staan....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh dat is me niet opgevallen eigenlijk. Maar dat is wel een naaistreekquote:Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
Ik had wel medelijden met de mensen die aan de "verre kant" op het veld op de stoeltjes een kaart hadden; daar bleef dat hele vak de hele shop OP hun stoel staan....![]()
![]()
Jooooooooooooof.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oeh, is er eindelijk een vaste datum voor de botorkoekorgiemeet?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alles goed?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Uhuh,. verdomd moe alleen, deels m'n eigen schuld welquote:
Vandaag maar op tijd slapen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Correct.quote:Op zondag 2 december 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, is er eindelijk een vaste datum voor de botorkoekorgiemeet?![]()
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed idee inderdaad, zal ik ook maar eens doen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh,. verdomd moe alleen, deels m'n eigen schuld wel
Vandaag maar op tijd slapenMeestal lukt het niet als ik dit zeg.
Ga jij slikken dan?quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?![]()
![]()
Nee, je begrijpt het verkeerd..quote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef fietsie het volgende:
Na het eten van boterkoek ben je toch veel te verzadigd voor orgies-dingen ?
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjes
Ik heb m'n antwoord eigenlijm wat betreft de meet, dus ik heb niks meer te doenquote:Op zondag 2 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad, zal ik ook maar eens doen.Meestal lukt het niet als ik dit zeg.
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en orgie-bereidwilligheid?quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd..
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu wil je zeker ook komen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en orgie-bereidwilligheid?![]()
Fixedquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah in verband met het gebrek aan real life dame en met orgie-bereidwilligheid?
Ja, precies!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
In Antarctica is het koud.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wtf ?quote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd..
We gaan orgies nabootsen met boterkoek en boterkoekpuntjes en partjes![]()
Mijn excuses.quote:
Je hebt toch een shawl? En handschoenen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och och, moet je haar nu horen!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hahaha, wat dan?quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had het vanavond nog over je met Fera![]()
![]()
Sappige roddels enz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, maar ik mis een warmtebron.quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch een shawl? En handschoenen?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Als ik "wil komen" dan zoek ik wel een gelegenheid met een lieve dame...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, gaan we toch wél een echte orgie houden?![]()
![]()
Zo een boterkoek is anders behoorlijk lief hoor, ze spartelt helemaal niet tegen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik "wil komen" dan zoek ik wel een gelegenheid met een lieve dame...![]()
![]()
Arme spongebobquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk met spongebob drumstokjes moet raggen
wtf, spongebob drumstokjes?quote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk met spongebob drumstokjes moet raggen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze bestaan
Kwam de drummer van m'n vorige band ook achter![]()
![]()
![]()
Je lichaam is een warmtebron.quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis een warmtebron.
Gaaf drumstelquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wehehehequote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
precies jij hebt het relatief sneller koud![]()
![]()
Als 'ie weer terug richting Nijmegen is kom ik 'm wel oppikken.quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n lichaam laat me aardig in de steek anders
En precies ik heb het juist niet snel koudquote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
precies jij hebt het relatief sneller koud
Geen idee, die stokjes hielden het wel twee repetities volquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe snel dat kapot gaat
Fair enoughquote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Als 'ie weer terug richting Nijmegen is kom ik 'm wel oppikken.
komt omdat je setpoint dan op ijskoning staat?!quote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En precies ik heb het juist niet snel kouddus![]()
Zal wel niet heel lang zijn datquote:Op zondag 2 december 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, die stokjes hielden het wel twee repetities vol. Die stokken waren ook maar 13 euro ofzo
![]()
![]()
Klaar met werken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik denk eerder weerstand/gewenningquote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
komt omdat je setpoint dan op ijskoning staat?!
Je bent gewoon een ongelooflijke baas. Je ego houd je warm.quote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk eerder weerstand/gewenning
Geen idee wat ze 'normaal' kosten johquote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel niet heel lang zijn dat. Die stokken waren ook maar 13 euro ofzo
Weet wel dat er altijd minimaal 1 snaar sneuvelde bij mij
Maar, ik ging op tijd slapen, ik hoop alleen dat ik in slaap kom met het felle licht van m'n pc-kast en blazende fans.. Nouja, het moet maar.. Die updates moeten er gewoon ingeramd worden..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh ik kijk net en mijn Vic Firth stokken zijn een tientjequote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee wat ze 'normaal' kosten joh
Weet wel dat er altijd minimaal 1 snaar sneuvelde bij mij![]()
![]()
Lol...quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik naar the black keys ga morgen
Paas me je nummer en ik zoek je op.Rustig aan.![]()
say whut?quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol...
Paas me je nummer en ik zoek je op.![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik naar the black keys ga morgenLola niet herkennen zonder nummerquote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol...
Paas me je nummer en ik zoek je op.![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol...
Paas me je nummer en ik zoek je op.Rustig aan.![]()
Cool, have fun vooral!quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hehehehequote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik kijk net en mijn Vic Firth stokken zijn een tientje
Beetje fatsoenlijke snaren zijn ook rond het tientje per setMoet me toch weer aan gaan wennen sowieso elke maand nieuwe snaren erop te leggen
Waarom heb jij dan zo'n lichtgevende computer als het nog geen sinterklaas is geweest?quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar, ik ging op tijd slapen, ik hoop alleen dat ik in slaap kom met het felle licht van m'n pc-kast en blazende fans.. Nouja, het moet maar.. Die updates moeten er gewoon ingeramd worden..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat laatste kun je ook vertalen naar "Lola's nummer niet hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
[..]
Lola niet herkennen zonder nummer"
Dat is vast een band?quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ik die kocht van m'n vakantiegeldquote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan zo'n lichtgevende computer als het nog geen sinterklaas is geweest?
Ik heb sowieso de functie van licht op een computer nooit gesnaptquote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan zo'n lichtgevende computer als het nog geen sinterklaas is geweest?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Duur grapjequote:Op zondag 2 december 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Beetje fatsoenlijke snaren zijn ook rond het tientje per setMoet me toch weer aan gaan wennen sowieso elke maand nieuwe snaren erop te leggen
Kan ook jaquote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook vertalen naar "Lola's nummer niet hebben"
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
[..]
Lola niet herkennen zonder nummerJullie zijn grappigquote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste kun je ook vertalen naar "Lola's nummer niet hebben"
![]()
![]()
![]()
Gewoon, beetje smuk. Netzoals stickers op je auto voor extra pk's enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de functie van licht op een computer nooit gesnaptBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Vinniemodus?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: