Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...quote:Op zondag 2 december 2012 14:58 schreef MrDoo het volgende:
Ik koop altijd letters van Verkade. De M vind ik trouwens het lekkerst.
Het gewicht is altijd hetzelfde, dus maakt niet uit welke letter je neemtquote:Op zondag 2 december 2012 15:09 schreef TLC het volgende:
De vraagt blijft natuurlijk ; in welke letter zit de meeste chocolade ? ik heb de M dus ik zal vrij goed zitten denk ik
zeker omdat daar de meeste chocola aan zit?quote:Op zondag 2 december 2012 14:58 schreef MrDoo het volgende:
Ik koop altijd letters van Verkade. De M vind ik trouwens het lekkerst.
Ze zijn wat makkelijker door te bijten..quote:Op zondag 2 december 2012 16:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zeker omdat daar de meeste chocola aan zit?
Die ken ik niet.quote:Op zondag 2 december 2012 18:09 schreef Adelante het volgende:
Die van Australianhomemade zijn heerlijk, vooral de luxe met versgebrande noten![]()
Amsterdam en Alkaar zijn het dichtstbij. Dat gaat lukkenquote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
www.australianhomemade.com
Online of in een van hun winkels te koop, al diverse malen als best getest. Ze zijn alleen belachelijk duur, maar als je echt eens wilt genieten zeker de moeite.
Die met noten was ook te koop bij AH. Na ainterklaas met flinke korting gekocht maar ik vond het niet bijzonderquote:Op zondag 2 december 2012 18:09 schreef Adelante het volgende:
Die van Australianhomemade zijn heerlijk, vooral de luxe met versgebrande noten![]()
Ik heb er ook 5 mee genomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik werk bij HEMA en bij ons waren ze nuafgepruhst voor 25 centgelijk 8 gekocht :p
Alsof iemand ook maar ooit heeft beslist dat je met Kerst of tijdens de feestdagen de beginletter van jouw naam moet hebben.quote:
ervan uitgaan dat ik echt zo heetquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar ooit heeft beslist dat je met Kerst of tijdens de feestdagen de beginletter van jouw naam moet hebben.
Dat is al jaaaaaaaaaaaaaaren zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef blow... het volgende:
Verkade is het lekkerst
Hoorde laatst dan je er bij een i 2 krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |