Dit is prachtigquote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef BobW het volgende:
Zaterdag treedt Coldplay op in Duitsland en dat optreden is die avond te horen op 3FM.

quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef mabo11 het volgende:
Hier live te beluisteren zijn net begonnen 21:00 met Always in my head.
http://www.einslive.de/sendungen/player/EinsLivePlayer.html

Nondeju wat een geweldig lekkere plaatquote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef BobW het volgende:
Zaterdag treedt Coldplay op in Duitsland en dat optreden is die avond te horen op 3FM.

eens!!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Till kingdom Come. Geweldig ondergewaardeerd! Wereldplaat

Niet van Coldplay hèquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Till kingdom Come. Geweldig ondergewaardeerd! Wereldplaat

ondanks dat het een redelijke echo & the bennymen rip off is,is het wel een geweldig nummerquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet van Coldplay hè
Mijn favo blijft toch wel denk.![]()
Hoop dat komende album weer wat ruwe kantjes laat horen, zoals bovenstaande ook niet compleet strak gespeeld is, niet tot in de perfectie geproduceerd. Dat geeft de muziek uiteindelijk toch persoonlijkheid en dat miste de laatste 2 albums toch wel.
Ohja en een B-side mag ook wel weer eens

mag ik?quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Pino112 het volgende:
De uitzending op 3FM.nl is een week terug te luisteren, doorspoelen naar 1.10.
Heb hem geknipt en geupload, linkje is beschikbaar via DM.

Ik zou die ook graag willen hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Pino112 het volgende:

Zou ik die ook mogen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Pino112 het volgende:

Nu op BBC Radio 1. Erg dance en heel erg poppy. Jammer, maja zal dus wel weer aanslaan. Bevestigd is trouwens hiermee dat dit de nieuwe single gaat worden.quote:Op maandag 28 april 2014 15:23 schreef remco1993 het volgende:
Stiekeme opname van A Sky Full Of Stars, wat volgens de geruchten volgende week uitkomt als volgende single: Coldplay - A Sky Full Of Stars [Live] by Skyfullofstars

Ik ook, dit is een nieuwe Viva La Vida qua hit-potentie. Wat een kneiter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Apotheose het volgende:
ik vind 'm leuk! Mooi dat ze de afwisseling er in houden.

Als dit het enige nummer is, heb ik er vrede mee. Zoveel nummers staan niet op het nieuwe album, en de uitgekomen nieuwe muziek tot nu toe geeft aan dat ze weer een beetje terug zijn op de goede weg terug.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
Ok, waar de eerste nrs hoop gaven, klinkt dit weer net als het laatste album. Goed voor dikke vette radiohits, maar na een paar weken ben je er al weer op uitgekeken.

Kan zijn, maar als zo'n nummertje langskomt op een album, moet het volgende nummer wel erg briljant zijn om het album nog te kunnen redden. Oftewel: Gewoon 2 of 3 nummertjes in je playlist gooien en de rest weggooien, net als bij de laatste 3 albums. Niets mis mee, er is zoveel goede muziekquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als dit het enige nummer is, heb ik er vrede mee. Zoveel nummers staan niet op het nieuwe album, en de uitgekomen nieuwe muziek tot nu toe geeft aan dat ze weer een beetje terug zijn op de goede weg terug.

Dit nummer is nog veel erger dan het hele vorige album. Alle clichés komen langs in dit nummertjequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
Ok, waar de eerste nrs hoop gaven, klinkt dit weer net als het laatste album. Goed voor dikke vette radiohits, maar na een paar weken ben je er al weer op uitgekeken.

Nog maar 3 weken wachten, en we weten weer of Coldplay enigzins het mislukte vorige album kan laten vergeten. I hope so.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:44 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik vind de track ook niet super. Duidelijk deels gemaakt om ook als single erg goed te doen. Maar echt nieuw is dit niet, buiten het maken van geweldige nummers heeft Coldplay elk album de drang toch ook een hit te pakken. En geef ze eens ongelijk...
En mijn tip, kijk het interview dat Chris Martin met Zane Low had. (gister op BBC radio 1). Het is zooo emotioneel. Hij vertelde dat dit bewust was. Na 7 "zielige" emotionele songs wilde de band (c.q. Chris Martin) een blij nummer, een nummer met hoop. In plaats van zielig te eindigen. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd Coldplay het voor elkaar krijgt dit nummer te laten "flowen" in het album.
Net bij Jools Holland vond ik het nummer ook al een heel stuk beter. Live is het meer Coldplay, met gewone drums, en de heerlijke riffs van Mr. Buckland.
Ik krijg steeds meer zin in het album! (ook door het interview, echt mijn tip, gaat dat zien mensen)
EDIT:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |