Ze hadden aangekondigd datje op elk kaartje een persoonlijke naam moest zetten. Ter voorkoming van zwart handel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:17 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kaartje gekocht, mijn naam staat er wel op maar ik verwacht echt niet dat men in de drukte vrijdag eens even iedereen gaat controleren op het gemak.
Ik ben geen die-hard Coldplay fan, ben wel fan van hun vroegere werk (tot Viva la Vida) en nu ben ik helemaal weg van Magic. Toen ik dit gister las dacht ik ik probeer gewoon. Once in a lifetime ervaring.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:20 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Ze hadden aangekondigd datje op elk kaartje een persoonlijke naam moest zetten. Ter voorkoming van zwart handel.
Maar bam zeg, besef dat jij echt ongelooflijk geluk hebt gehad. Op het officiele forum zijn echt superveel fans teleurgesteld. Zo goed als niemand heeft tickets.
Ik ook man. In zo'n kleine zaal. Dit was gewoon echt de ultieme ervaring geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor iedereen die kaartjes heeft: heel veel plezier iigben verdomme wel jaloers zeg
Neequote:Op zaterdag 19 april 2014 09:29 schreef Mandéra het volgende:
Ben ik de enige op heel FOK! die kaartje heeft?
Dit is prachtigquote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef BobW het volgende:
Zaterdag treedt Coldplay op in Duitsland en dat optreden is die avond te horen op 3FM.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef mabo11 het volgende:
Hier live te beluisteren zijn net begonnen 21:00 met Always in my head.
http://www.einslive.de/sendungen/player/EinsLivePlayer.html
Nondeju wat een geweldig lekkere plaatquote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef BobW het volgende:
Zaterdag treedt Coldplay op in Duitsland en dat optreden is die avond te horen op 3FM.
eens!!!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Till kingdom Come. Geweldig ondergewaardeerd! Wereldplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |