Dit is direct voor de gemeenschap, grote organisaties zijn erg inefficient. Andere gemeenschappen zullen ook om donaties vragen voor bijvoorbeeld hun kerk.quote:
Dan zou ik vinden dat ze gelijk hebben, een land hoort voor zichzelf te kunnen zorgen na een ramp. Zeker als maar een heel klein deel van dat land getroffen is.quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef seagatehelp het volgende:
Wat zou je ervan vinden als iemand zou zeggen "Nederland is rijk daarom geef ik je niks". Een overheid zal je verwijzen naar je verzekering en je verzekering zal verwijzen naar de kleine letters in hun voorwades.
Klopt, gaat ook op voor de Israėlische leger.quote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef seagatehelp het volgende:
ik begrijp dat er wantrouwen heerst, ik kan alleen zeggen dat het wordt gewaardeerd als je iets geeft.
In het tweede filmpje zag ik behoorlijk dure huizen. En een dude die klaagde dat zijn opnamestudio in de kelder helemaal naar de klote is.quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef seagatehelp het volgende:
Wat zou je ervan vinden als iemand zou zeggen "Nederland is rijk daarom geef ik je niks". Een overheid zal je verwijzen naar je verzekering en je verzekering zal verwijzen naar de kleine letters in hun voorwades.
Het zijn grotendeels appartementen, waarbij de armere in de onderste laag woonde (hypotheek van 120000 dollar). De man die een opnamestudio heeft is een bekende zanger, hij doet dit als een soort van promotie. Hij heeft zelf waarschijnlijk niet het geld nodig, maar hij spreekt voor de mensen en laat zien wat de ravage is.quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
In het tweede filmpje zag ik behoorlijk dure huizen. En een dude die klaagde dat zijn opnamestudio in de kelder helemaal naar de klote is.![]()
Vervelend, maar er zijn ergere dingen.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:26 schreef VisGeenOptie het volgende:
Als het puur en alleen gericht is op joden weiger ik om ook maar een cent te storten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |