Zo goedkoop? Dacht dat ze nog wel wat meer zouden opbrengen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Zeker, maar ook die gaan meestal voor ¤200,-
quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Blester het volgende:
[..]
100 KM/u op zo'n dingetje?Mij niet gezien!
Hahaquote:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=6quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Dacht dat ze nog wel wat meer zouden opbrengen.
Dat is toch een motor?quote:Op zondag 2 december 2012 19:01 schreef Blester het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Ik heb vandaag namelijk een nieuwe gekocht en wilde eigenlijk net al een foto plaatsen.
[ afbeelding ]
Deze heb ik op dit momentEn nog een scootertje, zal dadelijk een foto van internet hier planten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Miniem op 03-12-2012 11:32:40 ]
Hoe zit dat jong trouwens op dat dingquote:
Vond het zo vreemd. Gesnapt met meer dan dubbele toegestane snelheid en toch met alleen een (dikke) prent wegkomenquote:Op zondag 2 december 2012 18:59 schreef boertie het volgende:
Kijkt men tegenwoordig nog naar het vermogen op een rollenbank? Er staat mij iets van bij dat een snorfiets 0.25kw mag hebben. Als ik op het kentekenbewijs van m'n snorscooter kijk, blijkt /mag hij 1,44kw zijn.
Ik heb hem niet opgevoerd en alleen de begrenzing eraf gehaald. Volgens de laatste lasercontrole was de snelheid voldoende om ¤168,-af te mogen tikken. Ik ben BTW staande gehouden buiten de bbk en kreeg alleen een bon voor de snelheid. Over een rollenbank of opgevoerd werd niet gesproken.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is toch een motor?![]()
Ik rijdt een Puch Maxi, bouwjaar onbekend.Nope, 50CCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is eigenlijk een motor die gewoon is afgeknepen.
~ Love comes unseen; we only see it go
Ja, invorderen e.d. doen ze niet zo snel op de normale weg, alleen bij rollerbankcontroles doen ze dit wel. Op de normale weg krijg je gewoon een boete voor de snelheid. Natuurlijk moet je niet met 100 gaan rijden wanneer ze je meten, dan ben je hem gewoon sowieso kwijt. Snorfiets 50 KM/u krijg je gewoon een boete.quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef boertie het volgende:
[..]
Vond het zo vreemd. Gesnapt met meer dan dubbele toegestane snelheid en toch met alleen een (dikke) prent wegkomen![]()
[ afbeelding ]
Afstellen denk ik, maar voor echt technische vragen moet je niet bij mij zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Miniem het volgende:
Had trouwens een andere uitlaat erop gezet, maar hij startte toen niet meer.
Heb ik de stationairschroef weer dichtgedraaid en elke keer een halve slag gegeven totdat hij startte.
Dat deed hij, maar hij kwam niet meer vooruit.
Moet er nu een grotere sproeier in?
Is al afgesteld.quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef Blester het volgende:
[..]
Afstellen denk ik, maar voor echt technische vragen moet je niet bij mij zijn.
Waarom heb je er trouwens kranten onder liggen? Lekt hij?
Waar wacht je op? ze kosten geen drolquote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef Geelman het volgende:
Een Puch Maxi zou ik ook graag willen nog!
Gelukkig gaat m'n snorretje niet veel harder. Ik vond al dat die auto zo verdacht stond geparkeerd en zocht al naar een driepootquote:Op zondag 2 december 2012 20:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, invorderen e.d. doen ze niet zo snel op de normale weg, alleen bij rollerbankcontroles doen ze dit wel. Op de normale weg krijg je gewoon een boete voor de snelheid. Natuurlijk moet je niet met 100 gaan rijden wanneer ze je meten, dan ben je hem gewoon sowieso kwijt. Snorfiets 50 KM/u krijg je gewoon een boete.
Hoe hard loopt hij met de nieuwe onderdelen?quote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is al afgesteld.
En ik sleutel er regelmatig aan.
Ruimte! Ik heb nu een Kymco Agility staan, prima ding.quote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar wacht je op? ze kosten geen drol
Zou rond de 60 moeten lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoe hard loopt hij met de nieuwe onderdelen?
Logisch eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ruimte! Ik heb nu een Kymco Agility staan, prima ding.
Daarom wil ik een huis met terrein en schuur. Voldoende ruimte voor meerdere auto's en brommers.quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk![]()
Anders had ik ook wel een scooter gekocht.
Nog zoveel dingen die ik wil
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=2&pos=5quote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ruimte! Ik heb nu een Kymco Agility staan, prima ding.
Je haalt ze al voor 50 euro op met kenteken als je geduld hebtquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=2&pos=5
¤120,- kun je hem al ophalen
En het is leuk sleutelen aan zo'n ding!quote:Op zondag 2 december 2012 20:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je haalt ze al voor 50 euro op met kenteken als je geduld hebt![]()
Meestal is het dan ff de carb schoonmaken, paar nieuwe pakkingen en je rijdt weer.
Niemand die hier technische dingen weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |