Flauwekul.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier wel, met afstand de beste selectie van de eredivisie
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
dat is 2 uit 2 verloren voor PSV en nog 3 wedstrijden in de pittige reeks te gaan
Ik vraag me al jaren af wat clubs in Advocaat zien.. Is 'ie ooit wél echt succesvol geweest ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Advocaat is gewoon een slechtere trainer dan Rutten hoor. Bij Rutten ginghet na de winterstop fout, maar bijAdvocaat gaat alles nu al fout.
One trick pony.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af wat clubs in Advocaat zien.. Is 'ie ooit wél echt succesvol geweest ?
En die 2-1 was zijn verdienste.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, kreeg een cadeautje van Dries.
quote:
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je dan ook de Feyenoord selectie meegenomen? Daar zitten ook een paar lelijkerds tussen hoor
Gelijkspelletje is gunstiger.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
tsja
Volgende week moet Twente kapot.
Helpt het gemiddelde wel behoorlijk omhoog jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?
nee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zappen mensen naar real - atelti
Pelle doet me aan mezelf denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV 2-6 TWE was ook uit het nietsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die kunnen niks manRood nodig om te winnen van ADO.
hij bedoelde "niet kunnen"quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef Syntix het volgende:
Perez: "psv heeft niet echt willen voetballen".
Hoe kun je voor zo'n club zijn?
met Sierd de Vos?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Behoorlijk hypocriet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef truedestiny het volgende:
HAHA Bommel over kaarten aansmeren. Ik krijg steeds een grotere hekel aan die kerel.
Stiekem welquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij bent ook verslaafd aan hair-care producten en eigenlijk homo?
Das zo genieten hequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie.
En ik ga genieten
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2356.php
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie.
En ik ga genieten
Néh, zo triest ben ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het zou me niks verbazen als je daar een trollaccount hebt aangemaakt.
genaamd Leonquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het zou me niks verbazen als je daar een trollaccount hebt aangemaakt.
dat spreekt voor zich, bij Sport1 houden ze een alcoholcontrole, als Wim te weinig op heeft komt hij er niet in.quote:
zo kennen we Wim weer want Wim=Wimquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
or zich, bij Sport1 houden ze een alcoholcontrole, als Wim te weinig op heeft komt hij er niet in.
Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo kennen we Wim weer want Wim=Wim
Bijna net zo mooi als het blue moon man city forumquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie.
En ik ga genieten
Wim = Wim, Cor = Cor en Mart = Smeetsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo kennen we Wim weer want Wim=Wim
Jij snapt er niet veel vanquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef truedestiny het volgende:
HAHA Bommel over kaarten aansmeren. Ik krijg steeds een grotere hekel aan die kerel.
Ten eerste waarom mag hij niet aangevrn dat zij hem een kaart aan wilde naaien, dat is toch zo? En gelijk hebben ze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |