quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel ajacieden die op hem gestemd hebben denk ik. Vanwege z'nkeuze voor PSV
Lijkt me welquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef OverRated het volgende:
Draait iemand een scriptje of zo om te stemmen?![]()
Echt hé, ook echt met 48%.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef OverRated het volgende:
Draait iemand een scriptje of zo om te stemmen?![]()
Hij wil zich extra bewijzen, zijn familie zit op de tribunequote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil zich extra bewijzen, zijn familie zit op de tribune
[ afbeelding ]
Dat is niet Strootman, dat zijn beelden op het paaseiland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet toch wel dat hij er geen klote van snapt.quote:
Zou er iedere andere dag een grap op kunnen maken dat Ajax het moet doen met mensen als van Rhijn, Blind en Fisscher...maar dat doen we morgen dan maar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel ajacieden die op hem gestemd hebben denk ik. Vanwege z'nkeuze voor PSV
Krachten sparen voor de wedstrijd tegen Real Madridquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV is een echte kampioenskandidaat, wat spelen die geweldig voetbal.
Op papier wel, met afstand de beste selectie van de eredivisiequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ooh heerlijk dit!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Meest productieve ook, in de praktijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier wel, met afstand de beste selectie van de eredivisie
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je dan ook de Feyenoord selectie meegenomen? Daar zitten ook een paar lelijkerds tussen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef DaveGrohl het volgende:
Strootman moet wel de lelijkste dude uit de eredivisie zijn!?
Oh well, hij verdient iig veel knaken.
Maar ze spelen op Gras!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flauwekul.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
dat is 2 uit 2 verloren voor PSV en nog 3 wedstrijden in de pittige reeks te gaan
Ik vraag me al jaren af wat clubs in Advocaat zien.. Is 'ie ooit wél echt succesvol geweest ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Advocaat is gewoon een slechtere trainer dan Rutten hoor. Bij Rutten ginghet na de winterstop fout, maar bijAdvocaat gaat alles nu al fout.
One trick pony.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af wat clubs in Advocaat zien.. Is 'ie ooit wél echt succesvol geweest ?
En die 2-1 was zijn verdienste.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, kreeg een cadeautje van Dries.
quote:
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je dan ook de Feyenoord selectie meegenomen? Daar zitten ook een paar lelijkerds tussen hoor
Gelijkspelletje is gunstiger.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
tsja
Volgende week moet Twente kapot.
Helpt het gemiddelde wel behoorlijk omhoog jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?
nee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zappen mensen naar real - atelti
Pelle doet me aan mezelf denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Das waar. Ik noem een Clasie. Maar Pelle maakt alles goed in die selectie hè?
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zappen mensen naar real - atelti
PSV 2-6 TWE was ook uit het nietsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die kunnen niks manRood nodig om te winnen van ADO.
hij bedoelde "niet kunnen"quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef Syntix het volgende:
Perez: "psv heeft niet echt willen voetballen".
Hoe kun je voor zo'n club zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |