Kun je zingen?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag de hele dag gekapt willen worden, beetje poeder, beetje haarlak, beetje opfluffen.
Nee, zo vals watquote:
Workshop van de Trein. Leuke prijs bij een TVOH prijsvraagquote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zo vals wat, al zou ik best graag bij De Trein eens willen zien hoe ik als valse kraai het beste kan zingen.
Ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Workshop van de Trein. Leuke prijs bij een TVOH prijsvraag
Ik moest echt gigantisch hard lachen toen zij dat zinnetje zei. Ik lig nu weer stuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
"mensen maken thuis een hele grote fout".
Damn, zij is echt nog erger dan wij dachten, wat een heks
Allemaal in scene gezet, nu gaan ze van Leona en Eyelar de publiekslievelingen maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sandra staat 'nog maar' op 8 en 9 in de iTunes top 100
Tessa heeft Beggin' ook al ingehaald
Yupquote:
Ik hoorde dat ze 3/1 pas beginnen met filmenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, weet jij wanneer Voice UK weer begint?
Het grappige is... Leona is in geen velden of wegen in de hitlijsten te vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Allemaal in scene gezet, nu gaan ze van Leona en Eyelar de publiekslievelingen maken.
Wel qua stemmen... En denk ook niet dat dat nodig is, ze is blijkbaar gewoon ook populair als persoonlijkheid, en als performer. Sandra's interviewtjes met die verschrikkelijke zeikstem (ook als ze praat dus), kan ik echt niet meer uitstaan en met mij meer mensen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het grappige is... Leona is in geen velden of wegen in de hitlijsten te vinden
Thanks!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde dat ze 3/1 pas beginnen met filmen
Ik zet in op Alain Clark, Blof, Marco en die laatste zoek ik nogquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef JRRY het volgende:
Ben benieuwd welke 'sterren' ze voor de finale gepland hebben, dat zijn er toch meestal een stuk of 4?
Die kop was vorige week al erg, maar soms kan iemand nog zenuwachtig zijn en alle mimiek verliezen (quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moest echt gigantisch hard lachen toen zij dat zinnetje zei. Ik lig nu weer stuk.
Ja. Te idioot voor woorden natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
maar nog steeds niet te downloaden behalve bij itunes volgens mij
& Alicia Keysquote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet in op Alain Clark, Blof, Marco en die laatste zoek ik nogIets uit Amerika.
Nou dán vergeef ik ook meteen die andere 3quote:
Tja, ik denk toch wel een beetje de artiesten die op het moment een album net uit hebben enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dán vergeef ik ook meteen die andere 3Ik stem voor
En ze kunnen het nu gooien op "Sandra verliest duidelijk in populariteit"quote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel qua stemmen... En denk ook niet dat dat nodig is, ze is blijkbaar gewoon ook populair als persoonlijkheid, en als performer. Sandra's interviewtjes met die verschrikkelijke zeikstem (ook als ze praat dus), kan ik echt niet meer uitstaan en met mij meer mensen.
Sandra moet gewoon keihard op haar plaats worden gezet in de TV Kantine, een perfect typetje is ze.
En dan gaan de fans weer meer stemmen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ze kunnen het nu gooien op "Sandra verliest duidelijk in populariteit"
Als dat zo is dan bewijs je al helemaal dat we de afgelopen weken zijn genaaid met de uitslagenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan gaan de fans weer meer stemmen.
En dan maken ze het in de uitslag heeeel spannend, namelijk 50.5% versus 49.5%
Ik zie geen van allen komen, alleen die jongensgroep. Oh Christina heel misschien, van Voice US naar de onze, maar nee, te grote namen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja, ik denk toch wel een beetje de artiesten die op het moment een album net uit hebben enzo.
Alicia Keys, Rihanna, PINK, Christina Aguilera, Ne-Yo, Taylor Swift... Misschien One Direction wel
Ik vind Eyelar de enige nog echt interessante, eerst vond ik Velorisa ook interessant en zeker goed, jammer dat ik zowat de enige was. En Laurrhie was natuurlijk ook een beetje de ster van de show.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik de complottheorien leuker vind dan de kandidaten die nu over zijn
Rihanna sowieso niet nee, denk wel dat we kans maken op Taylor Swift, en anders denk ik nog wel wat net niet gelukte supersterretjes uit de UK.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie geen van allen komen, alleen die jongensgroep. Oh Christina heel misschien, van Voice US naar de onze, maar nee, te grote namen.
Ik denk dat toen ze dat zei, ze haar optreden nog niet had teruggekeken, zij was nog helemaal in de waan dat ze het goed had gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bij die uitspraak van Salomé dacht ik, waar heb ik dat eerder gehoord?
Nu weet ik het: ze reageerde precies hetzelfde als Ina bij boer Aad in Boer zoekt Vrouw, die zei ook 'je maakt een hele grote fout'.
Salomé heeft teveel BzV gekeken.![]()
Vreselijke reactie van haar trouwens, nu nog blijer dat ze eruit is, wat een onsportieve trut.
Welke waarheid?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom durft niemand daar Eyelar de waarheid te zeggen? 't Klinkt als brandhout
Je snapt het ook echt niet hequote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel qua stemmen... En denk ook niet dat dat nodig is, ze is blijkbaar gewoon ook populair als persoonlijkheid, en als performer. Sandra's interviewtjes met die verschrikkelijke zeikstem (ook als ze praat dus), kan ik echt niet meer uitstaan en met mij meer mensen.
Sandra moet gewoon keihard op haar plaats worden gezet in de TV Kantine, een perfect typetje is ze.
Als stemmen de finale bepalen, weet ik nog niet of Sandra gaat winnen. Ze is geen tieneridool, tieners stemmen fanatiek. De categorie Sandra-liefhebbers doet dat volgens mij minder.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef byah het volgende:
[..]
Je snapt het ook echt niet he
Sandra gaat winnen. punt. Ze is de enige kandidaat met een USP, die nog werkt ook gezien de hitlijsten.
Dat heel Nederland nu bewust overtuigd moet worden door de productie dat ze niet het populairst is, en daardoor meer geld in het laatje brengt dringt niet tot je door?
Oh, nu zeg je me wat!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef byah het volgende:
[..]
Je snapt het ook echt niet he
Sandra gaat winnen. punt. Ze is de enige kandidaat met een USP, die nog werkt ook gezien de hitlijsten.
Dat heel Nederland nu bewust overtuigd moet worden door de productie dat ze niet het populairst is, en daardoor meer geld in het laatje brengt dringt niet tot je door?
Ik denk juist dat Johannes gaat winnen qua populariteit. Maar ja, je weet de percentages wel, maar niet de aantallenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als stemmen de finale bepalen, weet ik nog niet of Sandra gaat winnen. Ze is geen tieneridool, tieners stemmen fanatiek. De categorie Sandra-liefhebbers doet dat volgens mij minder.
Als er meer mensen op Sandra gaan stemmen omdat het lijkt dat ze niet genoeg stemmen krijgt kan dat behoorlijk wat geld opleveren..quote:
Ik denk dat de populariteit van Johannes uiteindelijk tegenvalt, de percentages zijn inderdaad binnen zijn team.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Johannes gaat winnen qua populariteit. Maar ja, je weet de percentages wel, maar niet de aantallen
Zeker, daarom heeft Sandra ook de afgelopen 2x verloren van Leona. Dus, waarom zouden mensen nu wel ineens veeel meer op Sandra stemmen dan op Leona? Zo, na 1 week?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef byah het volgende:
[..]
Als er meer mensen op Sandra gaan stemmen omdat het lijkt dat ze niet genoeg stemmen krijgt kan dat behoorlijk wat geld opleveren..
omdat de halve finale is.... En het is allemaal heel.... Wat zeg ik?.... heeeeeel spannend!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker, daarom heeft Sandra ook de afgelopen 2x verloren van Leona. Dus, waarom zouden mensen nu wel ineens veeel meer op Sandra stemmen dan op Leona? Zo, na 1 week?
Tja. Als Eyelar maar doorgaat, vind ik alles best. Als Eyelar niet in de finale zit, ga ik 'm niet kijken. Toch wel. Maar toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat de halve finale is.... En het is allemaal heel.... Wat zeg ik?.... heeeeeel spannend!!
ik vind alles best.... Zolang Barbara maar niet wintquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja. Als Eyelar maar doorgaat, vind ik alles best. Als Eyelar niet in de finale zit, ga ik 'm niet kijken. Toch wel. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |