Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 20:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat, is hij nog niet uit de kast gekomen?
En dat rare snorretje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij moet alleen stoppen met die sjaaltjes. Misschien heeft ie dat van Marco geleerd
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij moet alleen stoppen met die sjaaltjes. Misschien heeft ie dat van Marco geleerd
22 jaar geleden kon dat nogquote:Op zondag 2 december 2012 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook van Marco.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2012 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze het opgenomen en kijken het steeds terug.quote:
Die wenkbrauwenquote:Op zondag 2 december 2012 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ze moet nog heel wat leren. Zich bijvoorbeeld een beetje sportiever opstellen. Dat was niet normaal hoe ze Wendy aankeek. Straks wordt Wendy nog bewerkt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef hunter2011 het volgende:
En dat gezicht van die Salome na de uitslag.
Oh dat heb ik gemist, dat naar Wendy toequote:Op zondag 2 december 2012 15:42 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja, ze moet nog heel wat leren. Zich bijvoorbeeld een beetje sportiever opstellen. Dat was niet normaal hoe ze Wendy aankeek. Straks wordt Wendy nog bewerkt.
Ze is boos op God. Al dat bidden voor niksquote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, dat naar Wendy toe
Tja, grietje is gewend om al voor mensen te zingen en heeft het een beetje in haar bolletje. Haar verjaardag mag toch ook niet wijken voor iets als haar carrière. Ze is zo lekker gewoon gebleven.
Moet ze lekker terug naar de nasi eilanden, daar waarderen ze haar talent misschien meerquote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze is boos op God. Al dat bidden voor niks
Ik had trouwens wel de indruk dat 't nummer die ze afgelopen vrijdag zong, haar werd opgedrongen. En daarom heel erg boos was op alles en iedereen.quote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze is boos op God. Al dat bidden voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |