Jij bent toch altijd blut?quote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
het is wel een beetje jammer dat je van december zo blut raakt...
ik had een mooi kadotje voor mezelf gezien, maar ik heb geen geld om het te kopen omdat ik voor 16 andere mensen kadotjes moet kopen!!!!!
de laatste tijd wel jaquote:
Vent vinden die ze voor je wilt kopenquote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie ook overal hele leuke cadeautjes voor mezelf
16? Jeutje mina.quote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
het is wel een beetje jammer dat je van december zo blut raakt...
ik had een mooi kadotje voor mezelf gezien, maar ik heb geen geld om het te kopen omdat ik voor 16 andere mensen kadotjes moet kopen!!!!!
2 verjaardagen welquote:
pfffff, hier is de sinterklaas achter de rug dus ik ben klaar met cadeautjes gevenquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 verjaardagen wel
ownee 3!! dus 17!!
de rest is allemaal feestdagen kadotjes
zucht
quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Wij doen niet aan de feestdagen
Godzijdank
en ik wilde je nog wel een cadeautje gevenquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank
nee ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt het budget niet om voor 17 mensen kado's te gaan kopen hoor.
Wij welquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank
Ik ben in maart jarig.quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik wilde je nog wel een cadeautje geven
Waarquote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil deze maar dan een neppe en die zijn nu overal in de aanbieding
[ afbeelding ]
Waarom kun je dat niet zeggen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ook nietmaar je doet er zo weinig aan
PM je verlanglijsjtje maarquote:
euhm bij de karwei geloof ik nu? en al dat soort winkelsquote:
Mijn naam ->mijn verjaarsmaand -> mijn maandquote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, blijf ff lekker uit mijn maand
O, daar ben ik zaterdag nog geweestquote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm bij de karwei geloof ik nu? en al dat soort winkels
ik vond het ook een rare plek voor die dingen maar goed
omdat degene die zich opofferen degene zijn waar ik kadotjes voor wil kopenquote:
Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat het zo wordt opgedrongen, zo komt het over tenminste. Je wil geen 17 kado's kopen, maar je hebt geen keus? Als je het stiekem prima vindt is er geen probleem natuurlijk, bedoel alleen te zeggen dat er altijd wel een keuze is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat degene die zich opofferen degene zijn waar ik kadotjes voor wil kopen
dus daar heb ik weinig aan (vind ik)
ik ga toch niet mijn eigen ouders overslaan en andere mensen wel kado's geven? dat vind ik raar
maar goed, ik krijg ook wel veel kado's terug hoor
dus ik probeer gewoon slim te vragen
dus alleen maar praktische dingen zodat ik daar de komende maanden op kan bezuinigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |