Nee, dan is het gewoon weg.quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t vernietigd is ben ik t echt kwijt hoor!
Dingen zijn nooit te duur, je kunt ze gewoon niet betalen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets is nooit weg, het is gewoon nooit aanwezig.
Dingen zijn altijd te betalen, je hebt alleen nooit genoeg geld.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Dingen zijn nooit te duur, je kunt ze gewoon
Ik wil ookquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
Dit is het perfecte weer om te gaan Sims 3-en.
En dan zeggen ze "mannen blijven altijd jongens"quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
nou ik ga ook liever niet hoor en dat komt niet alleen door de kouquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
dikke jas aan. handschoenen. muts op je kop. merk je niks meer van de kou.
oeh dat wil ik ook! heb al jaren geen sims meer gespeeldquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in een Super Mario-spelleke
Gisteren was een perfecte dag om de hele dag Far Cry 3 te spelen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
Was je zomaar een hele dag thuis, was je ziekquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren was een perfecte dag om de hele dag Far Cry 3 te spelen.
Nee, het is winter. Dan kom ik niet buiten als het even kan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je zomaar een hele dag thuis, was je ziek
Winter.quote:Op maandag 3 december 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil in mijn bed liggen.
Heerlijk wegkwijnen
Wat een heldquote:Op maandag 3 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Rij-instructeur wil me niet langer lesgeven
Kut trollenquote:Op maandag 3 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Rij-instructeur wil me niet langer lesgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |