Alcohol, mijn ware liefde.quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve alcohol. Alcohol is eeuwig
Mijn ipad is gewoon sneeuwvrij hoor!quote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook echt mijn pad niet sneeuwvrij maken als ik er een had hoor. Met sneeuw kom ik niet buiten, tenzij werken. Boodschappen huuuu, eet wel eerst mijn vriezer leeg.
Ik ook hoor. Maar ik ga echt niet vrijwillig de kou in.quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel fijn als er niet allemaal bejaarden hun heup breken als ze voor mijn huis langs gaan.
anders stel je je ff aan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik ga echt niet vrijwillig de kou in.
Wel. Mijn benen en voetenquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
dikke jas aan. handschoenen. muts op je kop. merk je niks meer van de kou.
Werkt niet, ben ik nog helemaal koud overal.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat je sokken en een broek aan moet hoef ik er toch niet bij te vertellen
Opnemen! Lachen om homevideos!quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel fijn als er niet allemaal bejaarden hun heup breken als ze voor mijn huis langs gaan.
Ik ben te netjes, ik zou het stoepje wel schoonmakenquote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook echt mijn pad niet sneeuwvrij maken als ik er een had hoor. Met sneeuw kom ik niet buiten, tenzij werken. Boodschappen huuuu, eet wel eerst mijn vriezer leeg.
Ja, maar als er dan inmiddels een stapel of 3 of wat van die oudjes voor je deur ligt dan wordt het zo'n geklimquote:
Het is onder de 20 graden Celcius dus ja.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou het koud genoeg zijn om mijn roodkapje-jas aan te trekken?oftewel het dekbed met rits en capuchon?
Want?quote:Op maandag 3 december 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Overigens bestaat kou niet. Er is minder warm.
Lelijke vrouwen bestaan ook niet. Ze zijn gewoon minder mooiquote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals duisternis niet bestaat, dat is gewoon minder licht. Of andersom.
Je bent ook nooit iets kwijt, je kunt het gewoon niet vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen bestaan ook niet. Ze zijn gewoon minder mooi
Lelijkheid is de afwezigheid van schoonheid?quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen bestaan ook niet. Ze zijn gewoon minder mooi
Als t vernietigd is ben ik t echt kwijt hoor!quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook nooit iets kwijt, je kunt het gewoon niet vinden.
Ook nooit te laat, gewoon niet op tijd.quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Je bent ook nooit iets kwijt, je kunt het gewoon nie
Nee, dan is het gewoon weg.quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t vernietigd is ben ik t echt kwijt hoor!
Dingen zijn nooit te duur, je kunt ze gewoon niet betalen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets is nooit weg, het is gewoon nooit aanwezig.
Dingen zijn altijd te betalen, je hebt alleen nooit genoeg geld.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Dingen zijn nooit te duur, je kunt ze gewoon
Ik wil ookquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
Dit is het perfecte weer om te gaan Sims 3-en.
En dan zeggen ze "mannen blijven altijd jongens"quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
nou ik ga ook liever niet hoor en dat komt niet alleen door de kouquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
dikke jas aan. handschoenen. muts op je kop. merk je niks meer van de kou.
oeh dat wil ik ook! heb al jaren geen sims meer gespeeldquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in een Super Mario-spelleke
Gisteren was een perfecte dag om de hele dag Far Cry 3 te spelen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef Tegan het volgende:
Was je zomaar een hele dag thuis, was je ziekquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren was een perfecte dag om de hele dag Far Cry 3 te spelen.
Nee, het is winter. Dan kom ik niet buiten als het even kan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je zomaar een hele dag thuis, was je ziek
Winter.quote:Op maandag 3 december 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil in mijn bed liggen.
Heerlijk wegkwijnen
Wat een heldquote:Op maandag 3 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Rij-instructeur wil me niet langer lesgeven
Kut trollenquote:Op maandag 3 december 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Rij-instructeur wil me niet langer lesgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |