abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120072999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Ewelina het volgende:
Als een school niet wil meewerken met aanwezigheidsplicht etc. schiet je daar ook niet zoveel mee op.
Idd en later op de dag gaat het vaak wel beter. Dus dan kan ik 's ochtends blijven liggen en dan 's middags/'s avonds gewoon studeren. Dat jaar Bestuurskunde heb ik ook zowat alles thuis gedaan en dus ook op 1 vak na alles gehaald met hele mooie cijfers.
pi_120073057
Overigens had ik bij mijn studie ook nauwelijks aanwezigheidsplicht. Deed bijna alles ook thuis, op een tijdstip dat ik me wel redelijk voelde. En als je je echt kut voelt maakt het niet zoveel uit om thuis te zijn of op school, dan voelde ik me thuis iig een stuk fijner.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_120073287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Ewelina het volgende:
Overigens had ik bij mijn studie ook nauwelijks aanwezigheidsplicht. Deed bijna alles ook thuis, op een tijdstip dat ik me wel redelijk voelde. En als je je echt kut voelt maakt het niet zoveel uit om thuis te zijn of op school, dan voelde ik me thuis iig een stuk fijner.
Idd, thuis is ook een stuk rustiger, minder prikkels, minder sociale druk, minder kans om te falen...
pi_120075973
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Deels, je moet toch binnen een bepaalde tijd klaar zijn/examen doen!

en niet om negatief te doen maar voor iemand die veel moeite heeft met zelf structuur creeeren is een thuisstudie niet een goede optie, je hoeft niet naar school, dus kun je blijven liggen...

ik vind en heb ontdekt dat t onderschat wordt
Dat bedoelde ik dus ook, denk ik
Fake it till you make it...
pi_120076196
Goedendag.
Kerstspullen halen is ook leuk, ik heb nu 4 theelichtdingen (oeh mag niet hier :+ ) die zo leuk draaien en mooie kleuren hebben. Wordt ik blij van :)
En rinkelende hartjes van de hema :D

Ben op midweek naar sauerland geweest met mijn ouders, viel helemaal mee, heb het helemaal volgehouden. *O*
Twiddel
pi_120076261
Klinkt goed summer2bird!

Hier vieren we vanavond de verjaardag van mijn vriend (was gisteren jarig) Dus druk druk druk en ben echt gestressed en bang dat ik het niet ga trekken, en dat ik de hele avond mijn masker op moet hebben en vrolijk en blij moet zijn en de hele avond druk ben met de gasten verzorgen en zo zelf niet van de verjaardag kan genieten en morgen helemaal gesloopt ben en veel te veel ga eten en me daar weer schuldig over ga voelen en dan morgen weer ga compenseren en zo mezelf weer dieper mijn eetstoornis en depressie in breng -O-

Kon ik de feestdagen maar gewoon overslaan (vandaag verjaardag van vriend, Kerst, oud en nieuw en 3 januari ben ik zelf jarig) Laat mij maar gewoon slapen tot maart ofzo...
pi_120076411
Ik ga vanavond voor het eerst in jaren weer eens naar het theater. Hoewel, 2 weken geleden was ik er ook, maar dan backstage. Vanavond weer eens in een zaal. Gelukkig tickets achterin en vlakbij een deur. Ik hoop geen paniekgedachten te krijgen.
pi_120079254
@Summerbird
klinkt allemaal heel goed! Wat leuk dat je je er zo goed bij voelt.

@Sylvana
Tja, kerst en feeestdagen zijn zwaar voor iedereen denk ik. Mede door de druk van gezelligheid en vriendelijkheid enz.
Kan je niet met vriend afspreken dat je tijdens de verjaardag gewoon soms even 5 a 10 minuten naar de kamer gaat als het je iets teveel wordt. Even paar minuten liggen en goed ademhalen..

@Averaje joe
Veel plezier vanavond.
pi_120079383
oeps...iets te snel op versturen gedrukt.

Hier gaat het dubbel..aan de ene kant wel redelijk, maar tegelijkertijd ook niet.
Gisterenavond hele slecht nacht gehad, midden in de nacht rond 1 uur een paniekaanval, omdat ik zeker wist dat er iemand voorbij liep te schreeuwen, van laat me met rust, blijf van me af, anders moet ik de politie bellen.

EN doordat ik half slaperig was...kreeg ik echt een extreme reactie en had echt veel moeite om tot rust te komen. Wat uiteindelijk wel is gelukt :) Zonder externe hulp...maar dan nog voelt het niet fijn. ;)
pi_120080435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef cafpow het volgende:

@Sylvana
Tja, kerst en feeestdagen zijn zwaar voor iedereen denk ik. Mede door de druk van gezelligheid en vriendelijkheid enz.
Kan je niet met vriend afspreken dat je tijdens de verjaardag gewoon soms even 5 a 10 minuten naar de kamer gaat als het je iets teveel wordt. Even paar minuten liggen en goed ademhalen..

Ja, dat kan wel ja, blijf soms ook gewoon wat langer op de wc :')
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:35:08 #186
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_120082673
In plaats van dat ik paniekaanvallen overdag heb, krijg ik ze 's nachts en schop ik blijkbaar in mn slaap. Het lijkt wel alsof ik overdag me wel rustig hou, maar dat het 's nachts eruit komt. Komt dit iemand bekend voor?
pi_120085449
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik vind dat veel lastiger dan anoniem op internet dat te doen.
Ik niet, misschien omdat anderen het op internet kunnen lezen.
pi_120087299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel ja, blijf soms ook gewoon wat langer op de wc :')
Ik doe vaak hetzelfde. Thuis heb ik bijvoorbeeld altijd mobiel of zoiets in mijn zak zitten. en dan zit ik iets langer op wc of andere plek, en lees dan rustig nieuws enz. of luister dan even muziek..om tot rust te komen, volkomen normaal ;)
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:09:54 #189
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_120091511
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik niet, misschien omdat anderen het op internet kunnen lezen.
Daarom ben je ook anoniem :*
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_120100816
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Daarom ben je ook anoniem :*
Nou en? Dat maakt voor mij niet altijd zo veel verschil, eerlijk gezegd. Er zijn gewoon dingen die niemand aangaan, ook al ben ik anoniem.
  zondag 9 december 2012 @ 10:54:31 #191
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_120101110
Ok.

Ik heb de komende week mijn 2e afspraak bij de opname-afdeling. Ook al bekijk ik het allemaal nog steeds erg cynisch, ik ga het in ieder geval een kans geven. Mijn psychologe heeft ook gebeld en daar ga ik ook weer naar toe. Die stemmingswisselingen blijven echt zo irritant, dat ik moeilijk om mijn gevoelens kan vertrouwen. De éne keer heb ik totaal geen hoop en de andere keer denk ik dat het misschien toch kan lukken. Maarja, de goede momenten zijn het moeilijkst omdat ik toch weet dat die maar tijdelijk zijn.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_120140961

[ Bericht 100% gewijzigd door Little_Dolls op 10-12-2012 11:53:52 ]
pi_120148188
Vandaag voor het eerst sinds ziekmelding (begin oktober) een ochtend op mn werk, veel leuke en fijne reacties van collega's ^O^
Rest van de week paar uurtjes thuiswerken, volgende week weer. :)

Heb wel weer hoofdpijn nu, dus even ontspannen vanmiddag.
Gelukkig heeft mn vriend een half dagje vrij genomen O+
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_120149393
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef new_moon het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds ziekmelding (begin oktober) een ochtend op mn werk, veel leuke en fijne reacties van collega's ^O^
Rest van de week paar uurtjes thuiswerken, volgende week weer. :)

Heb wel weer hoofdpijn nu, dus even ontspannen vanmiddag.
Gelukkig heeft mn vriend een half dagje vrij genomen O+
^O^

Jammer van die hoofdpijn...
pi_120150944
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

^O^

Jammer van die hoofdpijn...
ja maar daar ben ik ondertussen al aan gewend... ;( gaat wel weer over
pi_120150993
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef new_moon het volgende:

[..]

ja maar daar ben ik ondertussen al aan gewend... ;( gaat wel weer over
Herkenbaar wel. ;(
pi_120151011
ja stom he...
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:27:27 #198
285174 Evienne
never odd or even
pi_120183668
Ben ik eindelijk zover dat ik aan medicatie wil beginnen, me goed ingelezen en een bewuste keuze gemaakt, lieve huisarts is enorm coöperatief. Na de eerste twee weken vreselijk down en huilerig te zijn geweest, nog erger dan gewoonlijk ja, lijkt het toch te werken...! Krijg ik afschuwelijk lelijke, jeukende huiduitslag en ademhalingsproblemen. Allergisch. -O-

M'n hele gezicht ligt open, ik zie er al een week uit als een methjunk. Zelfs in m'n slaap pulk ik aan de jeukende wondjes. Iemand een idee wat ik moet doen om littekens zoveel mogelijk te voorkomen? Scrubben kan niet eens. ;(

Nu ga ik toch eens Sint Janskruid proberen. Aangezien ik vegetariër ben, ga ik ook mijn omega-vetzuren weer op peil helpen met hennepzaadolie.

Verder gaat het echt kut op school en ben ik met de dag pessimistischer over het verloop daarvan. Vandaag voel ik me echter, voor het eerst in weken, een beetje stabiel. Dus mijn huiswerk gaat wel lukken misschien. School stelt zich trouwens erg soepel op, ik mag 2 jaar over mijn P doen, 30 studiepunten per jaar, en hoef inderdaad niet aan de 80% aanwezigheid te voldoen. Derhalve ga ik het voorlopig nog steeds niet opgeven, maar al te lang doorworstelen zoals nu zie ik ook niet zitten. Hoop op vooruitgang.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_120187237
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Evienne het volgende:
Ben ik eindelijk zover dat ik aan medicatie wil beginnen, me goed ingelezen en een bewuste keuze gemaakt, lieve huisarts is enorm coöperatief. Na de eerste twee weken vreselijk down en huilerig te zijn geweest, nog erger dan gewoonlijk ja, lijkt het toch te werken...! Krijg ik afschuwelijk lelijke, jeukende huiduitslag en ademhalingsproblemen. Allergisch. -O-

M'n hele gezicht ligt open, ik zie er al een week uit als een methjunk. Zelfs in m'n slaap pulk ik aan de jeukende wondjes. Iemand een idee wat ik moet doen om littekens zoveel mogelijk te voorkomen? Scrubben kan niet eens. ;(

Nu ga ik toch eens Sint Janskruid proberen. Aangezien ik vegetariër ben, ga ik ook mijn omega-vetzuren weer op peil helpen met hennepzaadolie.

Verder gaat het echt kut op school en ben ik met de dag pessimistischer over het verloop daarvan. Vandaag voel ik me echter, voor het eerst in weken, een beetje stabiel. Dus mijn huiswerk gaat wel lukken misschien. School stelt zich trouwens erg soepel op, ik mag 2 jaar over mijn P doen, 30 studiepunten per jaar, en hoef inderdaad niet aan de 80% aanwezigheid te voldoen. Derhalve ga ik het voorlopig nog steeds niet opgeven, maar al te lang doorworstelen zoals nu zie ik ook niet zitten. Hoop op vooruitgang.
:{ Vervelend zeg...

Eén van de belangrijkste redenen dat ik het niet zo heb voor AD is jegens de bijwerkingen. Ook door het feit dat het mij echt niet blijer maakt...

Ga vooral zo snel mogelijk terug naar de dokter, zou ik zeggen! Deze rommel kun je toch niet voort blijven slikken?
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:21:20 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120187543
het is sowieso niet echt goed om door te gaan met een medicijn waar je allergisch voor bent (en het melden bij apotheek en dokter)... er zijn natuurlijk wel wat alternatieven al zou ik St Janskruid er niet echt onder scharen, als je het gebruikt wel goed op je symptomen blijven letten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')