Idd en later op de dag gaat het vaak wel beter. Dus dan kan ik 's ochtends blijven liggen en dan 's middags/'s avonds gewoon studeren. Dat jaar Bestuurskunde heb ik ook zowat alles thuis gedaan en dus ook op 1 vak na alles gehaald met hele mooie cijfers.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Ewelina het volgende:
Als een school niet wil meewerken met aanwezigheidsplicht etc. schiet je daar ook niet zoveel mee op.
Idd, thuis is ook een stuk rustiger, minder prikkels, minder sociale druk, minder kans om te falen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Ewelina het volgende:
Overigens had ik bij mijn studie ook nauwelijks aanwezigheidsplicht. Deed bijna alles ook thuis, op een tijdstip dat ik me wel redelijk voelde. En als je je echt kut voelt maakt het niet zoveel uit om thuis te zijn of op school, dan voelde ik me thuis iig een stuk fijner.
Dat bedoelde ik dus ook, denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Deels, je moet toch binnen een bepaalde tijd klaar zijn/examen doen!
en niet om negatief te doen maar voor iemand die veel moeite heeft met zelf structuur creeeren is een thuisstudie niet een goede optie, je hoeft niet naar school, dus kun je blijven liggen...
ik vind en heb ontdekt dat t onderschat wordt
Ja, dat kan wel ja, blijf soms ook gewoon wat langer op de wcquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef cafpow het volgende:
@Sylvana
Tja, kerst en feeestdagen zijn zwaar voor iedereen denk ik. Mede door de druk van gezelligheid en vriendelijkheid enz.
Kan je niet met vriend afspreken dat je tijdens de verjaardag gewoon soms even 5 a 10 minuten naar de kamer gaat als het je iets teveel wordt. Even paar minuten liggen en goed ademhalen..
Ik niet, misschien omdat anderen het op internet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik vind dat veel lastiger dan anoniem op internet dat te doen.
Ik doe vaak hetzelfde. Thuis heb ik bijvoorbeeld altijd mobiel of zoiets in mijn zak zitten. en dan zit ik iets langer op wc of andere plek, en lees dan rustig nieuws enz. of luister dan even muziek..om tot rust te komen, volkomen normaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel ja, blijf soms ook gewoon wat langer op de wc
Daarom ben je ook anoniemquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik niet, misschien omdat anderen het op internet kunnen lezen.
Nou en? Dat maakt voor mij niet altijd zo veel verschil, eerlijk gezegd. Er zijn gewoon dingen die niemand aangaan, ook al ben ik anoniem.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef new_moon het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds ziekmelding (begin oktober) een ochtend op mn werk, veel leuke en fijne reacties van collega's![]()
Rest van de week paar uurtjes thuiswerken, volgende week weer.
Heb wel weer hoofdpijn nu, dus even ontspannen vanmiddag.
Gelukkig heeft mn vriend een half dagje vrij genomen![]()
ja maar daar ben ik ondertussen al aan gewend...quote:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef new_moon het volgende:
[..]
ja maar daar ben ik ondertussen al aan gewend...gaat wel weer over
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Evienne het volgende:
Ben ik eindelijk zover dat ik aan medicatie wil beginnen, me goed ingelezen en een bewuste keuze gemaakt, lieve huisarts is enorm coöperatief. Na de eerste twee weken vreselijk down en huilerig te zijn geweest, nog erger dan gewoonlijk ja, lijkt het toch te werken...! Krijg ik afschuwelijk lelijke, jeukende huiduitslag en ademhalingsproblemen. Allergisch.![]()
M'n hele gezicht ligt open, ik zie er al een week uit als een methjunk. Zelfs in m'n slaap pulk ik aan de jeukende wondjes. Iemand een idee wat ik moet doen om littekens zoveel mogelijk te voorkomen? Scrubben kan niet eens.
Nu ga ik toch eens Sint Janskruid proberen. Aangezien ik vegetariër ben, ga ik ook mijn omega-vetzuren weer op peil helpen met hennepzaadolie.
Verder gaat het echt kut op school en ben ik met de dag pessimistischer over het verloop daarvan. Vandaag voel ik me echter, voor het eerst in weken, een beetje stabiel. Dus mijn huiswerk gaat wel lukken misschien. School stelt zich trouwens erg soepel op, ik mag 2 jaar over mijn P doen, 30 studiepunten per jaar, en hoef inderdaad niet aan de 80% aanwezigheid te voldoen. Derhalve ga ik het voorlopig nog steeds niet opgeven, maar al te lang doorworstelen zoals nu zie ik ook niet zitten. Hoop op vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |