Veel plezierquote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef jna het volgende:
Dit weekend allemaal match of the day kijken. Ik zit bij Arsenal en ik ga zwaaien
Van Persie is weg hoor!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef jna het volgende:
Dit weekend allemaal match of the day kijken. Ik zit bij Arsenal en ik ga zwaaien
Dan ben ik in Londen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef jna het volgende:
Je luctort heel Nederland en gaat met Jan naar Londen?quote:
Blijkbaar wel. Ik wist alleen niet dat Jan ook mee ging.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je luctort heel Nederland en gaat met Jan naar Londen?
Blijkbaar...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef Bravebart het volgende:
Zit bij dezelfde stichting blijkbaar!?
Gewoon weer in mijn eigen bedje.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef jna het volgende:
Oh jammer, ik ga met het vliegtuig. Waar slaap je?
Ohja natuurlijk, Luc gaat gewoon lelijke Britse chicks luctorren de hele nacht.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Slapen? Er is gewoon nachtleven in Londen hoor!
Hoe lang doet die bus erover dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon weer in mijn eigen bedje.
Terecht!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, Luc gaat gewoon lelijke Britse chicks luctorren de hele nacht.
Preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Bravebart het volgende:
Luctor snapt het tenminste, die doet ff een 48-er en slaapt maandag gewoon weer thuis!
Geen idee precies. Uur of 4 weer thuis.quote:
Ja, maar toch niet, want dat kan mijn pc niet aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef Lithia het volgende:
Nachtleven kan je wel doen via sims 3.
Sowieso ff naar Fabric gast, aardige line-up en afters komen dan ook welquote:
quote:
Gelukkig met mijn auto geen last van.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef The_Dean het volgende:
Mijn auto, vanochtend
En zonet de weg op sommige plaatsen
Ik ook, auto na laten kijken, probleem met de turbo of LMM, ik denk [en hoop] dat laatste.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig met mijn auto geen last van.En ik moet straks nog weg, dus hoef ik geen gladdigheid hoor.
NEEEEEEEEEEEEE gaaf!!quote:
Ik liep daar een paar weken geleden, toen ik opeens dacht: dit plein ken ik ergens vanquote:
Nee mensen uitlachen die op hun bek gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik liep daar een paar weken geleden, toen ik opeens dacht: dit plein ken ik ergens van
Ga je "FOK!" in de sneeuw pissen?
Ah jaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee mensen uitlachen die op hun bek gaan
Kijk Sport1 wel, misschien meer kansquote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef jna het volgende:
Eh, niet door mij hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 06:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed bezig geweest, idz. En 8 uur is toch geaccepteerd.
JAAAquote:Het is wit buiten.
Jochie tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:05 schreef Isdatzo het volgende:
De schade:
- 1 torxbitje (opgeofferd om een brakke bout eruit te krijgen)
- 1 lang inbusbitje (gebruikt om die verdomde blokbevestigingsbout eruit te tikken)
- griptang beetje ontzet
- waterpomptang beetje ontzet
- pvc-buis die ik als verlengstuk gebruikte gebroken![]()
- mijn vingers (100 wondjes, dikke duim.. duimen vinden het niet leuk om tussen een motorblok en het frame te komen blijkbaar)
- boze buren (wat, als jullie om 8u 's ochtends gaan klussen als ik net een uur in bed lig, kan ik toch ook om middernacht een motor demonteren als jullie net een uur in bed liggen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |