Nee, echt.. Nu al?quote:
gefeliciteerdquote:
roy was hier heel blij met ijs toen hij aften had.quote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Leandra, gefeliciteerd!
Euhm, mag ik zomaar even binnen komen vallen met een vraag? Zijn er hier mensen met ervaring met hand- mond- en voetziekte? Twee uurtjes geleden heb ik met de huisarts geconstateerd dat Stef dit heeft, nadat ik het al een paar dagen vermoedde. Hebben jullie nog tips voor de pijn in zijn mond? En hoe ging jullie eventuele kdv/psz hiermee om?
quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Zo.. plas 2 op de wc is een feit
Geweldig dat trotse koppie
Zo ging het hier idem (incl stoom afblazenquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze is zo lief voor Luuk, ze geeft hem kusjes, wil hem aaien, wil regelmatig bij baby Juuk kijken (de L is nog steeds lastig) en als we een luier verschonen wil ze helpen. Ze pakt dan doekjes en gaat ook zijn billetjes schoonmaken. Ze doet het heel goed. Soms even stoom afblazen door te los te gaan, maar dat hoort erbij.
Goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Zo.. plas 2 op de wc is een feit
Geweldig dat trotse koppie
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:43 schreef Pvoesss het volgende:
Fijn KJ. Grote zussen en kleine broertjes is echt een geweldige combo
Zo als ik het van jou las, had ik het in mijn gedachten. Als het zo toch eens zou kunnen gaan. En nu gaat het gewoon zo goed...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zo ging het hier idem (incl stoom afblazen) maar het is echt zo gaaf nu ook met de interactie!! Hier totaal geen jaloezie, het zijn echt 2 handen op 1 buik! Mini begint inmiddels te schateren als ze haar grote zus alleen al hoort, en de muppet geeft de hele dag kusjes, speelgoedjes.. En het eerste wat ze 's morgen roept is: Pera toe! (Hier is de V nog lastig zo eten we ook geregeld Pis
L is ook nog moeilijk, zelf heet ze Jeja :p )
Gaat zoveel beter dan ik ooit had durven dromen!!!
hier had ik nog geen reactie op gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed!!
Hier al 4 dagen achtereen op het potje gepoept, regelmatig een plas en ook op de wc. En nu wil ze al een paar dagen niet. Maar het begin is er!
Na 10 min boven een peuter horen roepen: MAAAMA! Ikke noeg geslapen kannie slapen! MAAAMAAA.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Lamb29 het volgende:
Vraagje.. wat waren bij jullie peuters de eerste tekenen van het middagslaapje gaan overslaan?
Sorry Keshet, maar echtquote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd met je mooie grote BJ! Hoe vindt ze het om jarig te zijn?![]()
Gisteren was ik even in de keuken, E. was boven in de woonkamer. Ineens hoor ik vanaf de overloop "Mama! ikke gaat ****"
Dat laatste verstond ik niet helemaal dus ik liep naar de trap naar boven toe om te vragen wat ze zei. Onderweg daar naar toe hoor ik ineens het traphekje opengaan. Dat was voor het eerst, dat kon ze nog helemaal niet!![]()
Meteen daarachteraan hoor ik "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" Ik zag iets naar beneden komen zeilen met een noodgang en ving dat half op.
Was ze in een lege wasmand de trap af aan het glijden!!!![]()
![]()
Net zoals je in films enzo ziet. Pfff, ik ben me echt rotgeschrokken. Het ging gelukkig goed maar dat soort dingen kunnen ook flink misgaan denk ik.
Nou ja, +10 voor inventiviteit dan maar he.
Roy was onder de indruk van de sint,baard aaien,knuffelen,hand vastpakken.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:41 schreef pessie het volgende:
Bar wat vond roy van de sint?
Hier vanochtend een peuter die verbaast tussen de gordijnen door gluurde en riep "oohhoooo, isse buiten!" Hij vond de "seeuw" wel mooi volgens mij. Straks maar even zn nieuwe skipak inwijden en op zoek naar de slee zodat hij van de heuvel kan glijden.
Zolang je het er niet met geweld instampt, kan het geen kwaad, toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Troel het volgende:
Ik zou soms de juf willen vragen om al dat soort dingen niet aan te beiden. Laatst kwam Ruben lettergrepenklappend thuis en dat is dus wat Jochem nu de hele dag doet (en niet geheel onverdienstelijk, want ik kan hem zelden op een fout betrappen), maar een kereltje van drie moet dat gewoon nog niet doen
ik zie er ook niet echt iets verkeerds in hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zolang je het er niet met geweld instampt, kan het geen kwaad, toch?
Ik zie er vooral valse bescheidenheid in.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef trui het volgende:
[..]
ik zie er ook niet echt iets verkeerds in hoor.
BJ gefeliciteerd nog!
Keshet, een ware stuntvrouw die E!
Ik vind het zo jammer dat je als tweede al zoveel meekrijgt van de oudste. Zo keek Ruben pas veel later televisie en kon hij echt dingen zelf ontdekken, Jochem krijgt dat gewoon allemaal mee. Vind dat soms best moeilijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zolang je het er niet met geweld instampt, kan het geen kwaad, toch?
nee,wisten alleen dat ze naar een oplossing zochten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef trui het volgende:
bar ik kan me voorstellen dat dat even schrikken is. hadden ze het jullie vooraf uitgelegd?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom nog even dag zwaaien!Tyler is vandaag 4 geworden!
Het is meer omdat ze zich dan bedenkt dat ze ze toch liever van tafel wil om te spelen. De eerste keer of tien stond ik dr net zo in als jij, Miss, maar nu lijkt het echt een gewoonte te worden.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik dwing zeker niet om op te eten. Kennelijk had ze dan toch niet genoeg honger voor die laatste boterham of rijstwafel. Ik heb liever dat ze dan leert te stoppen, dan door gaat proppen omdat het op moet. Bord leegeten is hier sowieso geen issue, want daar doen we niet aan. Je eet zoveel als waar je trek in had/tot je honger voldoende gestild is, en dan stop je.
Met je tweede alinea geef je toch al aan dat ze een verschillende behoefte heeft? Dus wellicht is het dan ook lastiger om zeker te weten dat je die tweede of derde of vierde niet meer hoeft?quote:Op maandag 17 december 2012 10:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het is meer omdat ze zich dan bedenkt dat ze ze toch liever van tafel wil om te spelen. De eerste keer of tien stond ik dr net zo in als jij, Miss, maar nu lijkt het echt een gewoonte te worden.
En 10 minuutjes wachten is lastig, Be. Ze eet nl elke dag andere hoeveelheden. De ene dag is het de tweede boterham of cracker die ze niet meer hoeft en de andere dag de vierde. De ik heb niet zo'n zin om tien minuten tussen elke boterham of cracker tien minuten te wachten.
Zo doen wij dat hier ook.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik dwing zeker niet om op te eten. Kennelijk had ze dan toch niet genoeg honger voor die laatste boterham of rijstwafel. Ik heb liever dat ze dan leert te stoppen, dan door gaat proppen omdat het op moet. Bord leegeten is hier sowieso geen issue, want daar doen we niet aan. Je eet zoveel als waar je trek in had/tot je honger voldoende gestild is, en dan stop je.
Júist omdat het élke maaltijd gebeurt, denk ik dat het meer uitproberen is dan dat het met (geen) honger (meer) te maken heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met je tweede alinea geef je toch al aan dat ze een verschillende behoefte heeft? Dus wellicht is het dan ook lastiger om zeker te weten dat je die tweede of derde of vierde niet meer hoeft?
Inderdaad dat tweede, doe ik ook nog wel eens. In het geval van de cracker met kaas, tomaat enkomkommer zou je ook nog wat komkommer of tomaat los aan kunnen bieden, Spring?quote:Op maandag 17 december 2012 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af of het 'uitproberen' is, Spring. Ik zie grilligheid veel meer als iets van deze leeftijd. Als een baby tussen 6-12 maanden oud nog niet netjes kan eten en de helft op de grond belandt dan ben je al gauw geneigd dat te accepteren. Want ach, het kind kan of weet nog niet beter. Bij een peuter is dat natuurlijk ook nog steeds zo. Peuters kunnen, weten en begrijpen meer, maar ze zijn ook nog klein, en bovendien vrij impulsief.
Ik denk dat je een nieuw evenwicht moet vinden tussen de beperkingen die bij deze leeftijd horen accepteren en haar manieren leren om met haar impulsen om te gaan. Ik vind het niet zo gek dat je wat bij wil sturen. Met Ivan kan ik vrij goed afspraken maken. Hoe zit dat met Lente? Als ik denk dat Ivan niet nog een boterham op gaat eten dan doe ik dus wat BE al zei of ik probeer een ander compromis te vinden en leg uit dat ik denk dat nog een boterham te veel is voor zijn buik en ik dat zonde vind. Dat begrijpt hij vaak wel. En dan vraagt hij bijvoorbeeld iets kleiners wil, zoals een mandarijntje. Of we eten samen een mandarijn.
Dan leg ik hem in een plastic zakje even in de koelkast. Of in stukjes gesneden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wat hier trouwens regelmatig gebeurt is dat Lena een appel vraagt, die niet helemaal opeet, en dan een half uur later weer een appel vraagt. Dat weiger ik dan. Maar dan mag ze wel een boterham of iets anders. En dat wil ze dan steevast niet. Nou ja, dan zal ze wel niet echt honger hebben.Maar ik probeer wel voorzichtig te zijn met al te veel te weigeren. Ik zoek dus liever een compromis. Daar blijven de kindjes veel vrolijker van, heb ik het idee.
Het is dus niet grillig.quote:Op maandag 17 december 2012 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af of het 'uitproberen' is, Spring. Ik zie grilligheid veel meer als iets van deze leeftijd. Als een baby tussen 6-12 maanden oud nog niet netjes kan eten en de helft op de grond belandt dan ben je al gauw geneigd dat te accepteren. Want ach, het kind kan of weet nog niet beter. Bij een peuter is dat natuurlijk ook nog steeds zo. Peuters kunnen, weten en begrijpen meer, maar ze zijn ook nog klein, en bovendien vrij impulsief.Ik denk dat je een nieuw evenwicht moet vinden tussen de beperkingen die bij deze leeftijd horen accepteren en haar manieren leren om met haar impulsen om te gaan. Ik vind het niet zo gek dat je wat bij wil sturen. Met Ivan kan ik vrij goed afspraken maken. Hoe zit dat met Lente? Als ik denk dat Ivan niet nog een boterham op gaat eten dan doe ik dus wat BE al zei of ik probeer een ander compromis te vinden en leg uit dat ik denk dat nog een boterham te veel is voor zijn buik en ik dat zonde vind. Dat begrijpt hij vaak wel. En dan vraagt hij bijvoorbeeld iets kleiners, zoals een mandarijntje. Of we eten samen een mandarijn.
roy krijgt hier 3keer per dag vanillevla in combi met zijn medicijn.daarom geen toetje meer na zijn eten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
Lily das herkenbaar!
O. kan echt schranzen.. Dus hier ook regematig dat ik zeg dat het wel genoeg is geweest..
Als we het toch over eten hebben haak ik even aan..
Welke toetjes krijgen jullie peuters?
Ik koop de Tjakka toetjes bij Vomar, dat zijn kant en klare yoghurt/kwark toetjes zonder toegevoegde suiker maar met fruit. Ze eet een zo'n dingetje als toetje, eigenlijk iedere dag.quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
Lily das herkenbaar!
O. kan echt schranzen.. Dus hier ook regematig dat ik zeg dat het wel genoeg is geweest..
Van cars-yoghurtjes, tot vanillevla met yoghurt, tot knijptoetjes van de lidl en alles daar tussenin en daarbuiten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
Lily das herkenbaar!
Deze week zijn het paula toetjes...quote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van cars-yoghurtjes, tot vanillevla met yoghurt, tot knijptoetjes van de lidl en alles daar tussenin en daarbuiten.
Het is Oscars boodschappen-ritueel om meteen bij binnenkomst bij de Jumbo al te vragen 'Mama? Mag ik een toetje pakken?' waarop hij dan met zijn kleine winkelwagentje naar de zuivelschappen scheurt en apetrots terug komt met wat hij die week gekozen heeft.
Favoriet zijn de cars-toetjes en die bakjes met smartie-tjes erop.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Deze week zijn het paula toetjes...
Ja die worden hier ook wel gekozen, of de princessentoetjes, of die dingen met smarties erbij of gewoon danoontjes... Echt het is van alles..quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sasha kwam met kabouter-plop toetjes aanzetten, dat is ook iets tweekleurigs.![]()
En ik voel me meteen superontaard als ik al die verantwoorde, suiker-loze dingen hier langs zie komen.![]()
Je hoeft toch niet elke dag? Of afwisselen met gewone yoghurt of weet ik veel..quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef Lamb29 het volgende:
Brighteyes.. das hier dus vooral in verband met gevalletje vreetpeuter...
Denk dat het hek van de dam is wanneer ik dat soort toetjes introduceer
Wij eten ook wel eens gewoon nog een stuk fruit na het eten...quote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef Lamb29 het volgende:
Idd Tico.. vandaar dat ik ook dus even benieuwd was wat er allemaal gegeven wordt...
Ja ok, dan kan ik het me idd voorstellen. En ja, als ze heel blij is hiermee, waarom niet dan idd.quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef Lamb29 het volgende:
Brighteyes.. das hier dus vooral in verband met gevalletje vreetpeuter...
Denk dat het hek van de dam is wanneer ik dat soort toetjes introduceer
Zolang ze nog helemaal hysterisch blij wordt van moes of magere kwark vind ik t prima
Ik eet ook eig. nooit een toetje. Soms halverwege de avond een schaaltje yoghurt als tussendoortje, maar verder eigenlijk nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Als we geen kinderen hebben, dan eten we eigenlijk nooit een toetje... Als we het dus hebben dan is het eigenlijk alleen voor de meiden...
Oh ja dat, als ik om 8 uur toch nog trek heb, dan maak ik wat yoghurt ofzo...quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan ik het me idd voorstellen. En ja, als ze heel blij is hiermee, waarom niet dan idd.
Ik moet wel zeggen dat ze hier altijd goed eten van die toetjes en dat ze er van mij dus ook wel eens twee mogen als ze erom vragen. Oscar vraagt dan nog wel eens om eentje, maar de grens ligt bij twee en dat accepteert hij ook prima dan.
[..]
Ik eet ook eig. nooit een toetje. Soms halverwege de avond een schaaltje yoghurt als tussendoortje, maar verder eigenlijk nooit.
dat is niet nodig hoor, ik geef het uit noodzaak dus niet om andere redenenquote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
En ik voel me meteen superontaard als ik al die verantwoorde, suiker-loze dingen hier langs zie komen.![]()
Met grillig bedoel ik: het ene moment wil ze het wel en het andere moment niet. En dat is heel herkenbaar.quote:
Waarom geef je dan een toetje? Omdat je lief het ook eet? Wij eten er hier geen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zelf ook niet... heel af en toe wat vruchtenyoghurt ofzo..
En O. krijgt ook idd wel eens alleen fruit... meestal dan druifjes
(gezien ze meestal op de dag al 2/3 stuks op heeft bewaar ik de druifjes als toetje)
Heb je het idee dat dat in fases gaat, of is het altijd zo? En geeft ze ook wel eens wél duidelijk aan dat ze verzadigd is?quote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef lily het volgende:
Leah heeft juist altijd honger.
Ze eet veel, en wil ook altijd meer. Ze zeurt altijd om eten, ook tussen de maaltijden door.
Heb je er wel eens met een huisarts over gesproken? Ik wil je niks aanpraten, hoor, maar misschien is het wel fijn om een professionele mening in te winnen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef lily het volgende:
Ze is altijd zo en lijkt nooit verzadigd.
Ja, weet je, het hoeft gewoon niks zorgwekkends te zijn. Je hebt kinderen die nooit honger lijken te hebben en waar verder niks mis mee is. Kinderen zijn er in verschillende soorten en maten, dat weet jij als geen ander. Maar er zijn ook kinderen die weinig of juist veel eten als een symptoom van iets anders.quote:
En die van mij eten vrij normaal maar zijn toch aan de zware kant. Er is ook gewoon veel differentiatie...quote:Op maandag 17 december 2012 17:16 schreef lily het volgende:
Ja, ik heb jarenlang gedokterd met jongste zoon omdat hij (bijna) helemaal niets eet. Is nooit wat uitgekomen verder.
Hij wordt ondertussen bijna 8 en eet nog steeds bijna niks![]()
Ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
En die van mij eten vrij normaal maar zijn toch aan de zware kant. Er is ook gewoon veel differentiatie...
Oh, ik zag trouwens een foto van je dochter in het fototopic voorbij komen. Wat is ze prachtig.
De Tjakka nep Danoontjes (de normale ''kleine'' ) en dan eentjequote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Lamb29 het volgende:
Een erin geslopen 'gewoonte'quote:Op maandag 17 december 2012 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een toetje? Omdat je lief het ook eet? Wij eten er hier geen.
Oh, en mandarijnen zijn juist in het seizoen! Ik moet hier wel uitkijken met mandarijnen. Als ze er meer dan één per dag eten dan krijgen ze zure poep en gaan de billen kapot.
volgens mij is dat een groene kaart. Tenminste, voor mij wel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bewijs van inenting tegen mazelen (BMR-prik)
Vraagje: mijn dochter is allang geen peuter meer, en ze wil een paar maanden naar Amerika. Komt ze
vragen om het bewijs dat ze tegen mazelen is ingeënt. Ik weet het meer dan 20 jaar later niet meer: kreeg je daar een bewijs van???? Een oproep, dat wel, maar die heb ik niet bewaard. Ik heb gezegd dat de huisarts het misschien weet, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.
Als ik een bewijs kreeg, zal ik het wel bewaard hebben, en moet ik eens goed gaan zoeken... Maar
???? is er zo'n bewijs ????
Het is ook heel fijn als je kind goed eet en graag dingen proeft! Als ik jou was zou ik lekker yoghurt en/of fruit blijven geven. En misschien kun je eens wat fruit kopen dat je normaliter niet koopt, bijvoorbeeld een hele ananas of meloen. Ik vind het altijd gezellig om zoiets samen op te peuzelen. In je eentje eet je niet gauw verse ananas of meloen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Een erin geslopen 'gewoonte'
Eerst deden we het soms.. maar in die paar zeldzame eet-weiger-weken zijn we ze juist wel gaan geven zodat ze wel iets op had... En gezien ze zo lekker kan eten nu vind ik het ook wel prima om iets na te doen.. Idd soms is het maar een handje druiven (of idd enkele partjes mandarijn/appel/banaan)
quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R is trouwens drie geworden en dat hebben we dit weekend gevierd.
hij heeft elvenoortjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wat een leukerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja, sorrie. zo noem ik datquote:
elvenoortjes zijn oortjes met zo'n snoezig puntje eraanquote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk omdat ze zo tussen zijn haartjes doorkomen? Ik zie het hier ook, maar eigenlijk komt dat door de kroon. Normaal zie je zijn oortjes niet.![]()
Ik denk dat ik dat hier ook maar ga doen. De gastouder doet het ook zo, mijn oudste eet op zich redelijk qua brood, maar de korstjes worden steeds groter zeg maar en het opgegeten deel steeds kleiner.quote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef pessie het volgende:
Ik snij boterhammen standaard doormidden en nathan krijgt dus per helft beleg. We beginnen met 2 halven en als die op zijn krijgt hij een derde halve en evt een vierde halve. Eerst deed ik de boterhammen in kwarten. Zo goi je dus max een halve boterham weg per maaltijd.
Nathan eet vla als toetje, de vanille schijnt voor beter slapen te zorgen. Heel soms hebben we een lekker toetje en dat mag hij ook. Als nathan avondeten weigert bieden we extra fruit aan.
Smekend ja, gisteren in bed hier. En dan is het even slikken maar moed houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vond het ook vreselijk hoor... voelde me de slechste moeder ooit. Minke lag echt smekend aan mijn voeten, compleet in tranen of ik alsjeblieft sinterklaas wilde bellen of ie niet wilde komen om de speentjes te halen. Ik had echt een kut-avond. Maar nu een paar weken later ben ik zo blij dat we hebben doorgepakt! Ik vrees alleen het moment dat de spenen die ik niet kon vinden alsnog boven water komen
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Hier ook alleen in bed, daar komt bij dat als hij hemuit bed haalt en dat ding ergens ligt hij gewoon pech heeft. We hebben 1 speen, voor als hij gaat slapen. Wanneer ik zelf ga slapen trek ik de speen uit zn mond. En praten met speen doen we al helemaal niet, met een familie vol stotteraars en andere spraakproblemen gaan we niet iets extra prikkelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn neefje van ruim 3,5 loopt hele dag met dat ding in. Zelfs met eten nog. Verschrikkelijk vind ik. Maar ja...
Dat is natuurlijk niet raar he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja ik snap het ook niet. Bij mijn ouders mag ie de speen alleen met slapen en hoor je hem er ook niet over. Maar thuis... Je kan hem niet eens verstaan als ie wat zegt. Zonder speen ook niet trouwens. Logopedie wilde hem nog niet helpen zolang ie de speen heeft.
nee vind ik niet. Mijn schoonzus blijkbaar wel want ze neemt hem ook niet af. Ventje moet straks met gigantische spraakachterstand naar school. Zij denkt dat school dat wel bij trekt.quote:
School verwijst door naar logopedie. En verder is het onwijs sneu dat de andere kindjes niet kunnen verstaan wat er gezegd wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
nee vind ik niet. Mijn schoonzus blijkbaar wel want ze neemt hem ook niet af. Ventje moet straks met gigantische spraakachterstand naar school. Zij denkt dat school dat wel bij trekt.
Ja en.de school waar ie straks heen gaat staat in contract met de logo die niet wel helpen. Dus zijn ze mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
School verwijst door naar logopedie. En verder is het onwijs sneu dat de andere kindjes niet kunnen verstaan wat er gezegd wordt.
heb het idee dat ze wat.minder ver naar voren.staan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door _NIKKI_ op 18-12-2012 21:15:47 ]
Dat is idd heel belangrijk, toen mijn oudste van 4 meter hoog uit een boom gevallen was dacht hij dat de huisarts z'n arm in t gips gedaan had, geen flauw idee meer dat hij in het ziekenhuis was geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Meimel gefeliciteerd met je driejarge!
Lamb, dat suffe is inderdaad het ergste. Niet weten wat je kunt/moet doen mocht ze toch echt wegvallen. Ik was enorm opgelucht toen ze weer helderder werd. Ze weet overigens precies wat er gebeurd is, wie haar troostte, wie mee ging naar de dokter etc. Dat vond ik fijn om te horen van haar. Ondanks haar sufheid heeft ze dat allemaal wel opgeslagen. Mijn kleine slimpie.
whatever. gewoon "nee"quote:Op woensdag 19 december 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
En dan heb je ook nog kans dat het de helft van de tijd niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |