Nee, echt.. Nu al?quote:
gefeliciteerdquote:
roy was hier heel blij met ijs toen hij aften had.quote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Leandra, gefeliciteerd!
Euhm, mag ik zomaar even binnen komen vallen met een vraag? Zijn er hier mensen met ervaring met hand- mond- en voetziekte? Twee uurtjes geleden heb ik met de huisarts geconstateerd dat Stef dit heeft, nadat ik het al een paar dagen vermoedde. Hebben jullie nog tips voor de pijn in zijn mond? En hoe ging jullie eventuele kdv/psz hiermee om?
quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Zo.. plas 2 op de wc is een feit
Geweldig dat trotse koppie
Zo ging het hier idem (incl stoom afblazenquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze is zo lief voor Luuk, ze geeft hem kusjes, wil hem aaien, wil regelmatig bij baby Juuk kijken (de L is nog steeds lastig) en als we een luier verschonen wil ze helpen. Ze pakt dan doekjes en gaat ook zijn billetjes schoonmaken. Ze doet het heel goed. Soms even stoom afblazen door te los te gaan, maar dat hoort erbij.
Goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Zo.. plas 2 op de wc is een feit
Geweldig dat trotse koppie
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:43 schreef Pvoesss het volgende:
Fijn KJ. Grote zussen en kleine broertjes is echt een geweldige combo
Zo als ik het van jou las, had ik het in mijn gedachten. Als het zo toch eens zou kunnen gaan. En nu gaat het gewoon zo goed...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zo ging het hier idem (incl stoom afblazen) maar het is echt zo gaaf nu ook met de interactie!! Hier totaal geen jaloezie, het zijn echt 2 handen op 1 buik! Mini begint inmiddels te schateren als ze haar grote zus alleen al hoort, en de muppet geeft de hele dag kusjes, speelgoedjes.. En het eerste wat ze 's morgen roept is: Pera toe! (Hier is de V nog lastig zo eten we ook geregeld Pis
L is ook nog moeilijk, zelf heet ze Jeja :p )
Gaat zoveel beter dan ik ooit had durven dromen!!!
hier had ik nog geen reactie op gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed!!
Hier al 4 dagen achtereen op het potje gepoept, regelmatig een plas en ook op de wc. En nu wil ze al een paar dagen niet. Maar het begin is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |