Stop maar met zoeken dus.quote:All the covers, including the country version, are not (much) longer than featured in the commercial. All versions are made by a few of our composers and sang by hired session singers.
At the moment we're looking into creating full length versions of all covers and if that happens, we'll let everyone know that inquired about it.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef Gary_Oak het volgende:
De intro van dit liedje is volgens mij een sample van een andere (rap)nummer, weet iemand het?
Lijkt er inderdaad heel erg op!quote:
Waar heb je het gehoord? Livesetje of iets?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Satisfcktion het volgende:
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
en iets van .. in the club.
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
please iemand help me ik ben desperate
Hah nee, een gast die naast me stond in een bushokje was het aan het luisteren en ik durfde niet te vragen wat 't was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar heb je het gehoord? Livesetje of iets?
Nevermind, ik heb 'm zelf al gevonden. Het was trouwens ook geen hardstyle 't was tek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Satisfcktion het volgende:
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
en iets van .. in the club.
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
please iemand help me ik ben desperate
Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie vanquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
Voor de mensen die op zoek zijn naar de nummers uit de Volkswagen Golf People Are People reclame!
Ik heb een email gestuurd naar de maker van deze commercial. Heb daarop gelukkig een reactie gehad.
[..]
Stop maar met zoeken dus.
Ze hebben het toch ook over de covers?quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van
True, maar wolvendagen had het over " de nummers uit de Volkswagen Golf People Are People reclame!" die niet gevonden zouden kunnen worden. Dat klopt dus niet helemaalquote:
Is het een oud liedje of redelijk recent?quote:Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef Cheeks_NL het volgende:
Hey allen,
ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.
In ieder geval niet my shadow days van john mayer of belle and sebastian.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop!
Thanks!
Nope, is het niet. Is best wel een recent nummer.quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het een oud liedje of redelijk recent?
Deze zou nog kunnen:
-edit: nee, 't is 'm toch niet. Ik zoek effe verder.quote:Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef Cheeks_NL het volgende:
[..]
Nope, is het niet. Is best wel een recent nummer.
Beetje muziek in de trend van john mayer enz
?quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef craftyvirus het volgende:
Oke, deze zal wel uitdagend zijn, want ik heb bijna geen info over het nummer
- Het wordt regelmatig gedraaid op 538 (vandaag nog niet volgens mij)
- Het is een top 40 achtig nummer met een hardstyle beat er doorheen..
- Volgens mij is het vrij recent...
Iemand een idee?
quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef laucas het volgende:
http://www.nederland1.nl/gemist/47136
Vanaf 28:05
Volgens mij iets van Jürgen Paape?
Deze?quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys
Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden
Yes.quote:
Italo met "schreeuwende" chick:quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)
*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)
*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
Zoiets als deze zanglijntjes dus?quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys
Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden
Goh, dat is dan ook het origineel. Hier wordt gezocht naar de covers.quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van
quote:Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef Milan00 het volgende:
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |