Hoeft niet perse. Ik denk dat de VN veiligheidsraad iedere situatie wel goed kan inschatten. Ze hoeven landen niet militair aan te pakken om ze op hun knieën te krijgen. En dan nog zou een militaire oplossing niet onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
zoals wat?
een vredesmacht vol Bangladeshi's erop af sturen?
Bouw van nederzettingen zorgt voor oorlog, dus misdadig!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
De oprichting van Israel zorgde voor oorlog, dus misdadig!!!!1111!!
Nee, zo werkt het niet. Israel heeft speciale rechten. vraag maar aan deparoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Bouw van nederzettingen zorgt voor oorlog, dus misdadig!!!
Inderdaad. Boek. Beloofd Land. Uitverkoren Volk en anders is het nog altijd holocaust.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Israel heeft speciale rechten.
kan me maar weinig voorbeelden bedenken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Ik denk dat de VN veiligheidsraad iedere situatie wel goed kan inschatten. Ze hoeven landen niet militair aan te pakken om ze op hun knieën te krijgen.
het is al te moeilijk om peacekeepers te vinden voor landen als Liberia ... niemand gaat zijn vingers branden aan Israelquote:En dan nog zou een militaire oplossing niet onmogelijk zijn.
mensen gebruiken ook cocaine, heeft ook niet zoveel met deze discussie te makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef sp3c het volgende:
waarom begin je nu steeds weer over dat moslims tegen joden verhaal, niemand anders doet dat
Ze kunnen allerlei restricties opleggen(handel, wapens, financieel, politiek). En Israel wil ook niet haar vingers branden aan de VN veiligheidsraad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan me maar weinig voorbeelden bedenken eerlijk gezegd
Zuid Afrika misschien en die situatie lag toch wat anders
[..]
het is al te moeilijk om peacekeepers te vinden voor landen als Liberia ... niemand gaat zijn vingers branden aan Israel
een wat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Nielsch het volgende:
zeg sp3c ben jij er zelf een of ben je een knecht*?
* ook wel pakezel zoals sommige Rabijnnen het benoemen...
geen van beiden?quote:
knecht dus...quote:
want?quote:
ik pleit helemaal niet voor Israelquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pleitbezorger van het Israëlische staatsterrorisme...
quote eens wat danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |