SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door .Cake. op 01-12-2012 22:06:24 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
En go for it! Kan je meteen meelezen op Animees!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Nou.. ik ga maar eens beginnen aan de eerste episode van Psycho Pass.
Pfff, het DAK kan zoiets snel oplossen als het dat wilquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef .Cake. het volgende:
Te laat jongens, nu moeten jullie tegen nóg zo'n goede TT aankijken!
Zegt ie niet. Hij bewaart 'm voor betere tijden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was de leuke TT nou dakgoott
Ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zegt ie niet. Hij bewaart 'm voor betere tijden.
Heb ik iets gemist !?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:
Robin, je stelt me teleur. De ogen van Akane wennen heel snel.
Ik ga nu van mijn nieuwe animesnack beginnen.Sinds Evangelion ben ik verslaafd aan jellybeans, dus heb ik nu een pot met 36 smaken, waaronder marshmallow, caramel popcorn, kauwgom, suikerspin, cafe latte, piña colada, drop, en nog meer
Nee, ik heb Evangelion gekeken rond juli augustus. De anime was mweh, de bijbehorende jellybeans geweldig. Een jellybean had dezelfde kleur als Rei's haar, dus elke keer als zij in beeld kwam nam ik er eenquote:
Asuka is beste evangelion he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik heb Evangelion gekeken rond juli augustus. De anime was mweh, de bijbehorende jellybeans geweldig. Een jellybean had dezelfde kleur als Rei's haar, dus elke keer als zij in beeld kwam nam ik er een
Kreeg daarna wel pijn aan mijn tanden
Het was jouw type anime niet, maar de anime is niet mweh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik heb Evangelion gekeken rond juli augustus. De anime was mweh, de bijbehorende jellybeans geweldig. Een jellybean had dezelfde kleur als Rei's haar, dus elke keer als zij in beeld kwam nam ik er een
Kreeg daarna wel pijn aan mijn tanden
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zou haast Psycho Pass gaan kijken omdat Robert zo zeurt om die ogen
OMG EGELSYNDROOM OMG ROBOTS OMG GEBROKEN SPIEGEL OMG GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was jouw type anime niet, maar de anime is niet mweh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
OMG EGELSYNDROOM OMG ROBOTS OMG GEBROKEN SPIEGEL OMG GEFELICITEERD
[ afbeelding ]Ik snap dat je mechagevechten niet tof vindt, maar wat maakt ze dan zo 'houterig'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke character development?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zal nooit meer zon goede anime zijn als K-ON!!, Het had alles wat in een goede anime hoort.
Goede soundtrack, Character development, verhaal, goede animatie's hoge kwaliteit, humor.
[ afbeelding ]
Animatie is wel mooi.
Best dat je K-ON!! tof vindt, maar ga niet doen alsof er sprake is van character development
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 20:59:21 ]
Ha ik wist dat je ging happen op character developmentquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat je mechagevechten niet tof vindt, maar wat maakt ze dan zo 'houterig'?
[..]
Welke character development?
Animatie is wel mooi.
Best dat je K-ON!! tof vindt, maar ga niet doen alsof er sprake is van character development
Ja, en verhaal. Maar goed, dat zijn geen graadmeters voor zo'n serie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ha ik wist dat je ging happen op character development
Moet je doen heb ik ook gedaan best vermakelijk om te kijken, nu maar eens beginnen aan steins gatequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Ghost in the Shell Stand Alone Complex ga kijken trouwens.
Psycho passquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en verhaal. Maar goed, dat zijn geen graadmeters voor zo'n serie.
Ik denk dat ik Ghost in the Shell Stand Alone Complex ga kijken trouwens. Of misschien toch Ergo Proxy? Hmm, in ieder geval niets dat dit seizoen draait.
Euh... De jaren '90 denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat je mechagevechten niet tof vindt, maar wat maakt ze dan zo 'houterig'?
mooi!quote:
Andre Rieu vind ik wel klassieke muziek voor Limburgers en tokkiesquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Kyubey het volgende:
Alle menschen werden brüder...
Psycho Pass 8
Yeah, de bad guy theme van het herfst seizoen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Kyubey het volgende:
Alle menschen werden brüder...
Psycho Pass 8
verhaal? heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zal nooit meer zon goede anime zijn als K-ON!!, Het had alles wat in een goede anime hoort.
Goede soundtrack, Character development, verhaal, goede animatie's hoge kwaliteit, humor.
[ afbeelding ]
Heb je GitS: SAC nog niet eens gezien? Gast, ga eens snel kijken jij!! En daarna Ergo Proxy! En daarna Psycho Pass!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en verhaal. Maar goed, dat zijn geen graadmeters voor zo'n serie.
Ik denk dat ik Ghost in the Shell Stand Alone Complex ga kijken trouwens. Of misschien toch Ergo Proxy? Hmm, in ieder geval niets dat dit seizoen draait.
Robbert lees dit eens: http://re-jinx.me/2012/11(...)-hobbyist/#more-9085quote:
SPOILER: of als je opkijkt in afschuw tegen de textmuur.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Niet slecht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Qunix het volgende:
VET!!!!!!
In 2013 komt Mobile Suit Gundam 00 op Veronica!!!
[ afbeelding ]
Dat is echt al zo'n oude 1 april grap...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Qunix het volgende:
VET!!!!!!
In 2013 komt Mobile Suit Gundam 00 op Veronica!!!
[ afbeelding ]
Vond hem in mijn archief. De andere met Cowboy Bebop op MTV heb ik ook nog steedsquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is echt al zo'n oude 1 april grap...
Hahaha. Ik net helemaal enthousiast tegen mijn ouders vertellen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:
shit sucksquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kan je beter animes op je 42" HDTV kijken,met een Android Mini-TV stick/box .quote:
Ik kan al niet wachten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanavond weer keiharde imouto seks in Soa,
wie ?quote:
DIE JA!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok deze:
[ afbeelding ]
en niet deze:
Ayase
die heeft een vlekje op d'r gezicht, zo tussen d'r ogen...quote:
SPOILER: fixedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij soms zeggen dat Kirito een wijf is?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef Kyubey het volgende:
Niets Kirino, Kirito is beste IMOuto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wil jij soms zeggen dat Kirito een wijf is?
Shinsekai Yori?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:26 schreef Qunix het volgende:
新世界! \(。◕‿◕。)/
Nieuwe arc begint volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh mijn god dit is erg![]()
![]()
Nouja zeg jongens ik heb 21 gedownload maar 22 staat ook in mijn download map/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Waarom al die haat op SAO, toch wel 1 van de meest amuserende anime dit jaar. Het kan niet tegen Nisemonogatari op, maar toch..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Inderdaad inderdaad. Stop the hatequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom al die haat op SAO, toch wel 1 van de meest amuserende anime dit jaar. Het kan niet tegen Nisemonogatari op, maar toch..
![]()
![]()
Oh ja, nieuw project van onder andere de makers/producers van Guilty Crown, 8 december komt er wss een PV uit.
CRAWLING IN MY SKIN THESE WOUNDS YOU CANNOT HEAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Leafa wil alleen Kirito's pijl in zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Leafa wil alleen Kirito's pijl in zichNee, haar liefde gaat dieper dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Alternative Milky Holmes? Daar moet ik meer van weten!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan in de OP. Tevens is dat v2.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Kyubey het volgende:
SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan in de OP. Tevens is dat v2.
1:Tamako Market want Kyoani Dus K-ON!, Hyouka, Chuuni
2. Boku no imouto wa osata olan want imouto anime's grgr
3. Vividred Operation Vanwege strike witches
4. Bakumatsu Ziet er stoer uit
5.Maoyu oorlog?
6.Amnesia Klinkt leuk
7.Train hero Want treinen
En dan meschien nog
Boku wa tomodachi/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wauw, Sugu.. ;_;
En Nina/Kyubey/Klipnap wattefak jonge, Suguha heeft dikkere tetten dan Asuna hoor.
Sowieso Hagana 2 en Chihayafuru 2.![]()
De rest bekijk ik later wel een keer.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
TETTEN!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, Sugu.. ;_;
En Nina/Kyubey/Klipnap wattefak jonge, Suguha heeft dikkere tetten dan Asuna hoor.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
GEANIMEERDE NEPPE GETEKENDE TETTEN!quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Weinig origineels.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Tamako MarketMaar ik stel me open op.
Maoyuu is overigens van ARMS (zelfde studio als Elfen Lied) en het verhaal vind ik er een beetje op lijken. Demons en humans, misschien een beetje vergelijkbaar met dat mensen vs diclonius gezeur.
Het tweede seizoen van Chihayafuru lijkt me het enige dat de moeite waard is in de lijst. Tamako Market kan weer hetzelfde worden (omdat ze weten dat de rare obsessieve fans het toch wel weer gaan kijken) of ze gaan een totaal nieuw concept bedenken.
Dat laatste is denk ik niet het geval, want die hoop had ik ook bij Hyouka, wat uiteindelijk ook niet helemaal liep zoals ik had verwacht.
Maoyuu kan van alles worden.
Die nieuwe anime van A1-Pictures zal hoogstwaarschijnlijk een soort Strike Witches worden. Dus dat gaat hem niet worden.![]()
Gewoon onbevooroordeeld gaan kijken en niet zo kritisch zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weinig origineels.
Tamako MarketMaar ik stel me open op.
Maoyuu is overigens van ARMS (zelfde studio als Elfen Lied) en het verhaal vind ik er een beetje op lijken. Demons en humans, misschien een beetje vergelijkbaar met dat mensen vs diclonius gezeur.
Het tweede seizoen van Chihayafuru lijkt me het enige dat de moeite waard is in de lijst. Tamako Market kan weer hetzelfde worden (omdat ze weten dat de rare obsessieve fans het toch wel weer gaan kijken) of ze gaan een totaal nieuw concept bedenken.
Dat laatste is denk ik niet het geval, want die hoop had ik ook bij Hyouka, wat uiteindelijk ook niet helemaal liep zoals ik had verwacht.
Maoyuu kan van alles worden.
Die nieuwe anime van A1-Pictures zal hoogstwaarschijnlijk een soort Strike Witches worden. Dus dat gaat hem niet worden.
3dpg disgustingquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
GEANIMEERDE NEPPE GETEKENDE TETTEN!![]()
GEANIMEERDE BIKINI TETTEN!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
GEANIMEERDE NEPPE GETEKENDE TETTEN!
Meh. Er zijn gewoon erg weinig interessante titels.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gewoon onbevooroordeeld gaan kijken en niet zo kritisch zijn.
Wel een bluray release van Gundam 08th MS Team.![]()
![]()
Massive tits-related gif dump inbound, veel NSFW shiet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
GEANIMEERDE BIKINI TETTEN!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mauskoekwaus op 01-12-2012 22:44:51 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Massive tits-related gif dump inbound, veel NSFW shiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amnesia! Eigenlijk is elke anime die Brains Base maakt die niet Baccano S2 heet een nagel aan mijn doodskist maar verdomme deze ziet er ook weer interessant uit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
En Nekomonogatari (Black) wordt een film? Ik ben blij dat het er komt zeker, maar had liever een nieuwe serie gezien eigenlijk. Waarschijnlijk is de plotdichtheid daar te laag voor maar de kitscherigheid van Akiyuki Shinbo's regie en Nishio Ishin's dialogen verdienen die extra tijd die een nieuwe serie zou kunnen opleveren gewoon.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Opmerkelijk veel moe series en BD versies zijn zoals altijd zonder TV censuurquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan in de OP. Tevens is dat v2.![]()
![]()
*badderen was lekker*![]()
Volgende jaar heel veel series inhalenquote:Op zondag 2 december 2012 11:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goede serie en de OP is herkenbaar![]()
![]()
![]()
Welke moet je allemaal gaan inhalenquote:Op zondag 2 december 2012 11:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgende jaar heel veel series inhalen![]()
Kijk maar op MALquote:Op zondag 2 december 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Welke moet je allemaal gaan inhalen![]()
![]()
jaquote:Op zondag 2 december 2012 11:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat niet een parodie?![]()
![]()
SOA wordt steeds beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 13:45 schreef Kyubey het volgende:
SOA wordt steeds beterJa, echt hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kennen jullie deze anime?
http://en.wikipedia.org/wiki/Anohana:_The_Flower_We_Saw_That_Day
In mijn ogen beter dan welke anime dan ook..![]()
Ja, ken ik.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef dramatic het volgende:
In mijn ogen beter dan welke anime dan ook..
Vond het een hele leuke anime. Ik vond het echter niet de beste anime die ik ooit heb gezien
Welkom in het topic trouwens.![]()
Wel leuk, vooral het einde. Beste anime ooit? Bij lange na niet, imo.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef dramatic het volgende:
leuke anime.. maar dat eindequote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef dramatic het volgende:
In mijn ogen beter dan welke anime dan ook..(en dan niet triest, maar gewoon diep teleurstellend)
![]()
Irritant hoe die serie zo zielig probeerde te zijn... en het had nog zo'n potentie. Redelijk leuke personages. En de altijd succesvolle hikkikomori als protagonist. Jammer dat het tegen het einde aan zo melodramatisch werd.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef dramatic het volgende:
In mijn ogen beter dan welke anime dan ook..“An interesting thing is a good thing.”![]()
Vergeten hoi te zeggen
Het was dan ook de eerste die ik keek (op het moment dat ie in de lucht was dus elke keer een week wachten). Ik vond m echt heel goed en de paar series die ik erna heb geprobeerd vond ik veel minder, al moet ik toegeven dat ik ze niet veel kans gegeven heb.
Ik zal eerst de OP eens lezen voor tips![]()
![]()
Haha, ik wist dat iedereen zo ging reagerenquote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef dramatic het volgende:
Ze hebben wel gelijk, het is een goede, leuke anime zonder twijfel maar er zijn een paar dingetjes mis mee. Zo zijn er één of twee personages zwaar onderbelicht gebleven en werd op het einde het drama gehalte opgeschroeft naar standje 11. Vooral dat laatste is waarom veel mensen het een zeer leuke serie vonden maar het niet het beste is dat ze ooit hebben gezien.
ANIMEES.
- Scamp![]()
de outro is ook geniaalquote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat iedereen zo ging reageren![]()
Ze hebben wel gelijk, het is een goede, leuke anime zonder twijfel maar er zijn een paar dingetjes mis mee. Zo zijn er één of twee personages zwaar onderbelicht gebleven en werd op het einde het drama gehalte opgeschroeft naar standje 11. Vooral dat laatste is waarom veel mensen het een zeer leuke serie vonden maar het niet het beste is dat ze ooit hebben gezien.
sowieso vind ik de intro en outro liedjes erg sterk gekozen. Het moment in de outro dat die sterren kleur krijgen en de andere kant op gaan draaien is ook nice..![]()
Hier kwam ik gisteren trouwens achter;
http://theakiba.com/anohana-movie/
Er komt volgend jaar een film uit met het verhaal vanuit Menma's perspectief![]()
Hoewel er misschien al genoeg vanuit haar perspectief gekeken werd in de serie?![]()
Welkom trouwensquote:Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
de outro is ook geniaal
sowieso vind ik de intro en outro liedjes erg sterk gekozen. Het moment in de outro dat die sterren kleur krijgen en de andere kant op gaan draaien is ook nice..![]()
Ja die outro is ook goed inderdaad, dat is iets dat me nog wel bijstaat.ANIMEES.
- Scamp![]()
Vet. Het is alweer een tijdje terug dat ik de anime heb gezien.quote:Op zondag 2 december 2012 14:16 schreef dramatic het volgende:
Er komt volgend jaar een film uit met het verhaal vanuit Menma's perspectief![]()
Hoewel er misschien al genoeg vanuit haar perspectief gekeken werd in de serie?![]()
De OP is verouderd al staan er aan paar aardige bij.quote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef dramatic het volgende:
Vergeten hoi te zeggen
Het was dan ook de eerste die ik keek (op het moment dat ie in de lucht was dus elke keer een week wachten). Ik vond m echt heel goed en de paar series die ik erna heb geprobeerd vond ik veel minder, al moet ik toegeven dat ik ze niet veel kans gegeven heb.
Ik zal eerst de OP eens lezen voor tips
Heb je een lijst met anime die je al gezien hebt?
Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 14:16 schreef dramatic het volgende:
Hoewel er misschien al genoeg vanuit haar perspectief gekeken werd in de serie?
Daar kan ik echt niet op wachten. Leuk!![]()
Sowieso zijn er elk seizoen maar echt twee series de moeite waard. Je kunt denk ik beter eerst de oude goede series afronden en dan elk seizoen twee series volgen. Als hij alles in de OP gaat kijken wens ik hem erg veel succesquote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De OP is verouderd al staan er aan paar aardige bij.
Heb je een lijst met anime die je al gezien hebt?![]()
![]()
Nou, het zijn niet de meest recente series maar ze staan daar juist omdat het min of meer klassiekers zijn toch?quote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoewel we je inderdaad beter zouden kunnen helpen als we weten wat je verder zoal kijkt. Er is zoooooooooooooooooooo veel. Die twee of drie suggesties zijn niet toereikend.ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik denk niet dat ze de chart bedoelt.quote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso zijn er elk seizoen maar echt twee series de moeite waard. Je kunt denk ik beter eerst de oude goede series afronden en dan elk seizoen twee series volgen. Als hij alles in de OP gaat kijken wens ik hem erg veel succesANIMEES.
- Scamp![]()
Anime die ik je aanraad:
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai
Psycho Pass
Angel Beats
Death Note
K-ON
Lovely Complex
Steins;Gate
Gr grHelemaal super.![]()
Oh... die charts!quote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de chart bedoelt.
Ja, daar kun je veel uit opsteken.![]()
Robin heeft me ooit 50 tinten grijs aangeraden
EDIT: Haha kauwgom jellybean eindelijk gevonden
Helemaal super.![]()
Afgaande op de recensies die ik er van gelezen heb verschilt het niet zo veel van SOA 16,5 in dat het vol staat met hilarische seksscènes.quote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef Kyubey het volgende:
EDIT: Haha kauwgom jellybean eindelijk gevonden“An interesting thing is a good thing.”![]()
Als je zelfs Twilight al kan waarderen moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op zondag 2 december 2012 14:22 schreef Kyubey het volgende:
EDIT: Haha kauwgom jellybean eindelijk gevonden![]()
Ik zou even nadenken over je kleurkeuze. Die witte letters vallen weg op homu's kleren... onleesbaar.quote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:
Hier is mijn lijst: http://myanimelist.net/animelist/Kyotis
gr.ANIMEES.
- Scamp![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je zelfs Twilight al kan waarderen moet dat toch geen probleem zijn?![]()
Daar heb ik geen last van, zal vast aan de resolutie van het schem liggen.quote:Op zondag 2 december 2012 14:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zou even nadenken over je kleurkeuze. Die witte letters vallen weg op homu's kleren... onleesbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr![]()
ik ben een half jaar geleden aan K-ON begonnen. zeker nice ja, mocht je je vervelenquote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Kyubey het volgende:
Anime die ik je aanraad:
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai
Psycho Pass
Angel Beats
Death Note
K-ON
Lovely Complex
Steins;Gate
Gr grverder ken ik death note van naam..
ben niet echt een kennerthanks
![]()
Vorig jaar toen Ano Hana live was had ik een forum waar ik deze vanaf haalde. Echter, ik ben de naam vergeten ;/ Je kon op alfabet alles series opzoeken en series die nu bezig waren. vervolgens had elk seizoen een topic per 'ripper/subber/w.e.'. Elke ep werd dan op megaupload en 10 andere gezet. Zo heb ik ano hana van [gg] die volgens mij wel aardig bekend was toen iig. Zijn zulke forums er nu nog steeds?![]()
Je kan alles nu tegenwoordig van Nyaa.eu vandaan halen of van de sites van de subbers zelfquote:Op zondag 2 december 2012 14:33 schreef dramatic het volgende:
Vorig jaar toen Ano Hana live was had ik een forum waar ik deze vanaf haalde. Echter, ik ben de naam vergeten ;/ Je kon op alfabet alles series opzoeken en series die nu bezig waren. vervolgens had elk seizoen een topic per 'ripper/subber/w.e.'. Elke ep werd dan op megaupload en 10 andere gezet. Zo heb ik ano hana van [gg] die volgens mij wel aardig bekend was toen iig. Zijn zulke forums er nu nog steeds?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
True dat.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-On is niets vergeleken met Boku no PIco.ANIMEES.
- Scamp![]()
Na beide gevolgd te hebben moet ik zeggen dat K-ON wint, als was het maar omdat het veel meer te bieden heeft. De Pico serie telt tot nog toe maar 3 afleveringen, welke wel hilarisch waren.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-On is niets vergeleken met Boku no PIco.![]()
gezien:quote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ano Hana
en een reeks series een paar eps
films:
Spirited Away
Princess Mononoke
Grave Of The Fireflies
5 Centimeters Per Second
Paprika
edit: ik zal straks een betere post maken![]()
![]()
Ik heb een lange tijd geen anime gezien. Kan iemand mij een nieuwe serie aanraden zonder overdreven schattigheid en hoge stemmetjes? Zoiets als Cowboy bepop.Noodles![]()
Zipang.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik heb een lange tijd geen anime gezien. Kan iemand mij een nieuwe serie aanraden zonder overdreven schattigheid en hoge stemmetjes? Zoiets als Cowboy bepop.
Alleen op de eerste criteria gelet, niet op de laatste.![]()
o.a Samurai Champloo en Trigunquote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik heb een lange tijd geen anime gezien. Kan iemand mij een nieuwe serie aanraden zonder overdreven schattigheid en hoge stemmetjes? Zoiets als Cowboy bepop.![]()
Samurai Champloo. Van dezelfde maker, twintig keer zo cool.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik heb een lange tijd geen anime gezien. Kan iemand mij een nieuwe serie aanraden zonder overdreven schattigheid en hoge stemmetjes? Zoiets als Cowboy bepop.
Best. AMV. Ooit.
[ Bericht 29% gewijzigd door .Cake. op 02-12-2012 14:53:43 ]ANIMEES.
- Scamp![]()
En toen werd mijn backlog weer ietsjes groterquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Samurai Champloo. Van dezelfde maker, twintig keer zo cool.
Best. AMV. Ooit./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Je to-watch bedoel je? Tenzij je hem al binnen hebt gehengeld en bent begonnen met kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 15:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En toen werd mijn backlog weer ietsjes groter
Sorry, ben beetje drammerig vandaag![]()
De OP is trouwens ook echt goed!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Mijn to watchquote:Op zondag 2 december 2012 15:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je to-watch bedoel je? Tenzij je hem al binnen hebt gehengeld en bent begonnen met kijken.
Sorry, ben beetje drammerig vandaag![]()
De OP is trouwens ook echt goed!/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best. AMV. Ooit.![]()
Samurais
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Al gezienquote:Op zondag 2 december 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best. AMV. Ooit.
Noodles![]()
Black Cat is min of meer Cowboy Bebop zonder de diepzinnigheid en al die Jazz.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Baccano een van de wildste treinritten die je ooit uit zult zitten.
Normaal gesproken worden films in Japan na-gesynchroniseerd voor tekenfilms geldt dat dubbel. Japan heeft een breed scala aan uiterst capabele stemacteurs en dat ze niet aan Afro Samurai gekomen zijn is het bewijs dat zelf dit niet beter ingesproken zouden kunnen hebben.
Door de regisseur van Cowboy Bebop: Sakamichi no Apollon is gebaseerd op een geprezen manga en de rotoscopische animatie is simpelweg verbluffend.
Black Lagoon over een koeriersbedrijf in de meest verdorven stad op aarde, Roanapur. Met actiescenes waar helden als Chan, Seagal en Schwarzenegger van zouden
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Niets te zien hier. BTOOOM is weer eens misantropisch aan het doen. Zoals altijd eigenlijk.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik ga wokken, en als ik terug ben wil ik Magi en Code:Breaker. Anders ben ik teleurgesteld
Ik zal voor je duimen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga wokken, en als ik terug ben wil ik Magi en Code:Breaker. Anders ben ik teleurgesteld![]()
Magiquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga wokken, en als ik terug ben wil ik Magi en Code:Breaker. Anders ben ik teleurgesteld
Helemaal super.![]()
*zat hele tijd te gamen*Wokkenquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga wokken, en als ik terug ben wil ik Magi en Code:Breaker. Anders ben ik teleurgesteldcensuur?quote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm soa aapt EoE na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, in dat spel krijg je ruitjes op wonden.quote:Op zondag 2 december 2012 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*zat hele tijd te gamen*
[..]
Wokken
[..]
censuur?Helemaal super.![]()
Dan maar BD versiequote:Op zondag 2 december 2012 19:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, in dat spel krijg je ruitjes op wonden.![]()
![]()
Je hebt me nog niet overtuigd.quote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
Ga nu allemaal ''Sint'' kijken als je hem nog niet gezien hebt. Hi-la-risch.![]()
Horror film op zijn Nederlandsquote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
Ga nu allemaal ''Sint'' kijken als je hem nog niet gezien hebt. Hi-la-risch.![]()
![]()
Hunter x Hunter desu.quote:SPOILER: Space Bros.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hunter x Hunter desu.Ik weet wel wat HxH isSPOILER: Space Bros.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb nu eindelijk wat tijd de komende dagen om hopelijk mijn backlog aanzienlijk te verkleinen. Net klaar met het inhalen van Robotics;Notes en ik moet zeggen, wat een goede serie! Veel minder suf dan ik had verwacht en intrigerend.
Het is geen Steins;Gate, maar het steekt wel erg goed in elkaar met goede verhouding van highschoolclub, mysterie en mecha. Plus er is net als in Steins;Gate een evil organisatie.SPOILER: identiteit van de evil organisatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik deze serie niet aan de kant heb geschoven![]()
Animees. K 09.ANIMEES.
- Scamp![]()
Woord Steins;gate duidelijker naarmate het vordert, want nu zit ik een beetje zo van juist.?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het wordt allemaal zo klaar als een klontje. Naja, behalve dan misschien eventuele onregelmatigheden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Woord Steins;gate duidelijker naarmate het vordert, want nu zit ik een beetje zo van juist.?![]()
Het plot klinkt weinig veelbelovend...quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mochiii
http://www.animenewsnetwo(...)market-tv-anime-cast
... Net als het plot van K-ON, en we weten hoe goed dat is afgelopen![]()
Helemaal super.![]()
De eerste 2/3 episodesquote:Op zondag 2 december 2012 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Woord Steins;gate duidelijker naarmate het vordert, want nu zit ik een beetje zo van juist.?
De rest:
SPOILER: lees dit nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
oh gut,meer moequote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mochiii
http://www.animenewsnetwo(...)market-tv-anime-cast![]()
Magi was vet. Waar is me Code:Breaker dan bitches? BTOOOM! will do I guess.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Magi was vet. Waar is me Code:Breaker dan bitches? BTOOOM! will do I guess.
Helemaal super.![]()
Noumi is de baas van Accel World. Tevens:quote:![]()
"Zo Taylor, je sixpack is dus niet met CGI gedaan?"Helemaal super.![]()
>sixpackquote:Op maandag 3 december 2012 00:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Noumi is de baas van Accel World. Tevens:
[ afbeelding ]
"Zo Taylor, je sixpack is dus niet met CGI gedaan?"
Notto disu shitto agen.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
ANIMEES.
- Scamp![]()
Okquote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hier niet meer of heel licht nu
Helemaal super.![]()
de na? natuur? Nederlandse Auto? Nederlandse Autoriteit?quote:Op maandag 3 december 2012 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
De na rijdt op tijd hier klopt iets niet,:')![]()
![]()
Hij is natuurlijk uitgegleden. De a zit ook zo dicht bij de squote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de na? natuur? Nederlandse Auto? Nederlandse Autoriteit?![]()
![]()
De Nederlandse spoorwegen. (ns)quote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de na? natuur? Nederlandse Auto? Nederlandse Autoriteit?/A/non's with his waifu, all's right in the world.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Voor de hunter x hunter kijkers, dit gedeelte is zó goed, misschien wel het beste gedeelte uit de hele serie
:')![]()
Hij is idd goedquote:Op maandag 3 december 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor de hunter x hunter kijkers, dit gedeelte is zó goed, misschien wel het beste gedeelte uit de hele serie![]()
![]()
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan![]()
![]()
DOE HET NIET. Het is overhyped. You'll never be a K-ON!quote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Doe het. Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe het. Gewoon, omdat het kan.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik twijfelde ook, maar het shijnt nergens over te zijn en otaku weaboo kawaii kutzooi ala lucky star te zijnquote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan:')![]()
Maar Lucky Star is leuk, het vervult mij met vreugde.quote:Op maandag 3 december 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar het shijnt nergens over te zijn en otaku weaboo kawaii kutzooi ala lucky star te zijnsinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb aflevering 1 gezien en ik heb liever een plot dan random humor, daarom vind ik family guy ook niet leuk (afgezien dat het niet grappig is)quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar Lucky Star is leuk, het vervult mij met vreugde.:')![]()
Nee. Vreselijk.quote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan
Vooral als je gewoon houdt van een goed verhaal. Er is gewoon letterlijk niets. Het gros van de tijd zie je wat "schattige" meisjes, die eigenlijk gewoon geretardeerd zijn theedrinken in hun clubroom.
De serie is erg populair onder otaku's omdat de serie alleen meisjes kent. Dan kunnen ze fantaseren daarover.
Verder lijkt het alsof de serie om muziek gaat. Echter is het een miniem thema eromheen, want ze hebben meestal geen zin in oefenen.
Mijn mening. Voor een goed beargumenteerde mening voor moet je bij .Cake zijn.![]()
Okee, wat raad je aan als ik Ano Hana ontzettend goed vond, Neon Evangelion ofzo en Ao no exorcist wel vond gaan, maar zeker minder vond? oh en lucky starquote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Vreselijk.
Vooral als je gewoon houdt van een goed verhaal. Er is gewoon letterlijk niets. Het gros van de tijd zie je wat "schattige" meisjes, die eigenlijk gewoon geretardeerd zijn theedrinken in hun clubroom.
De serie is erg populair onder otaku's omdat de serie alleen meisjes kent. Dan kunnen ze fantaseren daarover.
Verder lijkt het alsof de serie om muziek gaat. Echter is het een miniem thema eromheen, want ze hebben meestal geen zin in oefenen.
Mijn mening. Voor een goed beargumenteerde mening voor moet je bij .Cake zijn.behalve de intro
![]()
![]()
Nou zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoi. Hallo.
Mijn naam is Robin en ik ben een verzuurde oude lul welke geen plezier in het leven kent. Ik haat anime waarin blijdschap en geluk voorkomt omdat deze dingen niet in mijn wereldbeeld passen.
De serie is erg populair onder vieze pedo's omdat deze graag fappen op onschuldige meisjes met het syndroom van down. Ik bedoel, bij meisjes in coma kan het nog wel, maar mongooltjes? Kom op zeg.
Als je mooie muziek van K-ON wilt horen kun je beter een kat nemen, deze K-ON noemen en daarna er met de grasmaaier overheen gaan. Veel beter resultaat.
Ik ben een zure VVD stemmer. Please rape my face.
Mijn mening. Voor een goed beargumenteerde mening moet je (zoals altijd) bij .Cake zijn.
gr grsinterklaaskapoentje
![]()
Myself:Yourself vind ik wel een serie als ano hana (lange titel)quote:Op maandag 3 december 2012 19:40 schreef dramatic het volgende:
[..]
Okee, wat raad je aan als ik Ano Hana ontzettend goed vond, Neon Evangelion ofzo en Ao no exorcist wel vond gaan, maar zeker minder vond? oh en lucky starbehalve de intro
Hmm...quote:Op maandag 3 december 2012 19:40 schreef dramatic het volgende:
[..]
Okee, wat raad je aan als ik Ano Hana ontzettend goed vond, Neon Evangelion ofzo en Ao no exorcist wel vond gaan, maar zeker minder vond? oh en lucky starbehalve de intro
![]()
Neon Genesis Evangelion is wel mijn favoriete serie, maar als je niet tegen verwarrende verhalen kan kun je die denk ik beter links laten liggen. Het is wel een "must watch" in mijn ogen.
Echt een serie als Ano Hana is er niet echt. Wel kan ik Welcome to the NHK erg waarderen en met mij veel anderen. Ik ken niemand die de serie niet leuk vond eigenlijk, en dan spreek ik over een breed scala aan personen.
Clannad en Clannad ~After Story~ vond ik heel goed. Clannad is een gewone highschool serie, maar wel een hele leuke. Clannad ~After Story~ is het toppunt van goede en emotionele anime. Echter moet je wel eerst Clannad hebben gezien voordat je After Story kan kijken.
Toch is het 't meer dan waard. Volgens mij staat Clannad ~After Story~ op de derde plaats als best beoordeeld op MAL. Nu moet ik zeggen dat je daar niet veel aandacht aan moet schenken (beoordelingen op MAL), maar het is zeker de moeite waard.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaanIk wou inderdaad een degelijk geconstrueerde tegenargumentatie geven, maar toen kwamquote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Vreselijk.
Mijn mening. Voor een goed beargumenteerde mening voor moet je bij .Cake zijn.
Arimashou.Jij. Baas.quote:
![]()
Tegen dramatic zou ik willen zeggen: de serie heeft inderdaad een hoog otaku-gehalte, maar laat je daardoor niet ontmoedigen want het is zeker wel de moeite waard. Ik ga nu dus niet helemaal in op waarom wel of niet, maar als je twijfelt zou ik zeggen: probeer een aflevering of twee. Let alleen wel op, er is weinig verhaal, want slice-of-life.
Wel de beste ending ooit.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Doenquote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
Zal ik anders maar gewoon K-ON gaan kijken? Als het het topic zo even snel doorkijk wordt daar toch wel behoorlijk positief over gedaan/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hou op al die feelsquote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
DOE HET NIET. Het is overhyped. You'll never be a K-ON!![]()
Ik dacht al, wanneer komt dit plaatje weer.quote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hou op al die feels![]()
[ afbeelding ]
Oh en Robin. Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat je niet hapte. Teleurgesteld in mijzelf welteverstaan. Ik moet iets beters proberen de volgende keer.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer komt dit plaatje weer.
Oh en Robin. Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat je niet hapte. Teleurgesteld in mijzelf welteverstaan. Ik moet iets beters proberen de volgende keer.![]()
![]()
Ow en dramatic, afgaand op wat jij aangeeft denk ik dat je Angel Beats!, Ore no Imouto, Tokyo Magnitude 8.0, Fullmetal Alchemist(: Brotherhood), Hanasaku Iroha en Ano Natsu de Matteru. Vooral die laatste lijkt het sterkst op Ano Hana, zowel qua tekenstijl als gevoel. Ik denk dat je die enorm zult kunnen waarderen.
Plus wederom een goede ED:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik dacht al, hoe lang gaat het duren voordat Rob Clannad aanraadtquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad en Clannad ~After Story~ vond ik heel goed. Clannad is een gewone highschool serie, maar wel een hele leuke. Clannad ~After Story~ is het toppunt van goede en emotionele anime. Echter moet je wel eerst Clannad hebben gezien voordat je After Story kan kijken.
Toch is het 't meer dan waard. Volgens mij staat Clannad ~After Story~ op de derde plaats als best beoordeeld op MAL. Nu moet ik zeggen dat je daar niet veel aandacht aan moet schenken (beoordelingen op MAL), maar het is zeker de moeite waard.
Helemaal super.![]()
Nagi van Supercell<3quote:Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef .Cake. het volgende:
Ow en dramatic, afgaand op wat jij aangeeft denk ik dat je Angel Beats!, Ore no Imouto, Tokyo Magnitude 8.0, Fullmetal Alchemist(: Brotherhood), Hanasaku Iroha en Ano Natsu de Matteru. Vooral die laatste lijkt het sterkst op Ano Hana, zowel qua tekenstijl als gevoel. Ik denk dat je die enorm zult kunnen waarderen.
Plus wederom een goede ED:![]()
Heb ik al gezien. Heaven indeed. :3quote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Eroge otaku heaven!
http://www.dannychoo.com/post/en/26751/Akihabara+Shops+3.htmlsinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind jormungand na 1 aflevering al niks, middelmatige animatie, standaard verhaal nu al, standaard actie, standaard characters, bleh. Ben nu aan de 2e serie van gantz:')![]()
Dat mag. Hoewel ik dat argument over het verhaal nergens op vind slaan. For your consideration:quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind jormungand na 1 aflevering al niks, middelmatige animatie, standaard verhaal nu al, standaard actie, standaard characters, bleh. Ben nu aan de 2e serie van gantzDie moet ik ook nog inhalen, heb ze wel trouw allemaal al gedownload van dit seizoen. Ik ga eerst SOA en Zetsuen no Tempest inhalen.quote:
Is er iemand die ook Robotics;Notes kijkt?ANIMEES.
- Scamp![]()
Jormungands mini-arc overbruggende verhaal is anders behoorlijk subtiel en als jij dat al in één aflevering doorzien hebt ben je verreweg mijn meerdere. Maar je noemt Jormungand dus 'standaard', dan wil ik de andere series die zich aan die standaard houden wel zien. Want ik persoonlijk vond alles aan Jormungand (misschien de middelmatige animatie dan niet) dol, op een prettige manier.quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind jormungand na 1 aflevering al niks, middelmatige animatie, standaard verhaal nu al, standaard actie, standaard characters, bleh. Ben nu aan de 2e serie van gantz“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:![]()
Tenks, nu heb ik thee op m'n shirt, dat via mijn neusgaten naar buiten is gespoten
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik.quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
Is er iemand die ook Robotics;Notes kijkt?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]Het is bijna EVA met zo'n politieke boodschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het interessant. Werkelijk geen idee...![]()
Wat!? Ik dacht dat R;N een leuke vrolijke serie was die ik een keertje zou kunnen kijken om mijzelf op te vrolijken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is bijna EVA met zo'n politieke boodschap.
Ik vind het interessant. Werkelijk geen idee...
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is bijna EVA met zo'n politieke boodschap.
Ik vind het interessant. Werkelijk geen idee...![]()
![]()
Haha, ja dat dacht ik dus ook. En dat is het vooral in het begin ook. Maar het wordt echt wel interessant! Beetje als Steins;Gate, hoewel in mindere mate hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat!? Ik dacht dat R;N een leuke vrolijke serie was die ik een keertje zou kunnen kijken om mijzelf op te vrolijken.
En damn, Zetsuen no Tempest blijft mij elke keer maar verbazen. Denk telkens een simpele shounen te zien maar het heeft best wel veel laagjes.ANIMEES.
- Scamp![]()
Op de een of andere manier heb ik dit plaatje over het hoofd gezien. hm...quote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Eroge otaku heaven!
http://www.dannychoo.com/post/en/26751/Akihabara+Shops+3.html![]()
Scamp Inushide:Ik moest lachen.quote:Unfortunately, the lack of any real consequence for death beyond Kirito’s trip up Yggdrasil being delayed another 3-4 hours completely ruined any suspense that remained, even if it wasn’t guaranteed that Kirito would pull some hitherto unknown power out of his ass.
En ik dacht dat Asuna slim was? Of in ieder geval intelligent genoeg om zich te blijven verstoppen totdat die gasten weg zijn. Of in ieder geval om naar die console te sluipen via een omweggetje in plaats van vol in het zicht als een malloot midden door het gangpad er op af te sprinten. Maar misschien ligt dat aan mij...ANIMEES.
- Scamp![]()
Shirokuma Cafe. Beideals
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Asuna wou graag tentakel rape meemakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:18 schreef .Cake. het volgende:
Scamp Inushide:
[..]
Ik moest lachen.
En ik dacht dat Asuna slim was? Of in ieder geval intelligent genoeg om zich te blijven verstoppen totdat die gasten weg zijn. Of in ieder geval om naar die console te sluipen via een omweggetje in plaats van vol in het zicht als een malloot midden door het gangpad er op af te sprinten. Maar misschien ligt dat aan mij.../A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hield het maar een aflevering uit.![]()
Helemaal super.sinterklaaskapoentje
![]()
Standaard verhaal kan ik idd niet zeggen na een episode, maar ik heb wel genoeg schiet-mafia achtige series gezien waar het team altijd nonchalant is en elke aanval tegen kan houden.. black lagoon, phantom, gungrave enz
Het is dan eerder dat er geen zin in heb denk ik:')![]()
Zoals ik al zei, dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Standaard verhaal kan ik idd niet zeggen na een episode, maar ik heb wel genoeg schiet-mafia achtige series gezien waar het team altijd nonchalant is en elke aanval tegen kan houden.. black lagoon, phantom, gungrave enz
Het is dan eerder dat er geen zin in heb denk ik![]()
Overingens heb je op zich wel gelijk wat dat schieten betreft.ANIMEES.
- Scampsinterklaaskapoentje
![]()
Dat gebeurt sowieso in heeel veel actiefilms en series, maar ik heb dr nu niet zo'n zin in. Dat ze nu al heel chill een paar tankwagens kapotknallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat mag![]()
Overingens heb je op zich wel gelijk wat dat schieten betreft.
Want het zijn kawaii moe ex soldaten etcquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso in heeel veel actiefilms en series, maar ik heb dr nu niet zo'n zin in. Dat ze nu al heel chill een paar tankwagens kapotknallen.
Is het al maandag GuP heeft steeds betere en betere episodes
Het valt een beetje in herhaling. Jammer, had potentie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Tonari loopt tegen z'n einde. Epi 10 maar even binnen hengelen.![]()
Vind ik ook het was goed, maar werd minder na die episode dat dat andere meisje erbij kwam.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt een beetje in herhaling. Jammer, had potentie./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: